Classic

07 Aug, 2018 Ώρα 22:30

Vespa Primavera για τα 50 χρόνια ενός θρύλου

Thumbnail

Η Vespa Primavera γιορτάζει τα 50 χρόνια ιστορίας της. To πρώτο μοντέλο που έμελλε να γίνει ένα διαχρονικό κλασικό δίτροχο, διατέθηκε προς πώληση το 1968. Ήταν ένα επαναστατικό μικρό ευέλικτο όχημα με ζωηρό κινητήρα. Η Primavera έφερε πιο κοντά την ελευθερία της μετακίνησης σε αρκετές γενιές και παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1982. Εξελίχθηκε σε ένα θρυλικό μοντέλο, αλλά και σε ένα από τα μοντέλα με τη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία στην ιστορία της Vespa.

Close

Σήμερα, η Vespa Primavera ενσωματώνει όλες τις αξίες που οδήγησαν στην επιτυχία της, μισό αιώνα νωρίτερα. Νεανική, καινοτόμα, προηγμένη τεχνολογικά, ευέλικτη, δυναμική και φιλική προς το περιβάλλον, η Vespa Primavera είναι ένα σύγχρονο δίτροχο που έχει κληρονομήσει τη φρεσκάδα και την έντονη προσωπικότητα των προγόνων της. 

Close

Για τη Vespa Primavera του 2018, υπήρξε σημαντική βελτίωση με μια σειρά από αναβαθμίσεις που αυξάνουν την άνεση και την ασφάλεια, ανανεώνοντας παράλληλα την εμφάνιση. Τα πιο σημαντικά νέα αφορούν στο μέγεθος των τροχών: κατασκευασμένοι από κράμα αλουμινίου, διακρίνονται από νέο σχεδιασμό με πέντε μπράτσα, είναι πλέον και οι δύο 12 ιντσών, φτάνοντας τη μεγαλύτερη διάμετρο στην ιστορία της Vespa.  Προσφέρουν μεγαλύτερη σταθερότητα, βελτιωμένη ασφάλεια και καλύτερο κράτημα σε όλα τα εδάφη και σε όλες τις οδικές συνθήκες. Η τεχνολογία LED είναι πλέον διαθέσιμη στον προβολέα και το πίσω φως, συμβάλλοντας στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας.

Close

Το σύστημα εντοπισμού οχήματος “Bike Finder” και το απομακρυσμένο άνοιγμα της σέλας περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό. Επιπλέον, η Vespa Primavera φέρει περαιτέρω ανανεώσεις που την ξεχωρίζουν από τα προηγούμενα μοντέλα: νέο είναι το χαρακτηριστικό μπροστινό κάθετο διακοσμητικό (γραβάτα) και η επιχρωμιωμένη λεπτομέρεια στο μπροστινό φτερό. Η νέα Vespa Primavera είναι διαθέσιμη με νέας γενιάς 4-χρονους κινητήρες υψηλών επιδόσεων και χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου 50 κ.εκ., 125 κ.εκ. και 150 κ.εκ.

Οι νέες Vespa Primavera, Primavera S και Primavera Touring είναι εφοδιασμένες με σύγχρονους μονοκύλινδρους κινητήρες 125 και 150 κ.εκ., που είναι αερόψυκτοι και διαθέτουν ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και 3 βαλβίδες. Κάθε λεπτομέρεια, από το τελικό της εξάτμισης μέχρι το εσωτερικό του χώρου μετάδοσης έχουν σχεδιαστεί για ομαλή και άνετη οδήγηση χωρίς μηχανικούς θορύβους. Η μονάδα ελέγχου διαθέτει πλέον έναν βαρομετρικό αισθητήρα πίεσης που εξασφαλίζει βέλτιστη καύση σε όλες τις συνθήκες. Η ισχύς και η ροπή αποδίδονται ομαλά και αξιόπιστα ακόμη και στην πόλη όπου η εναλλαγή στάσεων και εκκινήσεων είναι μια διαρκής επαναλαμβανόμενη διαδικασία.  

Οι κινητήρες έχουν χωρητικότητα 125 και 150 κ.εκ. και χαρακτηριστικό τους είναι ηγ χαμηλή κατανάλωση.

 

13 Jun, 2025 Ώρα 11:34

1960: Σε τέτοιο χρώμα θέλω τη Lamborghini μου!

Thumbnail

Η Lamborghini διαθέτει αμέτρητες επιλογές εξατομίκευσης και οι πελάτες δεν μπορούν να παραπονεθούν ότι δεν έχουν χρώματα για να επιλέξουν. Ωστόσο, υπάρχει ένα που συνοδεύεται από μια αρκετά ενδιαφέρουσα ιστορία. Το Verde Scandal είναι το χρώμα που ανέπτυξε η αυτοκινητοβιομηχανία όταν μια γυναίκα έβγαλε το φόρεμά της στον εκθεσιακό χώρο και άφησε ως δείγμα.

Close

Ο οίκος Sant’Agata προσφέρει το πρόγραμμα Ad Personam, το οποίο δίνει σε κάθε πελάτη σχεδόν ό,τι μπορεί να ονειρευτεί και όχι μόνο. Η Lamborghini διαθέτει σήμερα 400 διαφορετικά χρώματα για να επιλέξουν οι πελάτες, δίνοντας στους μελλοντικούς ιδιοκτήτες την αίσθηση ότι έφτιαξαν οι ίδιοι το αυτοκίνητο. Υπάρχουν μερικές εμβληματικές αποχρώσεις στην ιστορία της Lamborghini, όπως το Giallo (κίτρινο), το Verde Mantis (πράσινο) και το Rosso Mars (κόκκινο). Ωστόσο, μία από αυτές έχει μια αρκετά ενδιαφέρουσα ιστορία: το Verde Scandal, το οποίο θα μπορούσε να μεταφραστεί ως πράσινο του σκανδάλου.

 

Close

 

Το συμβάν χρονολογείται από τα τέλη της δεκαετίας του 1960, όταν η Automobili Lamborghini λάνσαρε τη θρυλική Miura. Ήταν ισχυρή και ωμή, εντυπωσιακή και συναρπαστική μηχανή που την ήθελαν όλοι. Το μοντέλο κινούνταν από τον ατμοσφαιρικό V12 των 3,9 λίτρων της Lamborghini, ο οποίος απέδιδε 350 ίππους και 355 Nm ροπής, την ώρα που ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων έστελνε την ισχύ στους πίσω τροχούς.

Close

Αυτό ήταν πριν από 60 χρόνια, αλλά η Lamborghini ήδη ήξερε ότι το customization ήταν πολύ σημαντικό. Κάθε φορά που οι πελάτες έμπαιναν στον εκθεσιακό χώρο, ζητούσαν κάτι το διαφορετικό για να ξεχωρίσουν.

 

 

Η ιστορία του φορέματος

Η ιστορία λέει ότι μια μέρα, μια γυναίκα μπήκε στην αντιπροσωπεία της Lamborghini και ζήτησε ένα χρώμα που δεν διέθετε ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων. Τους είπε απλώς ότι ήθελε μια απόχρωση σαν αυτή του φορέματος που φορούσε εκείνη την ημέρα.

Ο εκπρόσωπος της Lamborghini της ζήτησε ένα δείγμα. Πού θα μπορούσε να βρει ένα δείγμα εκείνη την στιγμή; Έτσι, βρήκε μια λύση. Έβγαλε το φόρεμά της και το άφησε εκεί ως δείγμα. Οι υπάλληλοι της εταιρείας δεν είχαν καμία δικαιολογία: έπρεπε να αναδημιουργήσουν αυτήν ακριβώς την απόχρωση του πράσινου. Έτσι, επινόησαν το Scandal Verde, υπενθυμίζοντας πάντα σε όλους ότι μια μέρα, κάποια στη δεκαετία του 1960 έβγαλε το φόρεμά της στον εκθεσιακό χώρο. Αρκετά σκανδαλώδης στιγμή εκείνη την εποχή, όπως ακριβώς θα ήταν και τώρα.

Το χρώμα αυτό, βρίσκεται και πάλι στο προσκήνιο, αλλά όχι σε αυτοκίνητο. Το φοράει η ολοκαίνουργια μοτοσικλέτα Ducati Panigale V4, που παρουσιάστηκε στις 9 Απριλίου κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Σχεδιασμού του Μιλάνου.