Τεχνολογία

07 Aug, 2018 Ώρα 22:24

Δες τι μπορείς να κάνεις σε ένα Volvo από το κινητό σου τηλέφωνο

Thumbnail

Η Volvo δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να εισβάλουν στον ψηφιακό κόσμο με την πλατφόρμα Volvo On Call.

Close

Μέσω της εφαρμογής που συνοδεύει το Volvo On Call και εγκαθίσταται σε οποιοδήποτε smartphone ή άλλη έξυπνη συσκευή, ο οδηγός μπορεί να ελέγξει από απόσταση μια σειρά λειτουργιών, από την κατάσταση του αυτοκινήτου ή το κλείδωμα των θυρών έως την ενεργοποίηση του συστήματος κλιματισμού.

Όταν παρουσιάστηκε, το 2001, το Volvo On Call ήταν μια πρωτοποριακή τηλεματική πλατφόρμα για την ειδοποίηση υπηρεσιών οδικής βοήθειας σε περίπτωση ανάγκης. Από τότε εξελίσσεται συνεχώς με την προσθήκη νέων χαρακτηριστικών και πλέον προσφέρει στους πελάτες της Volvo μια ευρεία γκάμα πρωτόγνωρων λειτουργιών διασύνδεσης και εξυπηρέτησης. Μεταξύ άλλων, αυτός ο πολύτιμος ψηφιακός βοηθός επιτρέπει στους χρήστες:

Close

•    Να ψύξουν ή να θερμάνουν την καμπίνα από απόσταση, ενεργοποιώντας τον κλιματισμό πριν μπουν στο αυτοκίνητο. Το χειμώνα, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον κλιματισμό για να έχουν καθαρά τζάμια και ζεστό χώρο επιβατών κατά την εκκίνηση, ενώ τα καυτά μεσημέρια του καλοκαιριού μπορούν να δροσίσουν την καμπίνα πριν φτάσουν στο αυτοκίνητο.

Close
•    Να μοιραστούν το αυτοκίνητό τους με τους αγαπημένους τους, γρήγορα και απλά, όπως μοιράζεται κανείς μια φωτογραφία από το smartphone του. Οπουδήποτε κι αν βρίσκεται ο κάτοχος του αυτοκινήτου, μπορεί να δημιουργήσει άμεσα ένα "ψηφιακό κλειδί" μέσω του Volvo On Call και να δώσει τη δυνατότητα σε φίλους ή μέλη της οικογένειάς του να το ξεκλειδώσουν χρησιμοποιώντας τα κινητά τους τηλέφωνα. Είναι μια εύκολη και απολύτως ασφαλής διαδικασία. •    Να αναζητήσουν στο χάρτη της εφαρμογής έναν προορισμό ή ένα σημείο εξυπηρέτησης και να το στείλουν στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου. •    Να βρουν μια θέση στάθμευσης και να λάβουν οδηγίες πλοήγησης για να φτάσουν σε αυτή. •    Να εντοπίσουν μέσω του χάρτη της εφαρμογής το αυτοκίνητό τους, αν έχουν ξεχάσει πού ακριβώς είναι σταθμευμένο, όπως για παράδειγμα στο parking ενός αεροδρομίου. Πλησιάζοντάς το, μπορούν να ενεργοποιήσουν τα φώτα ή την κόρνα για να διευκολυνθούν στον εντοπισμό του. •    Να ελέγξουν αν το Volvo τους είναι κλειδωμένο και, αν χρειάζεται, να το κλειδώσουν. Ή να το ξεκλειδώσουν για να δώσουν πρόσβαση σε κάποιο πρόσωπο της εμπιστοσύνης τους.  

•    Να συνδέσουν το Volvo On Call με το ημερολόγιό τους, ώστε να δέχονται υπενθυμίσεις για τα προγραμματισμένα ραντεβού τους. Η εφαρμογή μπορεί να στείλει αυτόματα τον τόπο μιας συνάντησης στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου. •    Μέσω του modem του Volvo On Call, να αξιοποιήσουν μια ισχυρή και αξιόπιστη σύνδεση, έχοντας και τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα in-car WiFi hotspot για τις φορητές συσκευές όλων των επιβατών. •    Να επωφεληθούν από την υπηρεσία Παράδοσης στο Αυτοκίνητο (In-car Delivery), μέσω της οποίας οι online αγορές τους παραδίδονται στο χώρο αποσκευών του Volvo τους. Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί πιλοτικά σε συγκεκριμένες χώρες και θα επεκταθεί σύντομα σε πολύ περισσότερες. •    Να καλέσουν βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης. Αν χρειαστεί, το αυτοκίνητο καλεί αυτόματα τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος.  

Το Volvo On Call συμπεριλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό των περισσότερων μοντέλων Volvo. Εξελίσσεται συνεχώς, με την προσθήκη καινοτόμων λειτουργιών και υπηρεσιών, όπως η Over-The-Air ενημέρωση του λογισμικού του αυτοκινήτου όπου και αν βρίσκεται αυτό, και ανοίγει νέους δρόμους για έναν πιο βιώσιμο και πιο συναρπαστικό τρόπο ζωής.

 

 

01 Aug, 2025 Ώρα 09:58

Mercedes και Microsoft μετατρέπουν τα αυτοκίνητα σε κινητούς χώρους εργασίας

Thumbnail

Τη δυνατότητα να εργάζονται με ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και αποτελεσματικότητα εν κινήσει προσφέρει η Mercedes στους πελάτες της, με την ενσωμάτωση των πλέον προηγμένων ψηφιακών εργαλείων της Microsoft. Η σουίτα σύγχρονων εργαλείων περιλαμβάνει και την τελευταία έκδοση της λειτουργίας “Meeting” στην εφαρμογή “Teams”, αρχής γενομένης από την ολοκαίνουργια CLA. Με αυτό τον τρόπο ο οδηγός μπορεί να συμμετέχει σε κλήσεις εν κινήσει, μέσω της χρήσης της ενσωματωμένης κάμερας. Με δεδομένη, βέβαια, την έμφαση της Mercedes στην ασφάλεια, η χρήση της κάμερας συμμορφώνεται με τη νομοθεσία κάθε χώρας και έχει εγκριθεί για χρήση εν κινήσει. Επιπροσθέτως, για την ελαχιστοποίηση της απόσπασης της προσοχής και την αποτροπή τέλεσης τροχαίου ατυχήματος, ο οδηγός δεν θα έχει τη δυνατότητα να βλέπει κοινόχρηστες οθόνες ή παρουσιάσεις όταν το όχημα βρίσκεται σε κίνηση.

Close

Επιπλέον, η ανανεωμένη λειτουργία Meetings στο Teams προσφέρει στους χρήστες έναν ακόμη πιο αποδοτικό τρόπο εργασίας μέσα στο όχημα, διαθέτοντας έναν νέο πίνακα ελέγχου με λειτουργία «Επόμενες Συναντήσεις» για τα επερχόμενα ραντεβού.

 

Close

 

Περιλαμβάνει επίσης αναβαθμισμένη λειτουργία συνομιλίας που διευκολύνει την ανάγνωση και σύνταξη μηνυμάτων. Η ενσωμάτωση φωνητικού ελέγχου για την εισαγωγή κειμένου και η δυνατότητα μετάβασης απευθείας από το ημερολόγιο σε μία συνάντηση στο Teams προσφέρουν μια απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη.

Παράλληλα, η γερμανική εταιρεία έχει πλέον ενσωματώσει το Microsoft Intune στο λειτουργικό σύστημα MB.OS, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο ένα ασφαλές, συμβατό με τις επιχειρησιακές απαιτήσεις οικοσύστημα για το μέλλον της εργασίας εν κινήσει.

Οι πελάτες μπορούν να συνδέονται με τους επαγγελματικούς τους λογαριασμούς και να μεταβαίνουν από τη μία εφαρμογή (app) στην άλλη, εύκολα και απρόσκοπτα, με αποτέλεσμα να είναι πιο παραγωγικοί κατά την παραμονή τους στο αυτοκίνητο.

 

Close

 

Με αυτόν τον τρόπο, η Mercedes διασφαλίζει ότι το όχημα πληροί τα ίδια πρότυπα εταιρικής ασφάλειας με κινητές συσκευές όπως τα επαγγελματικά smartphones. Η γερμανική εταιρεία αναφέρει ότι η ενσωμάτωση του Microsoft Intune στο λειτουργικό σύστημα MB.OS υποστηρίζει τη χρήση εφαρμογών παραγωγικότητας όπως είναι τα MBUX Notes και Calendar.

Η Mercedes και η Microsoft συνεργάζονται, επίσης, για την ενσωμάτωση στα πιο πρόσφατα μοντέλα της μάρκας και του Microsoft 365 Copilot. Αυτή θα είναι από τις πρώτες εφαρμογές του είδους της που ενσωματώνονται σε αυτοκίνητο και θα βοηθάει τους χρήστες να προετοιμάζονται για προγραμματισμένες συναντήσεις, με τη βοήθεια προηγμένης Τεχνητής Νοημοσύνης (AI). Μέσω φωνητικών εντολών, οι οδηγοί θα μπορούν να συνοψίζουν email, να αντλούν πληροφορίες για πελάτες και να διαχειρίζονται καθημερινές εργασίες χωρίς να αποσπάται η προσοχή τους.

Σύμφωνα με τη Mercedes, το Microsoft 365 Copilot έχει τη δυνατότητα να μετατρέψει το όχημα σε έναν τρίτο χώρο εργασίας, συμπληρώνοντας τον επαγγελματικό χώρο και το οικιακό γραφείο.