Classic

08 Jan, 2019 Ώρα 11:52

Πρωτοχρονιάτικη Περιήγηση & Ράλλυ Κλασικών Αυτοκινήτων

Thumbnail

Η Κυπριακή ομοσπονδία Κλασσικού αυτοκινήτου μαζί με το Cyprus Classic Car Touring Club διοργανώνουν στις 13 Ιανουαρίου την Πρωτοχρονιάτικη τους περιήγηση. Δείτε το πρόγραμμα και αν ενδιαφέρεστε κάντε join στο Event.

Close

Γραμματεία και Τεχνικός Έλεγχος: Στη Λευκωσία το Σάββατο 12/01/2019 από τις  10:00 μέχρι τις 13:00 στα γραφεία της Ομοσπονδίας, Οδός Χρυσάνθου Μυλωνά 12, 2014, και στη Λεμεσό τις ίδιες ώρες στα Γραφεία του κ. Στέφανου Φράγκου Λεωφόρος Ομονοίας 82, 3048. Θα γίνει επίσης και στην εκκίνηση σε Λευκωσία και Λεμεσό από τις 09:00-10:00 και στο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Θεοδώρου από τις 11:00 μέχρι τις 12:00.

Έναρξη: Λεμεσός: Costa Coffee Αρχ. Μακαρίου 187. Λευκωσία: Πάρκο Ακρόπολης, Στρόβολος, είσοδος από την οδό Αξιού. Ώρα: 10:00 

Close

Κόστος Συμμετοχής: Δωρεάν, με χορηγία της OKAK. Οι συμμετέχοντες πληρώνουν μόνο για το μεσημεριανό γεύμα προς €14 το άτομο χωρίς τα ποτά. Τα εισιτήρια για το μεσημεριανό γεύμα θα πωλούνται στον Άγιο Θεόδωρο και στη Ταβέρνα «Η Επαρχιακή».

Συμμετοχή και Κριτήρια: Γίνονται δεκτά για συμμετοχή , κλασικά και μοντέρνα αυτοκίνητα. Οι συμμετέχοντες πρέπει να δηλώσουν εάν επιθυμούν να συμμετάσχουν στο Ράλι Ακριβείας ή απλά να ακολουθήσουν τη διαδρομή ως περιήγηση. Επίσης, θα πρέπει να καθορίσουν τον αριθμό των ατόμων που θα γευματίσουν.  

Close

Ημερομηνία λήξης για τις συμμετοχές: Πέμπτη 10 Ιανουαρίου, 2019. 

Χώρος Κοινής Συνάντησης στον Άγιο Θεόδωρο: Τα αυτοκίνητα θα φθάσουν γύρω στις 11:15 στο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Θεοδώρου. Το πρώτο μέρος, από την εκκίνηση έως τον Άγιο Θεόδωρο, θα είναι με μορφή περιήγησης για όλους. Θα διεξαχθεί επίσης διαγωνισμός περιήγησης για τους συμμετέχοντες από τη Λευκωσία. Όλοι μπορούν να προμηθευτούν καφέ ή άλλα σνακ από τοπικά καταστήματα στον Άγιο Θεόδωρο. 

Δεύτερο Μέρος / Ράλι Ακριβείας: Το δεύτερο μέρος από τον Άγιο Θεόδωρο στη Γερμασόγεια θα διαρκέσει περίπου μέχρι τις 14:30, ξεκινώντας από την κεντρική γέφυρα του Αγίου Θεοδώρου γύρω στις 12:00 το μεσημέρι. Θα περιλαμβάνει ειδικές διαδρομές. Τα αυτοκίνητα της περιήγησης θα ξεκινήσουν δέκα λεπτά (11:50) πριν από τα αυτοκίνητα του ράλι, έτσι ώστε να μην εμποδίσουν με οποιοδήποτε τρόπο τους διαγωνιζόμενους.

Τερματισμός: Ο τερματισμός θα είναι στην Ταβέρνα «Η Επαρχιακή», Αγίας Παρασκευής 27, Γερμασόγεια, Λεμεσός 4044, Τηλ. 70 074444. Μετά το γεύμα, θα γίνει η παραδοσιακή κοπή της βασιλόπιττας, όπου ο τυχερός νικητής που θα βρει το κέρμα θα κερδίσει μια δωρεάν συμμετοχή στο επόμενο Φιλανθρωπικό Ράλι "48 Ώρες Κύπρος" αξίας €60. Θα ακολουθήσει Τελετή Απονομής των Βραβείων για τους νικητές της περιήγησης και του ράλι ακριβείας.

Για πληροφορίες συμμετοχής και περαιτέρω διευκρινίσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε με:

Λευκωσία: Στέλλα Γαβριήλ 22333899. Λεμεσός: Στέφανος Φράγκος 99642799. 

Πάφος: Colin Upton 99046466

 

 

14 Feb, 2025 Ώρα 10:53

Η αγωνιστική Jaguar D-Type του 1954, πωλείται όσο μια Bugatti Tourbillon!

Thumbnail

Στα χέρια του Σερ Στέρλινγκ Μος, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά των 24 ωρών του Le Mans εκείνη τη χρονιά.

Close

Δεν υπάρχουν πολλά κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, με τη χάρη και φινέτσα της Jaguar D-Type. Και σίγουρα είναι ακόμα λιγότερα αυτά που έχουν τη δική της αξία μεταπώλησης, μετά από 7 και πλέον δεκαετίες.

 

Close

 

Η συγκεκριμένη δεν πρόκειται να καταρρίψει το ιστορικό ρεκόρ, που κρατάει από το 2016, όταν η D-Type που θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1956, τίναξε στον αέρα το μπλοκ δημοπρασιών με το εκπληκτικό ποσό των 21,78 εκατομμυρίων δολαρίων!

Close

 

 

Όμως, η Broad Arrow Auctions, που θα τη βγάλει στο σφυρί, στις αρχές Μαρτίου, εκτιμά ότι θα πουληθεί μεταξύ 6,5 και 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, όσο δηλαδή κοστίζει μια ολοκαίνουργια Bugatti Tourbillon, μαζί με τα… παρελκόμενα.

 

 

Τι είναι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη D-Typer τόσο ξεχωριστή. Πέραν της άριστης λειτουργικής της κατάστασης, είναι το γεγονός ότι ελάχιστα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής έχουν τόσο πλούσια αγωνιστική δράση. Αναμφίβολα η κορυφαία στιγμή της,. Ήταν ο εμβληματικός αγώνας του Le Mans το 1954, όταν με τον θρυλικό Σερ Στέρλινγκ Μος και τον Πίτερ Γουόκερ, σημείωσε τους καλύτερους χρόνους στα δοκιμαστικά.

Δυστυχώς, δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρώσει τον αγώνα, καθώς η Jaguar την απέσυρε, λόγω ξαφνικού προβλήματος στο σύστημα πέδησης.