Νέα μοντέλα

14 Sep, 2018 Ώρα 12:38

Επίσημο: Toyota Yaris GR Sport και Yaris Y20

Thumbnail

Πριν ένα χρόνο, η Toyota παρουσίασε την GR Sport γκάμα μοντέλων, και το πρώτο αυτής για την Ευρώπη είναι το νέο Yaris GR Sport. Αυτό θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση του Παρισιού στις 2 Οκτωβρίου και θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2018.

Close

Τα αρχικά της GR Sport έκδοση προέρχονται από το Gazoo Racing, με την Toyota να διαβαθμίζει σε τρία διαφορετικά “επίπεδα” τα μοντέλα επιδόσεων, με το GR Sport να βρίσκεται στη βάση, να ακολουθεί το GR, ενώ στη κορυφή συναντάμε τα GRMN μοντέλα.

 

Close

 

Close

Το νέο Yaris GR Sport είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε 5-θυρο αμάξωμα και κινείται από το υβριδικό σύνολο 1.500 κ.εκ. Ακόμα δεν υπάρχει ενημέρωση για την απόδοση του, αλλά η υβριδική έκδοση του μοντέλου αποδίδει 100 άλογα και 111 Nm ροπής.

Σύμφωνα με την εταιρία, το νέο Yaris GR Sport προσφέρει γνήσια αίσθηση διασκέδασης, καθώς υπάρχουν τροποποιήσεις εμπνευσμένες από το Yaris GRMN, που επικεντρώνονται στην ανάρτηση.

Διαθέτει αμορτισέρ Sachs Performance, νέα μασίφ αντιστρεπτική ράβδο (αντί για κούφια) που βελτιώνει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του, ενώ το ύψος του αμαξώματος έχει μειωθεί 11 χλστ. σε σχέση με το standard Yaris, με την απόσταση μεταξύ του τροχού και του θόλου να έχει μειωθεί κατά 18 χλστ. Πατάει σε νέες, μαύρες 17άρες ζάντες αλουμινίου, με ελαστικά Bridgestone Potenza RE50 205/45 R17, όπως και το Yaris GRMN.

Εμφανισιακά, το Yaris GR Sport ακολουθεί αυτό του GRMN και υπάρχει μαύρη οροφή, πίσω spoiler, μαύρες γυαλιστερές χειρολαβές, μαύρη μάσκα, μαύρα περιβλήματα καθρεπτών και μαύρα φώτα ομίχλης. Τα φωτιστικά σώματα είναι μοναδικά για το GR Sport, με μαύρες εσωτερικές λεπτομέρειες, υπάρχουν φιμέ πίσω τζάμια, ενώ κόκκινα αυτοκόλλητα μπορούν να προστεθούν στο εμπρός χείλος του προφυλακτήρα και στον πίσω προφυλακτήρα.

Στην καμπίνα, βρίσκουμε νέα μπροστινά καθίσματα επενδυμένα με μαύρο σουέτ υλικό και άσπρες ραφές για αντίθεση και μαύρη επένδυση οροφής. Όταν πατήσεις το start button, στην οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών εμφανίζεται το λογότυπο GR, με το μοντέλο να είναι εξοπλισμένο με το ίδιο τριάκτικο τιμόνι από το GT86.

 

 

Εκτός του Yaris GR Sport, η Toyota θα παρουσιάσει στην γαλλική έκθεση και την Y20 έκδοση του Yaris, η οποία αποτίει φόρο τιμής στο πρώτο Yaris. Σηματοδοτεί την 20ή επέτειο από την παρουσίαση του μοντέλου για πρώτη φορά στην έκθεση του Παρισιού το 1998, με το Yaris Y20 Launch Edition να βγαίνει σε περιορισμένη παραγωγή 1.998 αυτοκινήτων.

Αυτό είναι βαμμένο σε χρυσό χρώμα, όμοιο με αυτό που είχε το πρώτο Yaris το 1998, αλλά πλέον υπάρχει διχρωμία με γκρι οροφή. Έπειτα, θα ακολουθήσει σε μαζική παραγωγή η έκδοση εξοπλισμού Y20

 

14 May, 2024 Ώρα 15:41

Νέο Lexus UX 300h: Νέα έκδοση στη γκάμα του best seller της Lexus

Thumbnail

Το Lexus UX είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της μάρκας στην Ευρώπη και το Ιαπωνικό εργοστάσιο θέλει να ενισχύσει ακόμα περισσότερο αυτή την επιτυχία. Παρουσιάζει την έκδοση UX 300h με σημαντικές αναβαθμίσεις στον κινητήρα και περισσότερες δυναμικές ικανότητες στο δρόμο. Ένα όχημα που έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί για να συνδυάζει την αίσθηση ασφάλειας και την πρακτική ευελιξία ενός crossover με τα χαρακτηριστικά οδήγησης ενός hatchback. Το UX είναι διαθέσιμο υβριδικό και με αμιγώς ηλεκτρικό, ως εκ τούτου διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια στρατηγική της μάρκας.

Close

 

 

Το νέο UX 300h αντικαθιστά την έκδοση UX 250h προσφέροντας σωρεία βελτιώσεων στον υποψήφιο αγοραστή. Πιο συγκεκριμένα, αποδίδει 199 ίππους, δηλαδή μια αύξηση της τάξης του 8% έναντι των 184 ίππων του UX 250h. Αυτή η αύξηση είναι εφικτή χάρη στο υβριδικό σύστημα πέμπτης γενιάς που αντικαθιστά την προηγούμενη μπαταρία 180 κυψελών (216-volt) με μια αποδοτικότερη, 60-κυψελών (222-volt) μπαταρία λιθίου-ιόντων. Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση στα εκατό χιλιόμετρα από στάση μειώνεται από 8,5 σε 8,1 δευτερόλεπτα ενώ στο μοντέλο με τετρακίνηση από 8,7 σε 7,9 δευτερόλεπτα. Επίσης, έχει βελτιωθεί η κατανάλωση καυσίμου, χάρη στον πιο αποδοτικό κινητήρα αλλά και τη μείωση του βάρους. Η κατανάλωση για το νέο UX 300h φτάνει τα 5,0 – 5,2 l/100km (WLTP) και σε 5,3 – 5,7 l/100km για το τετρακίνητο μοντέλο.

 

Close

 

Όπως και στο UX 250h, το UX 300h τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0 λίτρων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Όμως, ο πίσω ηλεκτρικός κινητήρας του τετρακίνητου μοντέλου είναι κατά 5,6 φορές πιο ισχυρός από τον προκάτοχό του αποδίδοντας 41 ίππους. Κάτι που ενισχύει την απόκριση στο γκάζι καθιστώντας το αυτοκίνητο ακόμα πιο ευχάριστο στην οδήγηση.

Το νέο UX 300h προσφέρει ένα πλήρως ψηφιακό εσωτερικό με τη νέα οθόνη των 12.3 ιντσών του ταμπλό να είναι τώρα προαιρετικά διαθέσιμη. Αναβαθμισμένη είναι και η οθόνη αφής πολυμέσων 8 ιντσών. Παράλληλα, ο αγοραστής του UX έχει στη διάθεση του περισσότερους χρωματισμούς στο εσωτερικό και καθίσματα από ύφασμα ή συνθετικό δέρμα, καθώς και με συνθετικό δέρμα για το θερμαινόμενο τιμόνι και τον μοχλό ταχυτήτων. 

 

 

Η παλέτα συστημάτων υποστήριξης οδηγού Lexus Safety System+ 2.5 έχει αντικατασταθεί από τη νεότερη 3.0. Αυτή περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα All-Speed Dynamic Radar Cruise Control, Lane Tracing Assist, Pre-Collision System with Pedestrian Detection, Road Sign Assist, Proactive Driving Assist και Lane Departure Alert με Steering Assist.

Το τιμόνι έχει αναβαθμιστεί ενσωματώνοντας μια κάμερα Επιτήρησης Οδηγού. Αυτή ελέγχει την εγρήγορση του οδηγού και αναγνωρίζει αν έχει χάσει τη συγκέντρωσή του λόγω κόπωσης ή αδιαθεσίας. Εάν ο οδηγός αποτύχει να ανταποκριθεί στις ειδοποιήσεις, η κάμερα ενεργοποιεί το Έκτακτο Σταμάτημα Οδηγού, φέρνοντας το όχημα σε ελεγχόμενη στάση ενεργοποιώντας τα φώτα κινδύνου. Το αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης έχει τελειοποιηθεί και το άνοιγμα μιας πόρτας μπορεί να εμποδιστεί για ασφάλεια εάν εντοπιστεί όχημα που πλησιάζει από πίσω.