Ειδήσεις

21 Jan, 2019 Ώρα 14:19

Lets Rally UP: Porsche Cayman GT4 Clubsport R-GT στη παραγωγή

Thumbnail

Η Porshe ανακοίνωσε πως η Cayman GT4 Clubsport rally περνά στη παραγωγή, μιας και εξασφάλισε τις 100 παραγγελίες που ήθελε.

Close

Το μοντέλο ονομάζεται επίσημα Porsche Cayman GT4 Clubsport R-GT, βασίζεται στη νέα 718 Cayman GT4 Clubsport και η γερμανική εταιρία δεν ανακοίνωσε με τι κινητήρα εξοπλίζεται το μοντέλο. Η λογική λέει πως φορά τον 3,8-λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα της 718 Cayman GT4 Clubsport, απόδοσης 425 ίππων με 425 Nm ροπής που συνδυάζεται με 6-τάχυτο PDK κιβώτιο ταχυτήτων.

Close

Το νέο αγωνιστικό έχει σχεδιαστεί ώστε να πληροί τα πρωτότυπα της κατηγορίας FIA R-GT και θα ξεκινήσει να τρέχει σε αγώνες από το 2020.

Close

Φυσικά η Porsche ξέρει καλά τον χώρο του ράλι, με μια νίκη στο Dakar του 1986 με την Porsche 959  αλλά και με την Porsche 953 (που ήταν βασισμένο πάνω στην τετρακίνητη 911). Νωρίς στην δεκαετία του 60 και 70, οι Vic Elford και Björn Waldegard γεύτηκαν την επιτυχία με την Porsche 911 στο θρυλικό Ράλι Monte Carlo. Πιο πρόσφατα, πολλοί ιδιώτες έτρεξαν αμέτρητες φορές μέσα στις ειδικές της γης με διάφορα μοντέλα της Porsche 911.

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.