Γενικά

01 Jun, 2017 Ώρα 12:06

Citroen DS3 R5 @ ShakeDown @ Βασιλικός (Update Video - Interview)

Thumbnail

Μετά το εσωτερικό του φανταστικού Citroen DS3 R5 έχουμε και τις action και οχι μόνο photos απο το shakedown στο Βασιλικό που έκανε λίγες ημέρες πριν το Acropolis και το Cyprus Rally η ομάδα Τσουλόφτα. Και βέβαια videάκι!

Close

Πρόκειται βεβαίως για τον Αλέξανδρο Τσουλόφτα που είναι πλέον ο οδηγός του κίτρινου τελικά αυτοκινήτου ξεφεύγοντας απο το Mitsubishi. Ο μπαμπάς Τσουλόφτας, legend των Κυπριακών αγώνων, ήταν βέβαια εκεί, χαλαρός και χαρούμενος, με λίγα χρόνια καθυστέρηση έγινε η κίνηση, όπως δήλωσε. Παρόντες και οι συνοδηγοί πολλών Κυπρίων οδηγών, με τον ενα άνθρωπο να έχει κάνει και το κονέ με την Citroen και τον άλλο άνθρωπο να έχει τον συντονισμό. Και οι δυο συμπαθείς και άνετοι, χωρίς ύφος, μας ξενάγησαν στην ομάδα και στα ιδιαίτερα της. Πολλά και ενδιαφέροντα, μερικά θα τα πούμε στις απόψεις ίσως την άλλη εβδομάδα.

Το αυτοκίνητο έχει αγοραστεί, δεν είναι νοικιάρικο, θα έχει Γάλλους μηχανικούς παρόντες, όπως και τώρα στο shakedown, στο Acropolis και στο Cyprus Rally, αλλά και σε άλλους διεθνείς αγώνες που θα λάβει μέρος ο Alex, σπουδασμένος σε software, αρσιβαρίστας, με εργασίες στην μαρίνα @ Lemesos και τελευταία οδηγός rally αφού μπήκε αργά στο παιχνίδι παρά την ιστορία του πατέρα του. Συνοδηγός στα ERC θα είναι ο πολύπειρος διεθνής Giraudet ακόμα μια βοήθεια για να μάθει γρήγορα. Στο Acropolis, όπου βρίσκεται ήδη η ομάδα τώρα που γράφονται οι γραμμές αυτές θα πάει αναγνωριστικά ενώ στο Cyrus Rally θα τα δώσει όλα έχοντας το ελεύθερο. Καλή επιτυχία!

Close

Interview @ Rally Acropolis: Αλέξανδρος Τσουλόφτας: Κυπριακή Ελπίδα!

Μέχρι στιγμής, οι ΕΔ που εχω δεί είναι πολύ καλές! Σίγουρα, δεν έχουν καμία σχέση με ότι έχω συναντήσει, αφού είναι πολύ γρήγορες, σε αντίθεση με αυτές που έχουμε στην Κύπρο που είναι πιο κλειστές, στενές και τεχνικές. Ουσιαστικά ξεκίνησα το 2016 με εξαίρεση έναν δύο αγώνες την προηγούμενη χρονιά. Προηγουμένως δεν είχα καμία σχέση ή οποιουδήποτε άλλη εμπλοκή. Από τότε, κατάφερα να σημειώσω κάποια καλά αποτελέσματα, τα οποία και είναι δείγμα της δουλειάς που κάνουμε και όπως μου λένε του ταλέντου. Δεν είχα αγωνιστεί με kart, ούτε έχω παρακολουθήσει κάποια μαθήματα.

Close

Τα καλά αποτελέσματα έκαναν πραγματικότητα αυτό το άλμα και την αγορά του αυτοκινήτου. Η Citroen Κύπρου έπαιξε σημαντικό ρόλο, και μάλιστα με την αρωγή και της Citroen Γαλλίας, ως νεαρού φερέλπιδος οδηγού. Ετσι προέκυψε και το πρόγραμμα για φέτος, όπου θα λάβουμε μέρος σε συνολικά τέσσερις αγώνες, αρχής γενομένης από το Acropolis. Παράλληλα, θα διεκδικήσω και το Πρωτάθλημα Κύπρου με το Mitsubishi Lancer, αφού προτιμώ να αγωνιστώ με ένα αυτοκίνητο αντίστοιχο με αυτό του ανταγωνισμού και όχι με κάποιο καλύτερο.

Η οικογενειακή παράδοση έπαιξε το ρόλο της. Σίγουρα μου πέρασε το μικρόβιο, αν και το 2005 όταν αποσύρθηκε από την ενεργό δράση έπαψα και εγώ να έχω μεγάλη εμπλοκή, ενώ ήμουν και αρκετά μικρός και δε θυμάμαι πολλά πράγματα. Η αλήθεια είναι ότι δεν παρακολουθούσα καν. Oλα αυτά μέχρι τη μέρα που τελείως τυχαία παρακολούθησα μία ειδική του Rally Κύπρου. Είναι χαρακτηριστικό ότι οδηγούσα και σε έναν δρόμο παράλληλα είδα σκόνη και σταμάτησα! Και εκεί είδα τα αγωνιστικά και εντυπωσιάστηκα. Παρακολούθησα ξένους και Κύπριους οδηγούς να κινούνται πολύ γρήγορα και ενθουσιάστηκα από τον τρόπο που έστριβαν. Τότε αποφάσισα να κάνω το πρώτο μου sprint. Κατέβηκα στο γκαράζ του πατέρα μου και ετοίμασα το Lancer EVO VII που είχαμε και αγωνίστηκα. Βέβαια, η κατάληξη δεν ήταν αυτή που περίμενα, αφού βγήκαμε στην πρώτη στροφή. Κάτι λογικό, αν αναλογιστεί κανείς ότι χρησιμοποιήσαμε ελαστικά οκτώ ετών!

Είναι δύσκολη μετάβαση και μεγάλο το άλμα! Μέσα σε ένα χρόνο το ότι βρέθηκα σε αυτό το αυτοκίνητο μοιάζει με όνειρο. Όταν ξεκίνησα πριν από λίγο καιρό δεν ήξερα πολλά πράγματα και σήμερα έχω ανακαλύψει τα πάντα! Είναι μερικές φορές που δεν έχω συνειδητοποιήσει τι έχει συμβεί και τα άλματα που έχουν γίνει. Το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό και τα περιθώρια του πολύ υψηλά. Είναι εντελώς διαφορετικό από το Gr N και σίγουρα αποτελεί τεράστιο άλμα ακόμα και το ότι βρισκόμαστε εδώ.

Dennis Giraudet. Πώς προέκυψε και πώς κυλάει η συνεργασία σας; Βασικά, γνωριστήκαμε πριν από τρεις μέρες! Αυτή η συνεργασία προέκυψε μετά από προτροπή της Citroen. Μου είπαν ότι είναι ο πλέον κατάλληλος για να με βοηθήσει. Η συνεργασία μας είναι πολύ καλή. Βέβαια, ακόμα δεν έχουμε δουλέψει το θέμα των σημειώσεων. Ο τρόπος που γράφω είναι τελείως δικός μου και ουσιαστικά τον έχω αναπτύξει μέσω της παρακολούθησης βίντεο στο διαδίκτυο. Αυτές είναι στα Αγγλικά, αλλά αποφασίσαμε σε αυτόν τον αγώνα να μην την αλλάξουμε. Τα νέα στοιχεία για μένα είναι πολλά σε αυτόν τον αγώνα, όπως το αυτοκίνητο, οι ειδικές, ο συνοδηγός.

Για μένα σε αυτόν τον αγώνα είναι όλα καινούργια! Και για αυτό πρώτος μας στόχος είναι ο τερματισμός και να πραγματοποιήσουμε τα αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα. Θα κινηθούμε σε πιο ήρεμους ρυθμούς, προσπαθώντας να προσαρμοστούμε στην οδήγηση του αυτοκινήτου. Βασικά, το όνειρό μου έχει ήδη γίνει πραγματικότητα! Είμαι σε ένα επίπεδο που κανείς Κύπριος οδηγός δεν έχει φτάσει τόσο γρήγορα. Και θέλω να πιστεύω ότι θα γίνουν και άλλα σύντομα. Στόχος μου είναι να μπορέσω να λάβω μέρος στο Πρωτάθλημα του ERC τη νέα χρονιά και να ακολουθήσω όλους τους αγώνες. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα και πόσα άλματα θα ακολουθήσουν ακόμα!

28 Nov, 2024 Ώρα 18:32

O Βλαδίμηρος Τζιωρτζής μαζί με την HTFX έζησαν την εμπειρία του Taiwan Finance EXPO 2024

Thumbnail

Mία μοναδική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής μαζί με στελέχη του Πλατινένιου Χορηγού του, της εταιρείας HTFX, καθώς παρευρέθηκαν στο Taiwan Finance EXPO 2024 που έγινε στην πόλη Ταϊτσούνγκ της Ταϊβάν Η έκθεση πραγματοποιήθηκε από τις 22 μέχρι τις 24 Νοεμβρίου.

Close

«Ήταν μία ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά το προσωπικό της εταιρείας και τους συνεργάτες, καθώς και να φωτογραφηθούμε στο Branded Kiosk με το αγωνιστικό κράνος του 2024» αναφέρει ο Κύπριος οδηγός.

 

Close

 

Τη νύχτα του περασμένου Σαββάτου (23/11) διεξήχθη το Gala Dinner της εταιρείας, στη διάρκεια του οποίου παρουσιάστηκαν και τα αγωνιστικά πλάνα για το 2025, για τα οποία θα υπάρξουν σχετικές ανακοινώσεις εντός Δεκεμβρίου και Ιανουαρίου, μαζί με την επίδειξη του νέου αυτοκινήτου που θα οδηγεί ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής, το HTFX Ford Mustang V8 2025. Την Κυριακή, στην πόλη Καοσιούνγκ, ο Βλαδίμηρος έλαβε μερος σε Yacht Trip με συνεργάτες και VIP πελάτες της HTFX.

Close

Μετά την εμπειρία αυτή, την Τρίτη, 26 Νοεμβρίου, ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής μαζί με τους ανθρώπους της HTFX βρέθηκαν στο Dubai Autodrome, όπου είχαν την ευκαιρία να τρέξουν για ένα karting session.

 

 

Λίγα Λόγια για την HTFX

Η HTFX ιδρύθηκε το 2019 και είναι μια κορυφαία εταιρεία παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών παγκοσμίως, η οποία έχει λάβει άδεια και εποπτεύεται από την Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς Ηνωμένου Βασιλείου (FCA), την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς Κύπρου (CYSEC) και την Επιτροπή Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών του Βανουάτου (VFSC)

 

 

Με γραφεία που εκτείνονται ανά την υφήλιο, η εταιρεία προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων συναλλαγών, συμπεριλαμβανομένων CFD’s σε forex, πολύτιμα μέταλλα, μετοχικούς δείκτες, παράγωγα κ.α. Οι πελάτες απολαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα λογαριασμών βάσει δυναμικής και ρίσκου, ενώ έχουν πρόσβαση σε λογισμικά συναλλαγών κορυφαίας βαθμίδας όπως τα MT4 και MT5. Η HTFX παρέχει στους πελάτες ολοκληρωμένα εργαλεία ανάλυσης παγκόσμιων αγορών και δημοσιεύει τακτικά λεπτομερείς αναφορές για την παγκόσμια οικονομία.

 *Η πιο πάνω δήλωση δεν αποτελεί επενδυτική συμβουλή και αποτελεί μόνο προϊόν μάρκετινγκ.

Αποποίηση Ευθύνης δια παντός κινδύνου:

Οι συμβάσεις CFD’s είναι πολύπλοκα προϊόντα και ενέχουν υψηλό κίνδυνο ραγδαίας απώλειας χρημάτων, λόγω μόχλευσης. Η διαπραγματεύσεις σε CFDs δεν ενδείκνυται για όλα τα μέλη του κοινού αλλά μόνο για επενδυτές που κατανοούν τους κινδύνους που εμπεριέχονται και είναι διατεθειμένοι να αναλάβουν τα ρίσκα.