Ειδήσεις

28 Jan, 2019 Ώρα 15:03

Η Ferrari το πιο ισχυρό brand του κόσμου για το 2019

Thumbnail

Η Brand Finance στο περιθώριο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός, παρουσίασε την φετινή λίστα με τις πιο εμπορικές αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, όπως και την λίστα με τα πιο ισχυρά εμπορικά σήματα του κόσμου.

Close

Η Ferrari έγινε και πάλι η εταιρία με το ισχυρότερο εμπορικό σήμα του κόσμου, αφήνοντας πίσω της εταιρίες όπως οι Sberbank, Deloitte, McDonald’s, Intel, Rolex, Neutrogena, Coca-Cola, PWC, Lego και Disney. Η Ferrari συγκέντρωσε 94,8% στον δείκτη BSI (Brand Strength Index), παίρνοντας βαθμολογία ΑΑΑ+.

Στη κατηγορία των αυτοκινητοβιομηχανιών με την μεγαλύτερη αξία, φέτος, όπως και πέρυσι, στη κορυφή βρέθηκε η Mercedes με αξία 60,355 δισ. δολαρίων (+25,9% σε σχέση με το 2018), με την Toyota να βρίσκεται στη δεύτερη θέση, έχοντας αξία 52,291 δισ. δολαρίων (+19,7%). Στη τρίτη θέση βρέθηκε η Volkswagen με αξία 41,739 δισ. δολαρίων (+4,5%), ενώ ακολουθούν η BMW με αξία 40,501 δισ. δολαρίων (-3,1%), η Porsche με αξία 29,34 δισ. δολάρια (+54%), η Mitsubishi με αξία 26,563 δισ. δολάρια (+5,1%), η Honda με αξία 25,744 δισ. δολάρια (+16,3%), η Hyundai-Kia με αξία 20,721 δισ. δολάρια (+16,7%), η Audi με αξία 19,638 δισ. δολάρια (+31,4%, η Nissan με αξία 18,753 δισ. δολάρια (-3,2%) και η Ford με αξία 18,316 δισ. δολάρια (+5,9%). Ακολουθούν οι Volvo, Chevrolet, Renault, Lexus, Land Rover, Ferrari, Subaru, Tesla, Geely, Buick, Mahinda και Suzuki.

Close

Στη γενική λίστα, η Amazon διατήρησε την πρώτη θέση έχοντας αξία 187,905 δισ. δολαρίων (+24,6% σε σχέση με το 2018), με την Apple να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 153,634 δισ. δολάρια (+5%) και η Google στη τρίτη θέση με 142,755 δισ. δολάρια (+18,1%). Στην τέταρτη θέση ανέβηκε η Microsoft με 119,595 δισ. δολάρια (+47,4%) και στην πέμπτη η Samsung με 91,282 δισ. δολάρια (-1,1%).

Close

Η Michelin διατήρησε την πρώτη θέση της ως η πιο πολύτιμη εταιρία ελαστικών παγκοσμίως. Αναλυτικά τα πλήρη αποτελέσματα της φετινής έρευνας μπορείς να τα βρεις εδώ.

30 Sep, 2025 Ώρα 09:01

Ορόσημο τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στην ιστορία της Škoda

Thumbnail

Η Škoda Auto κατέγραψε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της. Πρόκειται για  την παραγωγή τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στα εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο.

Close

Ένας αριθμός που αποδεικνύει ότι η Škoda έχει καταφέρει να μετατρέψει μια κατηγορία οχημάτων σε θεμέλιο λίθο της στρατηγικής της. Από το πρωτοποριακό Yeti του 2009 έως τα σημερινά ηλεκτρικά Enyaq και Elroq, η μάρκα έχει αποδείξει ότι μπορεί να εξελίσσεται, να προσαρμόζεται στις νέες τεχνολογίες και να παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της. Δηλαδή να προσφέρει πρακτικά, ευρύχωρα και αξιόπιστα αυτοκίνητα που καλύπτουν τις ανάγκες των σύγχρονων οδηγών. Τα SUV αποτελούν πλέον τη ραχοκοκαλιά της Škoda, καθώς αντιστοιχούν σε πάνω από το 55% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, με ιδιαίτερη απήχηση τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες αγορές.

 

Close

 

Η ιστορία των SUV της Škoda ξεκινά το 2009 με το Yeti, ένα μοντέλο που έφερε νέα πνοή στην κατηγορία των συμπαγών SUV. Αν και σταμάτησε να παράγεται το 2018, το Yeti διέθεσε στην αγορά 685.000 οχήματα και έθεσε τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της γκάμας. Ακολούθησε το Kodiaq το 2016, το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας, το οποίο βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του και έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο μονάδες. Λίγο αργότερα, το 2017, το Karoq ήρθε να καλύψει την κατηγορία των μεσαίων SUV με περισσότερες από 917.000 πωλήσεις. Το 2019 η Škoda λάνσαρε το Kamiq, το μικρότερο SUV της γκάμας για την Ευρώπη, το οποίο σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία με σχεδόν 790.000 παραδόσεις.

Close

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε το 2020 με το Enyaq και το Enyaq Coupé, που μαζί έχουν ξεπεράσει τις 326.000 πωλήσεις. Πρόσφατα, το 2024, η γκάμα εμπλουτίστηκε με το Elroq, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV, το οποίο ήδη αριθμεί 71.000 παραγγελίες.

Συνολικά, αυτά τα μοντέλα έχουν διαμορφώσει μια οικογένεια SUV από επτά μοντέλα που καλύπτουν κάθε ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή. Από compact crossover έως μεγάλα επταθέσια και ηλεκτρικά μοντέλα. Η Škoda στηρίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα ηλεκτρικά της SUV. Μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η εταιρεία παρέδωσε πάνω από 72.000 αμιγώς ηλεκτρικά SUV σε ευρωπαίους πελάτες. Το Elroq βρέθηκε μάλιστα στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη τους μήνες Απρίλιο και Ιούλιο, ξεπερνώντας τις 100.000 παραγγελίες σε λιγότερο από έναν χρόνο παρουσίας στην αγορά. Η Škoda επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ηλεκτροκίνηση με νέα μοντέλα που έρχονται τα επόμενα χρόνια.

Ανακαλύψτε από κοντά τη δυναμική γκάμα SUV της Škoda στα showrooms της Unicars σε όλη την Κύπρο και επιλέξτε το SUV που θα σας συνοδεύει σε κάθε διαδρομή.