Classic

28 Aug, 2018 Ώρα 21:25

Μία Alfa Romeo 8C του 1937 κατέκτησε το βραβείο ομορφιάς

Thumbnail

Η Alfa Romeo, αποτελεί σημείο αναφοράς στον τομέα του στιλ και της αισθητικής. Τόσο στο παρελθόν, όσο και σήμερα, τα μοντέλα της ξεχωρίζουν για τον δυναμικό τους σχεδιασμό που συνδυάζει ιδανικά τις αρμονικές γραμμές με τα ξεχωριστά στιλιστικά στοιχεία και βέβαια τον σπορ χαρακτήρα.

Close

 

Close

Για 3η φορά

Ο ετήσιος διαγωνισμός, Pebble Beach Concours d'Elegance,  που πραγματοποιείται στην Καλιφόρνια, αποτελεί την πιο ξεχωριστή διοργάνωση του είδους στον κόσμο. Κάθε χρόνο, από το 1950 που ξεκίνησε ο θεσμός, διαγωνίζονται στα πλαίσια της εκδήλωσης αριστουργήματα από όλη την ιστορία της αυτοκίνησης. Φέτος, στον 68ο διαγωνισμό, η πολυπόθητη χρυσή κορδέλα που απονέμεται στο καλύτερο αυτοκίνητο της διοργάνωσης (Best of Show), πήγε σε μια μοναδική  Alfa Romeo 8C 2900B Touring berlinetta του 1937. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο επικράτησε ανάμεσα σε 209 συμμετοχές, από 17 κράτη. Εκτός από την κατάκτηση της κορυφαίας διάκρισης, η 8C 2900B θριάμβευσε στην κατηγορία της, ενώ κατέκτησε ακόμα δύο βραβεία, το βραβείο "Charles A. Chayne " και το βραβείο "J. B. & Dorothy Nethercutt» για το πιο όμορφο κλειστό αυτοκίνητο.

Close

Πρόκειται για την τρίτη φορά που η Alfa Romeo κατακτά την κορυφή στο διαγωνισμό, πάντα με εκδόσεις της 8C 2900B. Την πρώτη φορά, το 1988, το βραβείο κέρδισε μια 8C 2900B spider, ενώ τη δεύτερη το 2008, μια 8C 2900B coupé.

 

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.