Νέα μοντέλα

20 Jun, 2018 Ώρα 12:13

Δείχνει το δρόμο στην πολυτελή κατηγορία της αγοράς

Thumbnail

Το Audi A8, η ναυαρχίδα του γερμανικού εργοστασίου, από την πρώτη μέρα που παρουσιάστηκε έγινε συνώνυμο της πολυτέλειας και της κορυφαίας τεχνολογίας. Κάτι που αποδείχθηκε πολλές φόρες, τόσο στο χώρο των πωλήσεων όσο και στις διακρίσεις που λαμβάνει. 

Close

Το ολοκαίνουριο Audi Α8 έρχεται και πάλι να επιβεβαιώσει τα πιο πάνω και αποτελεί και πάλι το σημείο αναφοράς για την πρόοδο μέσω τεχνολογίας (Vorsprung durch Technik), με νέα πρωτοποριακά συστήματα και καινοτόμες τεχνολογίες που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του Audi AI (Artificial Intelligence).

 

Close

 

Close

Το νέο A8, που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο Neckarsulm της Γερμανίας, 

διαθέτει μοναδικά στοιχεία εξοπλισμού όπως ηλεκτρομηχανική ανάρτηση που «διαβάζει» το δρόμο και προετοιμάζει το αυτοκίνητο ανάλογα, δυναμική τετραδιεύθυνση και HD Matrix LED φωτιστικά σώματα με τεχνολογία laser.

Παράλληλα. το νέο A8 είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει αναπτυχθεί ειδικά για υψηλού βαθμού  αυτοματοποιημένη οδήγηση. Το εσωτερικό υιοθετεί μια minimal σχεδίαση και εσωτερική αρχιτεκτονική που είναι ξεκάθαρη και με αυστηρά οριζόντιο προσανατολισμό.  Διαθέτει ένα υποδειγματικό περιβάλλον άνεσης και πολυτέλειας διαθέτοντας ότι πιο σύγχρονο και hi-tech έχει να επιδείξει σήμερα η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, τόσο στο χώρο της άνεσης όσο και της ασφάλειας.

 

 

Όσον αφορά το πρώτο, και μόνο η αναφορά του συστήματος μασάζ ποδιών για τους πίσω επιβάτες, δείχνει πόσο ψηλά έχει θέσει η Audi τον πήχη και στο συγκεκριμένο τομέα!

Η Audi μεταφέρει τα υψηλά πρότυπα ποιότητας στην ψηφιακή εποχή με έναν  ριζικά νέο τρόπο  χειρισμού απομακρύνοντας τελείως το οικείο περιστροφικό κουμπί και το touchpad του προηγούμενου μοντέλου ενσωματώνοντας όλες τις λειτουργίες που υπάρχουν στον  πίνακα οργάνων χωρίς κουμπιά και διακόπτες. Ο οδηγός ελέγχει το σύστημα Infotainment με το άγγιγμα του δακτύλου  στη μεγάλη οθόνη ενώ  μπορεί επίσης  να χρησιμοποιήσει μια δεύτερη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα για να έχει πρόσβαση στις λειτουργίες κλιματισμού και άνεσης. 

Το νέο A8 ξεκινά την πορεία του στην αγορά με δύο ανασχεδιασμένους V6 κινητήρες. Ένα 3.0 TDI και ένα 3.0 TFSI απόδοσης 286 και 340 ίππους αντίστοιχα ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν δύο οκτακύλινδρες εκδόσεις στα 4.0 λίτρα TDI με 435 ίππους και 4.0 TFSI με 460 ίππους. Επίσης A8 L e-tron quattro με τον ισχυρό plug-in hybrid drive επίσης θα ακολουθήσει στο μέλλον.

 

 

Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η ναυαρχίδα της Audi κέρδισε πρόσφατα και τον τίτλο «Παγκόσμιο Πολυτελές Αυτοκίνητο του 2018» στα φετινά βραβεία «World Car of The Year 2018». Η Κριτική επιτροπή αποτελούμενη από 82 δημοσιογράφους από 24 χώρες από όλο τον κόσμο εντυπωσιάστηκε από το επίπεδο τεχνολογίας του μοντέλου αλλά κυρίως το ότι διαθέτει ένα κορυφαίο πακέτο στο τρίπτυχο πολυτέλεια/επιδόσεις/τιμή απέναντι στον υποψήφιο αγοραστή που θέλει να έχει στο γκαράζ του το «απόλυτο αυτοκίνητο».  

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.