Video

24 Jan, 2019 Ώρα 22:33

Το νέο Ford Ranger μπορεί να ρυμουλκήσει 15 τροχόσπιτα

Thumbnail

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, δεν είναι λίγοι οι οδηγοί που θα χρειαστεί να περιμένουν με περίσσεια υπομονής πίσω από ένα ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο, πριν μπορέσουν να προσπεράσουν με ασφάλεια το προπορευόμενο όχημα. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που το κινητό «εμπόδιο» αποτελείται από 15 τροχόσπιτα στη σειρά - και όλα να ρυμουλκούνται από ένα μόλις όχημα;

Close

Τη συγκεκριμένη κατάσταση είναι πρακτικά αδύνατο να τη συναντήσουμε στο δρόμο, καθώς το ασυνήθιστο αυτό καραβάνι από τροχόσπιτα δημιουργήθηκε από τη Ford ειδικά για τις ανάγκες ενός νέου video που έρχεται να αναδείξει την εντυπωσιακή ελκτική ικανότητα του νέου Ranger.

Το video παρουσιάζει το νέο Ford Ranger να ρυμουλκεί άνετα το εντυπωσιακό κομβόι των 20 τόνων, την ώρα που ο οδηγός του παρατηρεί μέσα από τους καθρέπτες του ένα άλλο αυτοκίνητο να αδημονεί να τον προσπεράσει. Την κατάλληλη στιγμή, ο οδηγός του Ranger κάνει νόημα στον… ανυπόμονο οδηγό που ακολουθεί να τον περάσει. Και μόνο τότε ο τελευταίος βλέπει ότι το νέο pick-up της Ford δεν ρυμουλκεί ένα, ούτε δύο, αλλά δεκαπέντε στο σύνολο τροχόσπιτα!

Close

Ένας μήνας απαιτήθηκε προκειμένου να ολοκληρωθεί το video στην πίστα Millbrook Proving Ground της Βρετανίας. Όπως ήταν φυσικό, για τις ανάγκες των γυρισμάτων τα τροχόσπιτα ενισχύθηκαν με ατσάλινα πλαίσια και εφοδιάστηκαν με κοτσαδόρους τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος.

Στο κομβόι μήκους σχεδόν 100 μέτρων που είχε ένα 2.0 EcoBlue Bi-turbo Ranger (213 PS) στην κορυφή, ανάμεσα στα τροχόσπιτα ξεχώρισαν ένα Airstream της δεκαετίας του 1950, ένα άλλο της εποχής των χίπις και ένα τρίτο για ζωόφιλους που διακοσμούταν με απομιμήσεις αποτυπωμάτων από πατούσες σκύλων!

    

Όλες οι σκηνές δράσης στο video γυρίστηκαν σε κλειστή πίστα παρουσία ειδικών σε θέματα ασφάλειας ανθρώπων της Ford.

Close

 

 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:29

Να γιατί δεν μπορείς να οδηγήσεις Formula 1 (βίντεο)

Thumbnail

Η Formula 1 δεν είναι απλώς το ανώτατο επίπεδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Είναι ένα διαφορετικό σύμπαν, όπου τα όρια της ανθρώπινης αντοχής και της τεχνολογίας δοκιμάζονται σε κάθε γύρο.

Close

Η εμπειρία της οδήγησης ενός μονοθέσιου δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο όχημα, όσο εξελιγμένο κι αν είναι. Για να το κατανοήσει κανείς, αρκεί να σκεφτεί πόσο απέχει μια χαλαρή προπόνηση με φίλους από τον τελικό του Champions League.

Στην κορυφή αυτού του κόσμου δεν φτάνει μόνο το ταλέντο. Αμέτρητοι οδηγοί με εξαιρετικές ικανότητες ξεκίνησαν από τα καρτ, ακολούθησαν τον «σωστό δρόμο» και όμως δεν πάτησαν ποτέ το πόδι τους στο grid. Η επιτυχία προϋποθέτει χρόνια σκληρής προπόνησης, αφοσίωση, απόλυτη πειθαρχία και σωματική προετοιμασία αντίστοιχη με εκείνη κορυφαίων αθλητών. Οι πιλότοι της F1 πρέπει να αντέχουν δυνάμεις έως και 6G, να παραμένουν απολύτως συγκεντρωμένοι και να διατηρούν υψηλά αντανακλαστικά ακόμη και σε συνθήκες υπερβολικής θερμότητας.

Close

Σε κάθε αγώνα χάνουν έως και τρία κιλά, οι μύες τους στον λαιμό, τον κορμό και τα χέρια δουλεύουν στο όριο, ενώ η προπόνησή τους περιλαμβάνει εξομοιωτές, δοκιμές στην πίστα και αυστηρή διατροφή 365 μέρες τον χρόνο. Ακόμη και η θέση στο cockpit —βυθισμένη, χαμηλή και περιοριστική— απαιτεί εξοικείωση και φυσική προσαρμογή που ο μέσος άνθρωπος δεν διαθέτει. Το τιμόνι είναι ένα πολύπλοκο κέντρο ελέγχου, με δεκάδες ρυθμίσεις, και η απόκριση του γκαζιού ή του φρένου είναι τόσο άμεση που το παραμικρό λάθος μπορεί να κοστίσει τον αγώνα.

Για έναν απλό οδηγό, το πρώτο σοκ θα έρθει με την εκκίνηση: ο εκκωφαντικός ήχος, οι έντονες δονήσεις και η ευαισθησία του συμπλέκτη θα κάνουν ακόμη και τα πρώτα μέτρα πρόκληση. Η πρώτη στροφή θα φανεί αδύνατο εμπόδιο, καθώς τα φρένα και τα ελαστικά χρειάζονται ειδικές θερμοκρασίες για να αποδώσουν. Αν παρ’ όλα αυτά συνεχίσει, η μυϊκή εξάντληση, η αφυδάτωση και η πτώση των αντανακλαστικών θα τον σταματήσουν πολύ πριν ολοκληρώσει έναν γύρο.

Close

Η Formula 1 είναι ένα μοναδικό κράμα τεχνολογικής υπεροχής, σωματικής αντοχής και ψυχολογικής δύναμης. Όσοι βρίσκονται εκεί, το έχουν κερδίσει με χρόνια δουλειάς, επιμονής και συνεχούς εξέλιξης. Η ιδέα ότι ένας οδηγός του δρόμου μπορεί να μπει και να χειριστεί ένα μονοθέσιο είναι μια όμορφη φαντασία που η πραγματικότητα της πίστας διαλύει ακαριαία.