Ειδήσεις

08 Aug, 2018 Ώρα 13:28

Fiat Punto. Τέλος εποχής μετά από 25 χρόνια

Thumbnail

Η Fiat το είχε ανακοινώσει εδώ και καιρό και πλέον ήρθε η ώρα να πέσει η αυλαία για το Punto. Η παραγωγή του αυτοκινήτου ολοκληρώθηκε στο εργοστάσιο της Fiat στο Melfi της Ιταλίας, εκεί όπου θα κατασκευάζεται πλέον το δεύτερο SUV της Maserati. Η Fiat δεν έχει στα σκαριά τον αντικαταστάτη του Punto μιας και εστιάζει πλέον στο Panda και στην οικογένεια των 500.

Close

Το Punto πρωτοκυκλοφόρησε στην αγορά πριν από 25 χρόνια, ως ο αντικαταστάτης του Uno και μέχρι σήμερα έχει πουλήσει περισσότερες από 9.000.000 μονάδες. Το 1995 κατάφερε να πουλήσει περισσότερες από 665.000 μονάδες. Από το 2000 και μετά οι πωλήσεις του Punto παρουσίασαν πτώση και το 2016 κατάφερε να πουλήσει μόλις 62.654 μονάδες, το 2017 49.688 μονάδες και από την αρχή του 2018 μέχρι και τον Ιούνιο 20.165 μονάδες.

 

Close
ΈτοςΠωλήσεις
201749.688
201662.654
201579.202
201486.955
2013104.000
2012135.235
2011220.545
2010267.248
2009327.447
2008279.134
2007377.783
2006401.625
2005269.022
2004328.603
2003361.856
2002418.118
2001541.274
2000550.639
1999442.866
1998560.554
1997581.070

 

Η παραγωγή της τωρινής γενιάς του Punto ξεκίνησε το 2005 με το μοντέλο να λανσάρεται τότε στην αγορά ως Grande Punto. Το 2009 ανανεώθηκε αποκτώντας το όνομα Punto Evo, ενώ το 2012 ανανεώθηκε για ακόμη μια φορά, με την Fiat να αλλάζει το όνομά του ξανά σε Punto.

Close

Αντίο Punto!

28 Nov, 2024 Ώρα 09:31

Bentley: Η νέα στρατηγική Beyond100Bentley: Η νέα στρατηγική Beyond100+ με ορίζοντα το 2035 και το πρώτο πολυτελές αστικό ηλεκτρικό SUV+ με ορίζοντα το 2035 και το πρώτο πολυτελές αστικό ηλεκτρικό SUV

Thumbnail

Την αναθεώρηση του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης του σχεδίου εξηλεκτρισμού της ανακοίνωσε η Bentley, μεταθέτοντας το στρατηγικό πλάνο “Beyond100”, το οποίο μετονομάστηκε σε “Beyond100+”, από το 2030 στο 2035. Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, παράλληλα, επιβεβαίωσε ότι το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα αποκαλυφθεί το 2026, με στόχο τη δημιουργία μιας ολοκαίνουργιας κατηγορίας αυτοκινήτων, εκείνης των πολυτελών αστικών SUV (Luxury Urban SUV).

Close

 

 

Το μοντέλο έχει σχεδιασθεί και εξελιχθεί στα κεντρικά γραφεία της Bentley στην αγγλική πόλη Crewe, όπου και θα παράγεται, ενώ θα είναι αυτό που θα εγκαινιάσει το σχέδιο της μάρκας για διάθεση ενός νέου plug-in hybrid ή αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου κάθε χρόνο εντός της επόμενης δεκαετίας.

Ταυτόχρονα, η Bentley συνεχίζει με ταχείς ρυθμούς την επιθετική προϊοντική και επενδυτική στρατηγική της, με τη φιλοδοξία να κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα από το 2035.

Close

Έχοντας ως στόχο να εδραιώσει την ηγετική της θέση στην κατηγορία των πολυτελών υβριδικών μοντέλων, η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία επεκτείνει τον κύκλο ζωής των επαναφορτιζόμενων υβριδικών (PHEV) αυτοκινήτων της μέχρι το 2035, από το 2030 που ήταν ο αρχικός της στόχος.

 

Close

 

Επιπλέον, μετά την κατάργηση του εμβληματικού W12 κινητήρα της μάρκας, τα μοντέλα Continental GT -τόσο σε κουπέ όσο και σε κάμπριο έκδοση αμαξώματος- και Flying Spur πλέον είναι αποκλειστικά διαθέσιμα με ένα ισχυρό plug-in hybrid V8 κινητήριο σύνολο.

Η στρατηγική “Beyond100+” σηματοδοτεί επίσης μια θεμελιώδη αναμόρφωση της υποδομής παραγωγής στην πόλη Crewe, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη βιωσιμότητα του εργοστασίου, τόσο για τα μελλοντικά της προϊόντα όσο και για τους εργαζομένους.

Η Bentley έχει ήδη σημειώσει σημαντική πρόοδο στον εκσυγχρονισμό του ιστορικού χώρου της στο Crewe, δημιουργώντας μια πρωτοποριακή εγκατάσταση, πιστοποιημένη ως ανθρακικά ουδέτερη. Πλέον, η προσοχή στρέφεται στη δημιουργία ενός “Dream Factory” που θα υποστηρίζει την απρόσκοπτη παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.

Το μεγαλύτερο αυτοχρηματοδοτούμενο επενδυτικό πρόγραμμα στην 105ετή ιστορία της Bentley συνεχίζεται με ένα νέο σύγχρονο κέντρο σχεδίασης, χώρο βαφής και γραμμή συναρμολόγησης ηλεκτρικών οχημάτων. Με μακρά ιστορία 85 ετών, η εγκατάσταση της εταιρείας μετασχηματίζεται για να ανταποκριθεί στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης και εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο σε επίπεδο βιομηχανικών λειτουργιών.