Classic

04 Nov, 2018 Ώρα 09:43

Το μεγαλύτερο νεκροταφείο αυτοκινήτων στον κόσμο!

Thumbnail

Αυτά τα καρέ δεν αποτελούν σκηνή από τη σειρά “Walking Dead”, αλλά τραβήχτηκαν σε ένα από τα μεγαλύτερα νεκροταφεία αυτοκινήτων στον κόσμο.

Close

Τα αυτοκίνητα αυτά βρίσκονται στο μικρό δάσος Châtillon του Βελγίου και κάποτε άνηκαν σε Αμερικάνους στρατιώτες οι οποίες τα στάθμευσαν στη περιοχή κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. 

Close

Ωστόσο μετά το τέλος του, όλα τα στρατιωτικά οχήματα στάλθηκαν πίσω στις ΗΠΑ, αλλά επειδή το κόστος να μεταφερθούν και τα ΙΧ των στρατιωτών ήταν μεγάλο, αποφασίστηκε αυτά να παραμείνουν εγκαταλελειμμένα στο Βέλγιο, αφού αν κάποιος στρατιώτης ήθελε να επιστρέψει το αυτοκίνητο του στην Αμερική, θα έπρεπε να πληρώσει για τη μεταφορά.

Κανείς τότε δεν είχε τα χρήματα για να κάνει κάτι τέτοιο και έτσι όλα αυτά έμειναν και θάφτηκαν στο δάσος Châtillon.

Close

Τα αυτοκίνητα κείτονται σε αυτό το σημείο για περισσότερα από 70 χρόνια.

Οι ντόπιοι δεν υιοθετούν αυτή την εκδοχή και πιστεύουν ότι είναι απλά μια παλιά χωματερή οχημάτων που δημιουργήθηκε μετά τον πόλεμο.

Στο ίδιο σημείο υπήρχαν τέσσερα νεκροταφεία αυτοκινήτων με περίπου 500 οχήματα, μοντέλα της δεκαετίας του ΄40. Όμως, τα περισσότερα από αυτά εκλάπησαν ή τα πέταξαν οι κάτοικοι για περιβαλλοντικούς λόγους και έτσι η περιοχή εκκαθαρίστηκε το 2010.

Περισσότερα από 500 αυτοκίνητα βρίσκονται εγκαταλελειμμένα μέσα στο δάσος με τη φύση να έχει δημιουργήσει αυτές τις μαγικές εικόνες.

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.