Νέα μοντέλα

30 Jun, 2018 Ώρα 09:24

Κόβει την ανάσα το GT-R50

Thumbnail

Την κορυφαία έκδοση του φημισμένου sport car της Nissan, ένα θεσπέσιο τετράτροχο υψηλών επιδόσεων και σπάνιας αισθητικής, δημιούργησε η Italdesign. 

Close

Το αυτοκίνητο αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 50 χρόνια του GT-R και του φημισμένου σχεδιαστικού οίκου. Εξελίχθηκε αποκλειστικά από την Italdesign με τις ευλογίες της ιαπωνικής φίρμας, η οποία το χαρακτήρισε ως ένα όχημα πέρα από τα όρια. 

 

Close

 

Close

Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εκπληκτικό, με την εικόνα να παραπέμπει σε μοντέλο της σειράς Gran Turismo. Βασίζεται στο GT-R Nismo του 2018, ωστόσο, κάθε γραμμή, κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιασθεί από την αρχή. Ο συνδυασμός του γκρι χρώματος και της χρυσής απόχρωσης, μαγνητίζει τα βλέμματα. 

Οι σμιλευμένες επιφάνειες, το επιθετικό καπό με τα στενά φωτιστικά σώματα, η χαμηλωμένη οροφή, οι αεροδυναμικοί καθρέπτες και το ιδιαίτερο πίσω τμήμα με την τεράστια ρυθμιζόμενη πτέρυγα, προσδίδουν επιπλέον δυναμισμό. 

 

 

Πίσω από τις αποκλειστικές ζάντες 21 ιντσών έχουν τοποθετηθεί carbon κεραμικοί δίσκοι με κόκκινες δαγκάνες, στην οροφή διακρίνεται το μεγάλο πτερύγιο, με τον διαχύτη να είναι από ανθρακονήματα. 

Πλήρως ανανεωμένο είναι το εσωτερικό, με τους σχεδιαστές της Italdesign να έχουν τοποθετήσει carbon αγωνιστικά καθίσματα και μεγάλη ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Το ταμπλό, η κονσόλα και οι πόρτες καλύπτονται από alcantara και ανθρακονήματα, ενώ δεν λείπουν τα διακοσμητικά σε απόχρωση χρυσού. 

 

 

Αναβαθμίσεις έγιναν και στον V6 3,8 biturbo κινητήρα, αποδίδοντας πλέον 720 ίππους και 780 Nm ροπής, καθώς και στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση προέρχεται από τη Bilstein, τα φρένα της Brembo και τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Super Sport. 

Για όσους ενδιαφέρονται, το GT-R50 όπως ονομάζεται, θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην Ευρώπη τον επόμενο μήνα.  Τότε, θα μάθουμε σε πόσες μονάδες θα παραχθεί και πόσο κοστίζει. 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.