Classic

29 Jan, 2019 Ώρα 09:12

Μία Porsche στο μουσείο της Mercedes!

Thumbnail

Παρότι είναι άμεσοι ανταγωνιστές, οι δύο Γερμανοί κατασκευαστές επιδεικνύουν σεβασμό και εκτίμηση ο ένας για τον άλλον. Τρανό παράδειγμα η κίνηση της Mercedes να τοποθετήσει ένα αυτοκίνητο της Porsche στο μουσείο της, στέλνοντας παράλληλα το μήνυμα: «Οι καλοί φίλοι είναι πάντα ευπρόσδεκτοι».

Close

Η Mercedes έβαλε τη συλλεκτική Porsche 550 Spyder ανάμεσα στα αγωνιστικά ιστορικά μοντέλα της γκάμας της, θέλοντας να ευχηθεί με αυτόν τον πρωτότυπο τρόπο χρόνια πολλά για τα 10 χρόνια λειτουργίας του αντίστοιχου μουσείου της Porsche στη Στουτγάρδη. 

Close

Βέβαια, η εικόνα είναι προϊόν φωτομοντάζ, ωστόσο αυτό δεν μειώνει την κίνηση της Mercedes, η οποία προσκάλεσε στο μουσείο της όλους τους εργαζομένους της Porsche, προσφέροντας δωρεάν είσοδο από τις 31 Ιανουαρίου έως τις 10 Φεβρουαρίου 2019. 

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.