Νέα μοντέλα

02 Oct, 2018 Ώρα 20:32

Η καινούργια BMW Series 3 είναι απλά… κορυφαία!

Thumbnail

Το Παρίσι επέλεξε η BMW για να παρουσιάσει τη νέα γενιά της 3 Series, ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά και ολοκληρωμένα premium sedan αυτοκίνητα. Η καινούργια 3άρα με κωδική ονομασία G20 τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας, έχοντας αναβαθμιστεί σε κάθε σημείο.

Close

Σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, οι διαστάσεις του αμαξώματος είναι σημαντικά αυξημένες, με το μήκος να φθάνει τα 4.709 χλστ., το πλάτος τα 1.827 χλστ., το ύψος τα 1.442 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.851 χλστ. Παρά τον μεγαλύτερο όγκο, το αυτοκίνητο είναι ελαφρύτερο κατά 55 κιλά χάρη στη χρήση προηγμένων υλικών στο αμάξωμα και το αλουμίνιο ενώ είναι πιο αεροδυναμικό από ποτέ, με τον συντελεστή να ανέρχεται στο εκπληκτικό 0,23 Cd.

Close

 

Σύγχρονο αυτοκίνητο

Close

Ο σχεδιασμός της 3 Series είναι εμφανώς πιο ελκυστικός και σπορτιφ, γεγονός που θα εκτιμήσουν τόσο οι νεότεροι πελάτες όσο και οι παραδοσιακοί φίλοι της BMW. Στο εσωτερικό τα πάντα είναι καινούργια. Η ποιότητα κατασκευής δεν επιδέχεται κριτικής, με τους Γερμανούς να τοποθετούν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη 10,25 ιντσών, ενισχυμένα κρύσταλλα στα παράθυρα, κλιματισμό τριών ζωνών, πολυτελείς επενδύσεις σε καθίσματα και πόρτες, καθώς και ατμοσφαιρικό LED φωτισμό 11 αποχρώσεων. Ενσωματώνει τις πιο high-tech τεχνολογίες.

Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ παρέμεινε στα 480  λίτρα, με τους επιβάτες πίσω να έχουν  περισσότερο χώρο για τα πόδια και το κεφάλι τους χάρη στο αυξημένο μεταξόνιο. Όσο για τον εξοπλισμό, ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό. Η BMW έχει ενσωματώσει κάθε λογής σύστημα υποβοήθησης και τεχνολογία, όπως ημι-αυτόνομη οδήγηση, φωνητικές εντολές, αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών, ενεργό cruise control, Laser φώτα και δεκάδες ακόμη.

 

Οι κινητήρες

Σε πρώτη φάση, η 3 Series θα προσφέρεται με πέντε κινητήρες βενζίνης και diesel. Στη βάση είναι η έκδοση 320i με τον δίλιτρο turbo των 184 ίππων και 300 Nm ροπής, με την 330i να φέρει το ίδιο μοτέρ αποδίδοντας όμως 258 ίππους και 400 Nm ροπής. Η 318d φοράει τον 2.0 turbodiesel με τους 150 ίππους και τα 320 Nm ροπής, ενώ η 320d αποδίδει 190 ίππους και 400 Nm. Η ισχυρότερη 330d τροφοδοτείται από τον 3.0 diesel των 265 ίππων και 580 Nm ροπής. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων εκτός από τα βασικά πετρελαίου που φέρουν και μηχανικό εξάρι. Αργότερα, θα προστεθούν στην γκάμα η plug-in hybrid 330e, οι πανίσχυρες M340i και M340i xDrive, καθώς και η «καυτή» M3. Οι προσιτές και πιο ενδιαφέρουσες 316i και 318i με τον τρικύλινδρο κινητήρα θα έρθουν πιο μετά.

Τέλος, οι Βαυαροί προσφέρουν προαιρετικά ανάρτηση M, αμορτισέρ με συνεχώς μεταβαλλόμενη απόσβεση, σύστημα διεύθυνσης «Variable Sports Steering», καθώς και M Sport διαφορικό με ενεργό κλείδωμα.

 

 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.