Νέα μοντέλα

20 Aug, 2018 Ώρα 15:39

Ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος κινητήρας στη νέα BMW 3 Series

Thumbnail

Η βαυαρική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα ορισμένες φωτογραφίες από το Nurburgring, όπου πραγματοποιούνται οι δοκιμές εξέλιξης της νέας γενιάς της 3 Series, καθώς και κάποιες πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. 

Close

Η καινούργια 3άρα αναμένεται να κάνει παγκόσμια πρεμιέρα το φθινόπωρο. Φέρει την κωδική ονομασία G20 και έχει πιο εκλεπτυσμένη σχεδίαση και σπορ αισθητική. Όπως αναφέρει η BMW, διαθέτει νέα ανάρτηση, αμορτισέρ, φρένα και σύστημα διεύθυνσης, με την οδική συμπεριφορά και την άνεση να έχουν αναβαθμιστεί σημαντικά. 

 

Close

 

Close

Χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και CFRP, το βάρος έχει μειωθεί κατά 55 κιλά. Τα μετατρόχια είναι πιο φαρδιά, η δομή του πλαισίου ενισχυμένη και η ακαμψία αυξημένη. Το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ., με την κατανομή του βάρους να είναι στο 50:50. 

Προαιρετικά θα προσφέρεται με ανάρτηση M Sport, πρωτοποριακά αμορτισέρ με συνεχώς μεταβαλλόμενη απόσβεση, σύστημα διεύθυνσης «Variable Sports Steering»  για μεγαλύτερη ακρίβεια, καθώς και M Sport διαφορικό με ενεργό κλείδωμα.

 

 

Όσον αφορά στους κινητήρες, η 3 Series θα εφοδιάζεται με το ισχυρότερο τετρακύλινδρο μοτέρ που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε BMW. Αν και δεν επιβεβαιώνεται, λέγεται, ότι, αποδίδει 265 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων, καλύπτοντας πλήρως τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro 6d-TEMP. 

Φυσικά, θα υπάρχουν και άλλες επιλογές βενζινοκινητήρων και diesel, απόδοσης από 136 έως 380 ίππους, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω ή στους τέσσερις τροχούς, ανάλογα την έκδοση. Τέλος, δεν θα λείπουν οι plug-in hybrid εκδοχές. 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.