Νέα μοντέλα

16 Jan, 2019 Ώρα 11:44

Το αυτοκίνητο των ονείρων

Thumbnail

Την κορυφαία έκδοση της Mustang, μία «κόμπρα» των δρόμων, ένα αυτοκίνητο που μπορεί να εκτοξεύσει την αδρεναλίνη του οδηγού στα ύψη και να του χαρίσει μοναδικές στιγμές απόλαυσης, παρουσίασε η Ford Performance. 

Close

Η νέα Shelby GT500 είναι ένα πραγματικά ονειρικό sportcar. Εκφράζει την παραδοσιακή αμερικανική αισθητική των muscle sar με τα περίτεχνα φουσκώματα, τους μυς σε κάθε κομμάτι του αμαξώματος και τους θηριώδεις κινητήρες και συνάμα την ευρωπαϊκή κομψότητα με το μελετημένο στήσιμο στον δρόμο. 

Close

Η αμερικανική φίρμα ανακοίνωσε ότι το μοντέλο τροφοδοτείται από τον V8 5,2 κινητήρα, αλλά δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προδιαγραφές. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων της Tremec, στέλνοντας την κίνηση στον πίσω άξονα. 

Σύμφωνα με την εταιρεία, το κιβώτιο πραγματοποιεί αστραπιαίες αλλαγές, ο άξονας μετάδοσης είναι από carbon, πίσω υπάρχει διαφορικό τύπου Torsen, ενώ η μπάρα θόλων είναι από μαγνήσιο. Η απόδοση του κινητήρα λέγεται ότι ξεπερνά τους 750 ίππους και τα 950 Nm ροπής, με τα ελαστικά να «κολλάνε» στην άσφαλτο από τη δύναμη. 

Close

Όσο για τις επιδόσεις, τα 0-100 επιτυγχάνονται σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα, τα 0-400 έρχονται σε 11΄΄ και η βελόνα του κοντέρ τερματίζει στα 305 χλμ./ώρα. Το GT500 φέρει αμορτισέρ τύπου MagneRide, πατάει σε ελαστικά Michelin Pilot 4S διαστάσεων 305/30R20 μπροστά και 315/30R20 πίσω και φοράει φρένα της Brembo με αεριζόμενα δισκόφρενα 420 χλστ. μπροστά και 370 χλστ. πίσω. 

Για όποιον επιθυμεί υπάρχει και το πακέτο «Τrack Package» με πιστάδικα ελαστικά, carbon ζάντες, ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα, μπάκετ καθίσματα της Recaro κι άλλα. Φυσικά, από τον βασικό εξοπλισμό δεν λείπει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το τιμόνι με επένδυση alcantara και τα ανθρακονημάτινα διακοσμητικά. 

Οι πωλήσεις της Shelby GT500 αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και η τιμή θα ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.