Classic

04 Sep, 2018 Ώρα 23:27

H νέα Lancia Integrale κοστίζει 300.000 ευρώ…

Thumbnail

Ο Eugene Amos είναι ο ιδιοκτήτης και ιδρυτής της νεοσύστατης ιταλικής εταιρείας, Automobili Amos. Πρόκειται για μία εταιρεία που δεν θα μας περάσει απαρατήρητη καθώς είναι αυτή που θα αναβιώσει την θρυλική Lancia Integrale.

Close

Ο επιχειρηματίας και οδηγός αγώνων, είναι λάτρης της Lancia Delta HF Integrale και μέσα από την εταιρεία του αποφάσισε να επαναφέρει τον ιταλικό θρύλο. Η επιστροφή της Integrale θα γίνει με το όνομα Delta Futurista. Το αυτοκίνητο θα φέρει αλουμινένιο αμάξωμα, carbon τμήματα, νέα ανάρτηση και ανακατασκευασμένο δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 330 ίππων. Συνολικά, θα περιλαμβάνει περισσότερα από 1.000 καινούργια εξαρτήματα, με το βάρος να περιορίζεται στα 1.250 κιλά.

Η παραγωγή της Delta Futurista θα είναι περιορισμένη καθώς θα παραχθούν το πολύ 20 μονάδες ενώ η τιμή της θα αγγίζει το εξωπραγματικό ποσό των 300.000 ευρώ.

Close

 

 

Close

 

14 Feb, 2025 Ώρα 10:53

Η αγωνιστική Jaguar D-Type του 1954, πωλείται όσο μια Bugatti Tourbillon!

Thumbnail

Στα χέρια του Σερ Στέρλινγκ Μος, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά των 24 ωρών του Le Mans εκείνη τη χρονιά.

Close

Δεν υπάρχουν πολλά κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, με τη χάρη και φινέτσα της Jaguar D-Type. Και σίγουρα είναι ακόμα λιγότερα αυτά που έχουν τη δική της αξία μεταπώλησης, μετά από 7 και πλέον δεκαετίες.

 

Close

 

Η συγκεκριμένη δεν πρόκειται να καταρρίψει το ιστορικό ρεκόρ, που κρατάει από το 2016, όταν η D-Type που θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1956, τίναξε στον αέρα το μπλοκ δημοπρασιών με το εκπληκτικό ποσό των 21,78 εκατομμυρίων δολαρίων!

Close

 

 

Όμως, η Broad Arrow Auctions, που θα τη βγάλει στο σφυρί, στις αρχές Μαρτίου, εκτιμά ότι θα πουληθεί μεταξύ 6,5 και 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, όσο δηλαδή κοστίζει μια ολοκαίνουργια Bugatti Tourbillon, μαζί με τα… παρελκόμενα.

 

 

Τι είναι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη D-Typer τόσο ξεχωριστή. Πέραν της άριστης λειτουργικής της κατάστασης, είναι το γεγονός ότι ελάχιστα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής έχουν τόσο πλούσια αγωνιστική δράση. Αναμφίβολα η κορυφαία στιγμή της,. Ήταν ο εμβληματικός αγώνας του Le Mans το 1954, όταν με τον θρυλικό Σερ Στέρλινγκ Μος και τον Πίτερ Γουόκερ, σημείωσε τους καλύτερους χρόνους στα δοκιμαστικά.

Δυστυχώς, δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρώσει τον αγώνα, καθώς η Jaguar την απέσυρε, λόγω ξαφνικού προβλήματος στο σύστημα πέδησης.