Γενικά

08 Apr, 2019 Ώρα 13:55

Πρώτος Αγώνας Πρωταθλήματος Time Attack 2019 by EKO - Ένας αγώνας που χάραξε μια νέα πορεία στο Κυπριακό Motorsport!

Thumbnail

Δυναμική επιστροφή στην Achna Speedway είχαμε καθώς και για την αγωνιστική χρονιά του Πρωταθλήματος Time Attack by EKO. Και το λέμε, γιατί δεν μπορούσε να ξεκινήσει καλύτερα εάν αναλογιστούμε ότι ο πρώτος αγώνας είχε 35 δυνατές συμμετοχές, μεταξύ αυτών δύο πολύ δυνατές επιστροφές όπως του Άντη Παπαγεωργίου και του Πάνυ Παστού.

Close

 

 

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Όλα έδειχναν ότι θα είναι ένας πολύ καλός αγώνα από την περίοδο των δοκιμαστικών περασμάτων όπου όλοι μπήκαν φορτσάτοι στην πίστα.

 

Close

 

Συγκεκριμένα πρώτα μπήκαν οι Street κατηγορίες αυτοκινήτων όπου ξεκίνησαν να πιέζουν από την αρχή πολύ δυνατά με τον Χριστόφορο Χριστοφή της S4 με CSL να σημειώνει τον πιο γρήγορο χρόνο και τον Dimitri Kizriakov με Subaru Impreza της S4 επίσης τον δεύτερο πιο γρήγορο χρόνο.

 

 

Ακολούθως στις αγωνιστικές κατηγορίες RCS, ο πρωτοεμφανιζόμενος στο θεσμός Χρίστος Παναγιώτου ΠΙΚΚΗΣ της RC S2 με ένα EVO III ήταν αυτός που σταμάτησε τα ρολόγια πολύ χαμηλά ενώ ο πολύ ανεβασμένος Σταύρος Γεωργιάδης της RC S1 με ΜΧ5 ήταν ο δεύτερος σε αυτό το γκρουπ. 

 

 

Στις Modified Street κατηγορίες ο πρωταθλητής Χριστόφορος Παπαγεωργίου ήταν αυτός που σταμάτησε τα χρονόμετρα πολύ χαμηλά με δεύτερο το φανερά πολύ ανεβασμένο Λούκα Καρεκλά.

 

 

Στις κατηγορίες RCE πανέτοιμος για όλα εμφανίστηκε ο Άθως Μιχαηλάς της RC E1  ο οποίος έκανε εξαιρετικούς χρόνους όπως επίσης και ο πρωτοεμφανιζόμενος στο θεσμό Ιωάννης Καδής επίσης της RC E1 όπου έδειξε πολύ καλά στοιχεία από τον πρώτο του αγώνα. 

 

 

Στις κατηγορίες RC OPEN & RC Bike Engine είχαμε τρελούς χρόνους με τον Άντη Παπαγεωργίου και το πανέμορφο Black Mamba S2000 να σταματάει τα χρονόμετρα στο 1:04,919 και τον πολύ ανεβασμένο Αντώνη Μίλου με Radical στο 1:06,150.

 

 

Στα επισημά χρονομετρημένα περάσματα  έγινε πραγματικά πόλεμος με τους χρόνους να κατεβαίνουν σε όλες τις κατηγορίες επικίνδυνα.   

 

 

Στις κατηγορίες Street η σειρά κατάταξης ήταν ως εξής:

1.    S4: 

a.    Χριστόφορος Χριστοφή S4 - 1:12.458

b.    Dimitri Kizriakov S4 - 1:14.299 

2.    S3:

a.    Στέλιος Σάββα  - 1:21.574

b.    Κωνσταντίνος Ιωάννου S3 - 1:24.302

3.    S1:

4.    Παύλος Γιάλλουρος S1 - 1:19.486 

 

Close

Στις Κατηγορίες Modified η σειρά κατάταξης ήταν ως εξής:

1.    Μ2

a.    Χριστόφορος Παπαγεωργίου - 1:09.394

b.    Λούκας Καρεκλάς - 1:10.680

c.    Ιωάννης Αυγουστή - 1:14.089

d.    Γιάννης Εγγλέζου - 1:14.668

2.    Μ1

a.    Στέλιος Κυριακίδης - 1:15.048

b.    Αντρέας Βεντούρης - 1:17.634

c.    Κωνσταντίνος Κούρρης - 1:18.381

d.    Αντρέας Θρασυβούλου - 1:18.732

 

Στις Κατηγορίες RC S  η σειρά κατάταξης ήταν ως εξής:

1.    S2

a.    Χρίστος Παναγιώτου (ΠΙΚΚΗΣ) - 1:10.498

b.    Φρατζέσκος Κεκκουρής - 1:14.674

c.    Χρίστος Πολυκάρπου - 1:16.265

d.    Νίκος Κάττου - 1:21.912

2.    S1

a.    Σταύρος Γεωργιάδης - 1:11.855

b.    Στέλιος Κυθρεώτης - 1:14.840

c.    Νικόλας Χαραλάμπους - 1:18.217

d.    Θεόδωρος Κουκούλης - 1:24.337

 

Στις Κατηγορίες RC Ε  η σειρά κατάταξης ήταν ως εξής:

1.    RCΕ2

a.    Χάρης Πέρικκος - 1:12.556

b.    Στέφανος Αυγουστή - 1:12.715

2.    RCE1

a.    Άθως Μιχαηλάς - 1:09.516

b.    Ιωάννης Καδής - 1:10.784

c.    Αβράμης Αβραάμ - 1:15.848

d.    Αντρέας Αντωνίου - 1:21.640

                                

Στις Κατηγορίες RC BE & RC OPEN  η σειρά κατάταξης ήταν ως εξής:

1.    RCBE

a.    Αντώνης Μίλου - 1:05.307

2.    RC OPEN

a.    Άντη Παπαγεωργίου - 1:04.945 (2WD Achna Speedway Record)

b.    Λούκας Χριστοφόρου - 1:05.891

c.    Πάνη Παστού - 1:07.091

d.    Γιώργος Σκουρής - 1:09.088

 

 

Να σημειώσουμε ότι ο Πάνυ Παστού και η ομάδα του LCE Racing δεν είχε πολλή χρόνο να προετοιμάσει το αυτοκίνητο αλλά και να προετοιμαστεί και ίδιος μιας και δεν λαμβάνουν μέρος σε κανένα αγώνα τα τελευταία 2 χρόνια. Παρόλα αυτά και ξέροντας ότι δεν θα μπορούσαν να πετύχουν και πολλά πράγματα ήρθε στον αγώνα και μάλιστα δήλωσε ότι στο δεύτερο αγώνα θα είναι έτοιμος για πολύ χαμηλούς χρόνους.

 

 

Στον αγώνα παρευρέθηκαν επίσης ο Κύριος Χάρης Ευριπίδου (Βοηθός Διευθυντής Τροχαίας του Αρχηγείου Αστυνομίας), ο πρόεδρος της Κυπριακής Ομαοσπονδίας Αυτοκινήτου Κύριος Αντρέας Τσουλόφτας , ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αγώνων Πίστας και πρόεδρος του σωματείου Power Drift Club Άνδρος Αντωνίου, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αγώνων ο οποίος είχε και ρόλο αγωνοδίκη στον αγώνα Κύριος Μάριος Ολύμπιος, η Κυρία Μαρίνα Τζιακούρη εκ μέρους του μέγα χορηγού της διοργάνωσης ΕΚΟ Racing 100 καθώς και ο Νικόλας Ψάλτης εκ μέρους του χορηγού της διοργάνωσης PSALTIS AUTOPARTS.

 

 

Σημαντικό γεγονός είναι επίσης ότι τον αγώνα επισκέφτηκε ο Ευτύχιος Έλληνας ο οποίος εντυπωσιάστηκε πραγματικά και δήλωσε ότι αυτό είναι το πραγματικό επίπεδο των αγώνων που πρέπει να διέπει το Κυπριακό Motorsport.

 

 

Παράλληλα στον αγώνα είχαμε και live link από την ομάδα του Ράδιο Πρώτο Ζαχαρία & Κριστιάνα όπου μετέφερναν το τι συμβαίνει στον πρώτο αγώνα καθώς και δηλώσεις των αξιωματούχων για την  προσπάθεια που κάνει το Time Attack Club Cy στο να συμβάλει και αυτό στη μείωση των δυστυχημάτων στους δρόμους, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

 

 

Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει και σε όλα τα παιδιά του νεοσύστατου συμβουλίου του Time Attack που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για να πραγματοποιηθεί αυτός ο υπέροχος αγώνας. Και βέβαια, στην STS Events την νέα εταιρεία που έχει αναλάβει την διαχείριση της πίστας υπό τον Στέλιο Κυθρεώτη και η οποία μέσα σε ένα μήνα κατάφερε να φέρει τον κόσμο ξανά στην μοναδική πίστα στην Κύπρο αλλά και να στηρίξει τις προσπάθειες του Σωματείου Time Attack σαν promoter των αγώνων του, προδιαγράφοντας μεγάλες μέρες για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της χώρας μας.

Περισσότερες φωτογραφίες πιο κάτω. Μπορείτε να τις απολαύσετε σε καλύτερη ανάλυση από τους Motor Addictthe j-spotSparky Films και Achna Speedway Photography.

 

Bασικός χορηγός του Παγκύπριου Πρωταθλήματος Time Attack είναι η EKO με την EKO Racing 100.

Χορηγοί του αγώνα είναι επίσης η εταιρεία Ψάλτης Ανταλλακτικά, το Toolwarehouse και η εταιρεία Πατριώτης με τα λιπαντικά STP. 

Υποστηρικτές είναι επίσης το  Only Racing Cy The Petrolheads Place.

Χορηγός επικοινωνίας είναι το  Car.com.cy , η μεγαλύτερη ιστοσελίδα αυτοκινήτου της Κύπρου και ο Όμιλος στον οποίο ανήκει, η  Digital Tree.

 

Δείτε επίσης φωτογραφίες από τις απονομές!

22 Nov, 2024 Ώρα 18:30

O Ευαγόρας Παπασάββας προάγεται στην USF Pro 2000

Thumbnail

Είναι μόλις 16 ετών αλλά έχει θέσει ψηλά το στόχαστρό του, διεκδικώντας μια θέση στο στερέωμα των αγώνων αυτοκινήτου στις ΗΠΑ. Ο λόγος για τον Ευαγόρα Παπασάββα, κάτοικο Mid-Ohio με καταγωγή από τη Λεμεσό, ο οποίος ετοιμάζεται να κάνει τώρα το επόμενο μεγάλο βήμα της καριέρας του. 

Close

Ο Ευαγόρας Παπασάββας δεν μιλά πολύ. Αφήνει την οδήγησή του να μιλήσει για τον εαυτό του και η αλήθεια είναι πως το 2024, μετά από όσα έδειξε στο πρωτάθλημα USF2000 των ΗΠΑ, κατάφερε να στρέψει πολύ σημαντικά κεφάλια προς το μέρος του τα οποία έσπευσαν όχι απλώς να τον συγχαρούν, αλλά για να του προσφέρουν ένα ακόμη πιο λαμπρό μέλλον.  

Το έμπειρο μάτι των «ειδικών παρατηρητών» εστίασε από νωρίς την προσοχή του στον νεαρό συμπατριώτη μας. Παρόλο που τα στεγνά αποτελέσματά του δεν αποκαλύπτουν την πραγματική εικόνα της πορείας του στο 2024 (δύο νίκες, δύο pole positions και μια τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα) οι εμφανίσεις του στην πίστα μαρτυρούν ότι ο ίδιος έχει τα φόντα για να φτάσει πολύ ψηλά. Η οδήγησή του στη βροχή του Portland, όπου κατάφερε να περπατήσει πάνω στο νερό και να αναδυθεί σαν καρχαρίας στην επιφάνεια, ήταν ένα από τα πολλά κερασάκια που είδαμε τον ίδιο να τοποθετεί φέτος πάνω στην τούρτα. 

Close

 

 

Προβιβασμός σε ανώτερη κατηγορία 

Η ομάδα TJ Speed (που ανήκει στον πρώην μηχανολόγο του Jacques Villeneuve, Tim Neff) έτρεξε για να εξασφαλίσει πρώτη την υπογραφή του Παπασάββα, διορίζοντάς τον ως πρώτο οδηγό της για το 2025 και αναγγέλλοντας στον ίδιο ότι θέλει να τον προβιβάσει από την USF2000 στην USF Pro 2000, κατηγορία η οποία βρίσκεται μόλις δύο σκαλοπάτια μακριά από το πασίγνωστο πρωτάθλημα των Indycars. 

H TJ Speed, όμως, δεν αποτελεί άλλη μια ομάδα του πρωταθλήματος αλλά την ομάδα η οποία έχει από το 2025 την ευθηνή για το πρόγραμμα Εξέλιξης Οδηγών της HMD Motorsports η οποία αγωνίζεται στο Indy NXT: το πρωτάθλημα που εκτρέφει και προμηθεύει με ταλέντα την κορωνίδα των αγώνων αυτοκινήτου της Αμερικής.

«Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα για μένα και για την καριέρα μου», ανέφερε ο Ευαγόρας. «Δεν βλέπω την ώρα να ξεκινήσω τη συνεργασία μου με μια νέα ομάδα, με ένα νέο μονοθέσιο, σε ένα νέο πρωτάθλημα και μάλιστα ως οδηγός του προγράμματος που οδηγεί στο Indy NXT». 

 

Η TJ Speed δήλωσε με τη σειρά της, χωρίς να κρύψει τον ενθουσιασμό της, πως ο Κύπριος οδηγός έχει την ικανότητα, τη θέληση και την εμπειρία για να πετύχει μαζί της τους στόχους του. 

 

Close

 

Οι βάσεις για κάτι μεγαλύτερο 

Ο συμπατριώτης μας ανυπομονεί λοιπόν να δοκιμάσει το νέο του αυτοκίνητο στο πρώτο του test με την ομάδα στο τέλος αυτού του μήνα (26-27 Νοεμβρίου στο Barber Motorsports Park) τραβώντας πίσω τα γάντια για να μάθει πως συμπεριφέρεται το νέο εργαλείο ταχύτητας που θα αναλάβει. 

Η μονοθέσια βολίδα που θα πιλοτάρει στο πρωτάθλημα του 2025 ο Παπασάββας είναι μοντέλο της Tatuus, η οποία κατασκευάζει και τα μονοθέσια των άλλων μικρών κατηγοριών, προσφέροντας έτσι ομαλή προσαρμογή στους νεοφερμένους, ενώ το κινητήριο σύνολο αποτελεί ένας δίλιτρος MZR. Η τελική ταχύτητα του μονοθέσιου, που ζυγίζει μόλις 520 κιλά, ξεπερνά τα 265 χλμ./ώρα. 

Η μεγαλύτερη ευχάριστη έκπληξη αναφορικά με το μέλλον του Παπασάββα, ωστόσο, είναι πως η HMD έχει πρόσφατα μετακομίσει στη νέα, άρτια από τεχνολογικής άποψης βάση της, μεγέθους 7.500 τ.μ., κοντά στη θρυλική πίστα της Indianapolis, με την ομάδα να διαθέτει τώρα τον δικό της εξομοιωτή οδήγησης, γυμναστήριο, βαφείο κ.λπ. 

Το σημαντικότερο είναι πως η ομάδα της TJ Speed θα μετακομίσει επίσης σε αυτή τη νέα βάση, εκμεταλλευόμενη με κάθε τρόπο τις νέες εγκαταστάσεις, οι οποίες θα επιτρέψουν στον Ευαγόρα να ανθίσει σε ένα εύφορο περιβάλλον, προκειμένου να μπορέσει να βαδίσει στα χνάρια πρώην αστέρων της USF Pro 2000, όπως ο Pato O'Ward και ο Kyle Kirkwood, που τερμάτισαν στους πρώτους επτά στο φετινό πρωτάθλημα των Indycar.