Τεχνολογία

20 Dec, 2018 Ώρα 22:11

Αόρατα... πράγματα ετοιμάζει η Nissan στο Λας Βέγκας

Thumbnail

Η Nissan θα δώσει δυναμικό “παρών” στην έκθεση τεχνολογίας CES του 2019, επιδεικνύοντας τι μας επιφυλάσσει  το μέλλον στην οδήγηση, αλλά και τη δυναμική του Nissan Intelligent Mobility, του οράματος της εταιρείας για τη μετακίνηση των ανθρώπων σε έναν καλύτερο κόσμο.

Close

Η  Nissan  θα βρίσκεται στο περίπτερο 6906, στο North Hall του Συνεδριακού Κέντρου του Λας Βέγκας και μεταξύ άλλων θα δείξει :

• Μια νέα τεχνολογική πλατφόρμα με θέμα "Δείτε το Αόρατο", δημιουργώντας μια εντελώς νέα εμπειρία οδήγησης, μέσω συνδεδεμένων κόσμων,

Close

• Το ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό Νissan LEAF NISMO RC, που θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στις Η.Π.Α.,

• Επίδειξη του Nissan Energy, συμπεριλαμβανομένων λύσεων που δημιουργούν ένα πλήρως ενσωματωμένο οικοσύστημα ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Close

• Επίδειξη του πρωτοτύπου αμιγώς ηλεκτροκίνητου crossover, IMx KURO.

H έκθεση CES 2019, θα ανοίξει τις πύλες της για το κοινό στις 8 Ιανουαρίου.

 

06 May, 2025 Ώρα 10:02

H διαφορά μεταξύ ενεργητικής και παθητικής τετραδιεύθυνσης.

Thumbnail

Σε ποιες περιπτώσεις οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα με τους μπροστά και πότε με την ίδια φορά; Η τετραδιεύθυνση σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να εκτινάξει την οδηγική του συμπεριφορά και αποτελεί μια τεχνολογία που ποτέ δεν έμελλε να είναι προνόμιο μόνο των ακριβών supercars.

Close

Όλα ξεκίνησαν πριν από περίπου τριάντα χρόνια, όταν οι μηχανικοί της Honda κατάφεραν στο Prelude του 1988 να εισαγάγουν σύστημα διεύθυνσης και για τους πίσω τροχούς. Μια τεχνολογία που βελτίωνε σε απίστευτο βαθμό τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο, όμως τελικά ποτέ δεν πέρασε στη μαζική γραμμή παραγωγής λόγω… κακού marketing.

Ανά χρονικά διαστήματα εταιρείες εξοπλίζουν μερικά μοντέλα επιδόσεών τους με τετραδιεύθυνση, όπως π.χ. το Renault Megane RS. Όμως, ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενεργητικής και παθητικής τετραδιεύθυνσης;

Close

Παθητική τετραδιεύθυνση: Αποτελεί την πιο απλή περίπτωση στην οποία οι πίσω τροχοί στρίβουν ελάχιστες μοίρες προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς. Με αυτόν τον τρόπο (ακόμα και με τις 2 ή 3 μοίρες κλίσης) μειώνεται σε τεράστιο βαθμό η πιθανότητα υπερστροφής.

Ενεργητική τετραδιεύθυνση: Μια πιο πολύπλοκη διαδικασία, που έχει όμως και θεαματικά αποτελέσματα και μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης. Όταν το όχημα κινείται με μικρή ταχύτητα, τότε οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, κάνοντας το όχημα πιο ευέλικτο και ευκολοδήγητο. Όταν η ταχύτητα κίνησης αυξηθεί σε έναν βαθμό, τότε η στρέψη των πίσω τροχών γίνεται προς την όμοια φορά, βοηθώντας το όχημα να πετύχει καλύτερη πρόσφυση και σταθερότητα, ώστε ακόμα και απότομοι ελιγμοί, να γίνουν πιο ασφαλείς.

Close