Στην παραγωγή από το 1999 μέχρι το 2003 με 555 αυτοκίνητα που φορούσαν το σήμα της Alpina. Κινητήρας 4.9 λίτρων V8 με 400 άλογα που στα Alpina γίνοντας 375 άλογα, ναι λιγότερα αλλά με περισσότερη ροπή και άλλο κιβώτιο, το Steptronic της BMW Πιο μαλακές αναρτήσεις και 20άρες ζάντες και συμβατικά ελαστικά, με πιο μαλακά πλαΙνά. Μαλακό Nappa δέρμα και πίνακας οργάνων, με την υπογραφή της Alpina. Τιμόνι με τα απαραίτητα κουμπιά για τις αλλαγές των ταχυτήτων. Με κάπου 23000 χιλιόμετρα @ Sothebys περίπου 215000 δολάρια.
Alpina Z8 Roadster

Η αγωνιστική Jaguar D-Type του 1954, πωλείται όσο μια Bugatti Tourbillon!
Στα χέρια του Σερ Στέρλινγκ Μος, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά των 24 ωρών του Le Mans εκείνη τη χρονιά.
Δεν υπάρχουν πολλά κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, με τη χάρη και φινέτσα της Jaguar D-Type. Και σίγουρα είναι ακόμα λιγότερα αυτά που έχουν τη δική της αξία μεταπώλησης, μετά από 7 και πλέον δεκαετίες.

Η συγκεκριμένη δεν πρόκειται να καταρρίψει το ιστορικό ρεκόρ, που κρατάει από το 2016, όταν η D-Type που θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1956, τίναξε στον αέρα το μπλοκ δημοπρασιών με το εκπληκτικό ποσό των 21,78 εκατομμυρίων δολαρίων!

Όμως, η Broad Arrow Auctions, που θα τη βγάλει στο σφυρί, στις αρχές Μαρτίου, εκτιμά ότι θα πουληθεί μεταξύ 6,5 και 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, όσο δηλαδή κοστίζει μια ολοκαίνουργια Bugatti Tourbillon, μαζί με τα… παρελκόμενα.

Τι είναι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη D-Typer τόσο ξεχωριστή. Πέραν της άριστης λειτουργικής της κατάστασης, είναι το γεγονός ότι ελάχιστα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής έχουν τόσο πλούσια αγωνιστική δράση. Αναμφίβολα η κορυφαία στιγμή της,. Ήταν ο εμβληματικός αγώνας του Le Mans το 1954, όταν με τον θρυλικό Σερ Στέρλινγκ Μος και τον Πίτερ Γουόκερ, σημείωσε τους καλύτερους χρόνους στα δοκιμαστικά.
Δυστυχώς, δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρώσει τον αγώνα, καθώς η Jaguar την απέσυρε, λόγω ξαφνικού προβλήματος στο σύστημα πέδησης.
