Video

16 Jun, 2017 Ώρα 11:04

Καρτ πιο γρήγορο και από Formula 1

Thumbnail

Το πιο ισχυρό, ταχύτατο και προηγμένο τεχνολογικά καρτ που έχουμε δει ποτέ, κατασκεύασε η Daymak, προσφέροντας στους λάτρεις των αγώνων ένα «υπερηχητικό» όχημα. 

Close

Το C5 Blast Ultimate τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα DC 48V, ο οποίος λαμβάνει ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 2,4 kWh. Επίσης, φέρει άλλα 17 ηλεκτρικά μοτέρ EDF (Electric Ducted Fan) που τροφοδοτούνται με τη σειρά τους από μία μπαταρία 5000 mAH το καθένα.

Τα μοτέρ αυτά είναι ουσιαστικά μονάδες ώσης, διαθέτουν έλικα όπως τα χόβερκραφτ για παράδειγμα και δίνουν επιπλέον ώθηση στο καρτ. Οι επιδόσεις του καρτ είναι εξωπραγματικές, καθώς επιταχύνει στα 0-100 σε μόλις 1,5 δευτερόλεπτα, δηλαδή ταχύτερα ακόμη και από μονοθέσιο της F1. 

Close

Για την ακινητοποίησή του φροντίζει ένα τεράστιο υδραυλικό δισκόφρενο στον πίσω άξονα, ενώ τα ελαστικά είναι tubeless, διαστάσεων 10x4.50-5 μπροστά και 11x7.10-5 πίσω. Η εταιρεία από το Τορόντο του Καναδά προσφέρει το ηλεκτρικό καρτ στην τιμή των 60.000 δολαρίων. Ωστόσο, υπάρχει και έκδοση χωρίς τα EDF, η οποία κοστίζει 9.999 δολάρια.

 

Close

 

24 Apr, 2024 Ώρα 08:34

Ένα πλύσιμο σκέτη απόλαυση (βίντεο)

Thumbnail

Πόσο καιρό έχετε αφήσει το αυτοκίνητο σας χωρίς ένα καλό εξωτερικό και εσωτερικό πλύσιμο; Στο σημερινό βίντεο έχουμε ίσως το νικητή για το μεγαλύτερο διάστημα που έχει να πλυθεί ένα Ι.Χ. καθώς η συγκεκριμένη C3 Corvette του 1978 που βλέπετε στη φωτογραφία, αφού οδηγήθηκε για περίπου 2.573χλμ. μετά έμεινε ακίνητη να σαπίζει για 45 χρόνια. Ευτυχώς σε κλειστό γκαράζ με κλειστά παράθυρα.

Close

Ήρθε η ώρα να λάβει την αγάπη που της αξίζει.

Το συνεργείο από το κανάλι WD Detailing στο YouTube, αφού κατάφερε να ανοίξει την γκαραζόπορτα, βρήκε το εγκαταλελειμμένο κλασικό αυτό μοντέλο και το μετέφερε στον ειδικό χώρο καθαρισμού.

Close

Ενώ η περισσότερη βρωμιά βγαίνει με λίγο σαπούνι και ένα πιεστικό, οι προφυλακτήρες είναι πιο δύσκολο να καθαριστούν. Οι φίλοι της Corvette θα γνωρίζουν ότι αυτά τα κομμάτια κατασκευάστηκαν από πλαστικό και όχι από μέταλλο ή fiberglass, και οι άνθρωποι της WD Detailing υποψιάζονται ότι απορρόφησαν περισσότερη βρωμιά από την εναλλαγή θερμότητας από ό,τι τα υπόλοιπα πάνελ. Τίποτα που δεν μπορεί όμως να διορθωθεί με μια σκληρή βούρτσα και τα ανάλογα χημικά.

 

Close

 

Όποιος έβαλε αυτή την Corvette στην αποθήκη, αποφάσισε έξυπνα να κρατήσει τις πόρτες και τα παράθυρα κλειστά, σφραγίζοντας την καμπίνα από τον εξωτερικό αέρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα φωτεινό κόκκινο δερμάτινο εσωτερικό που μοιάζει σχεδόν σαν καινούργιο. Αυτό δεν εμπόδισε τα ποντίκια να μπουν στο εσωτερικό, να φτιάξουν φωλιές και να αφήσουν περιττώματα στο πέρασμά τους. Μια σχολαστική ηλεκτρική σκούπα και ένα τρίψιμο ήταν το μόνο που χρειαζόταν η καμπίνα για να λάμψει όπως πριν από σχεδόν 50 χρόνια.