Νέα μοντέλα

07 Jan, 2019 Ώρα 10:24

Με 1.700 παραλλαγές το νέο Mercedes Benz Sprinter

Thumbnail

Η 3η γενιά του Mercedes Sprinter συνεχίζει να προσφέρει κορυφαίες υπηρεσίες στον επαγγελματία. Ένα ολοκαίνουριο μοντέλο που διακρίνεται, τόσο για το σύγχρονο του σχεδιασμό όσο και για τα ψηλά επίπεδα τεχνολογίας άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει.

Close

Με περισσότερες απο 3,4 εκατομμύρια πωλήσεις, το νέο Sprinter καλείται να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του. Έτσι και το γερμανικό εργοστάσιο φρόντισε να το εξοπλίσει με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει. Στοιχεία που μπορεί κάποιος να συναντήσει σε επιβατικά οχήματα.

Close

Η γκάμα του Sprinter περιλαμβάνει συνολικά 6 διαφορετικά αμαξώματα -η μέγιστη διαθέσιμη χωρητικότητα είναι 17 κυβικά μέτρα και το ωφέλιμο φορτίο μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 5,5 τόνους- κίνηση είτε στους εμπρός, είτε στους πίσω είτε σε όλους τους τροχούς, καθώς και συνολικά 5 διαφορετικούς κινητήρες. Το αποτέλεσμα των συνδυασμών όλων των παραπάνω και όχι μόνο είναι οι πιθανές εκδοχές του Sprinter να είναι περί τις 1.700 και να καλύπτουν πρακτικά κάθε επαγγελματική ανάγκη.

Close

Το εσωτερικό διακρίνεται για την πρακτικότητα και την εργονομία ενώ σε ψηλά επίπεδα βρίσκεται τόσο η ποιότητα των υλικών όσο και το φινίρισμα. Σε όλα αυτά προστίθενται τόσο τα εργονομικά σχεδιασμένα καθίσματα, η εκκίνηση χωρίς κλειδί και το βελτιωμένο σύστημα κλιματισμού. Παράλληλα, υπάρχουν πολλές θήκες φύλαξης μικροαντικειμένων που θα κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του επαγγελματία.

Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι ο τετρακύλινδρος 2.1 λίτρων με απόδοση απο 114 εως 163 ίππους. Διαθέσιμος επίσης θα είναι, για πρώτη φορά στην κατηγορία των μεγάλων Van, ο εξακύλινδρος 3.1 λίτρων με απόδοση 190 ίππων και 420 Nm ροπής. Για την έκδοση με κίνηση στο μπροστινό άξονα διατίθενται δύο κιβώτια ταχυτήτων: ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 ταχυτήτων με μετατροπέα ροπής – το οποίο αποτελεί καινοτομία στην κατηγορία των μεγάλων van – και ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η πλήρης διαδικτυακή συνδεσιμότητα είναι ένα από τα σημαντικότερα νέα χαρακτηριστικά. Οι νέες, δικτυωμένες υπηρεσίες του Mercedes PRO connect σε συνδυασμό με τα επίσης ολοκαίνουρια συστήματα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience) αποτελούν την τέλεια βάση για όλες τις απαιτήσεις των κλάδων εφοδιασμού και μεταφορών. Ξεκινά με την πολύπλοκη διαχείριση μεγάλου στόλου και φτάνει μέχρι το μικρό εταιρικό στόλο. Το Mercedes PRO connect συνδέει τον διευθυντή στόλου με όλα τα οχήματα και τους οδηγούς του στόλου. Έτσι, μπορεί να γίνεται ηλεκτρονική διαχείριση όλων των αποστολών και ανάκτηση όλων των πληροφοριών οχήματος, όπως τοποθεσία, στάθμη καυσίμου ή διαστήματα συντηρήσεων, σε πραγματικό σχεδόν χρόνο. Με το λανσάρισμα του Mercedes PRO connect, θα διατίθενται οκτώ εργοστασιακά πακέτα με κεντρικές υπηρεσίες στόλου, οχήματος, οδηγού και προσδιορισμού θέσης. Ενδεικτικά, θα περιλαμβάνονται π.χ. Κατάσταση Οχήματος, Λειτουργίες Οχήματος, Επικοινωνία Στόλου, Διαχείριση Συντηρήσεων και ψηφιακό βιβλίο δρομολογίων οδηγού.  

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.