Classic

19 Jun, 2017 Ώρα 14:26

Αυτά είναι τα πέντε πιο ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο

Thumbnail

Τα πιο ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο δεν εξασφαλίζουν μόνο μεταφορά. Αστραφτερά αντικείμενα τέχνης πάνω σε τέσσερις τροχούς συνδυάζουν εκκεντρικότητα και μεγαλοπρέπεια, οι οποίες υπερισχύουν έναντι της πρακτικότητας των εντυπωσιακών τους μηχανών.

Close

 

Τα πέντε ακριβότερα αυτοκίνητα παγκοσμίως είναι και τα πέντε Ferrari και είναι τα εξής:

Close

1962 Ferrari 250 GTO Berlinetta, Σασί 3851GT

Πωλήθηκε 38.115.000 δολάρια σε δημοπρασία του οίκου Bonhams στο Κάρμελ της Καλιφόρνιας στις 14 Αυγούστου 2014. Το αυτοκίνητο με αριθμό σασί 3851GT, που κατασκεύασε ο Σέρτζιο Σκαλιέτι, πωλήθηκε στον Τζο Σλέσερ, έναν ιδιώτη ραλίστα που οδήγησε από κοινού το αγωνιστικό αυτό με τον φίλο του Ανρί Ορεγιέ, πρώην επαγγελματία σκιέρ και ήρωα της Γαλλικής Αντίστασης στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Κατά τη διάρκεια της δεύτερης κούρσας του αυτοκινήτου, ο Ορεγιέ σκοτώθηκε ενώ ήταν στο τιμόνι σε συντριβή στο Coupes du Salon. Το βαριά κατεστραμμένο όχημα επισκευάστηκε στο εργοστάσιο της Ferrari και πωλήθηκε σε Ιταλό ιδιώτη.

Close

 

 

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti, Σασί 0674

Η τιμή του ανήλθε στα 35.711.359 δολάρια ΗΠΑ σε δημοπρασία του οίκου Artcurial στη γαλλική πρωτεύουσα στις 5 Φεβρουαρίου 2016. Παρά την αστρονομική του τιμή, ο αγοραστής του δεν μπορεί να το χρησιμοποιεί στους δημόσιους δρόμους γιατί σχεδιάστηκε καθαρά για αγώνες. Μόνο τέσσερις Ferrari 335 S Spider Scaglietti έχουν κατασκευαστεί παγκοσμίως. Το αυτοκίνητο αυτό που ήταν στα χέρια Γάλλου ιδιώτη συλλέκτη για 40 και πλέον χρόνια, προκάλεσε πυρετώδες ενδιαφέρον στην έκθεση κλασικού αυτοκινήτου Retromobile στο Παρίσι όπου έγινε η δημοπρασία. Οδηγοί του σε αγώνες ήταν μεταξύ άλλων οι Πίτερ Φίλιπς και Μορίς Τρεντινιάν, θείος του Γάλλου ηθοποιού Ζαν-Λουί Τρεντινιάν.

 

1956 Ferrari 290 MM, Σασί 0626

 Η τιμή του άγγιξε τα 28.050.000 δολάρια ΗΠΑ σε δημοπρασία του RM Sotheby's στη Νέα Υόρκη στις 10 Δεκεμβρίου 2015. Ο 'Εντσο Φεράρι εναπόθεσε στο αυτοκίνητο αυτό τις ελπίδες του για να εξασφαλίσει τον τίτλο του κατασκευαστή στο World Sportscar Championship, στο οποίο κυριάρχησε μια ολόκληρη σειρά από μοντέλα Ferrari τα πρώτα χρόνια της διοργάνωσής του.

 

 

1967 Ferrari 275 GTB / 4 N.A.R.T. Spider, Σασί 10709

Η τιμή του ανήλθε στα 27.500.000 δολάρια στη δημοπρασία του RM Sotheby's στο Μοντερέι της Καλιφόρνιας στις 17 Αυγούστου 2013. Πωλήθηκε σε νέο αγοραστή στη Βόρεια Καρολίνα. Σε σκούρο μπλε χρώμα που είχε από το εργοστάσιο, το αυτοκίνητο άλλαξε απόχρωση όταν ο ιδιοκτήτης του αποφάσισε να το βάψει κόκκινο, χωρίς αυτό να επηρεάσει σημαντικά την αξία αυτού του σπάνιου αυτοκινήτου.

 

 

1964 Ferrari 275 GTB/C Speciale, Σασί 06701

Πωλήθηκε αντί 26.400.000 δολαρίων ΗΠΑ επίσης σε δημοπρασία του RM Sotheby's στο Mοντερέι της Καλιφόρνιας στις 16 Αυγούστου 2014.

Το πρώτο από τα τρία μόνο που κατασκευάστηκαν ποτέ, το 06701 ήταν χειροποίητο για να υπερασπιστεί την κυριαρχία της ιταλικής μάρκας στους αγώνες ράλι, όταν η Ferrari δεχόταν τότε μεγάλο ανταγωνισμό από τις αμερικανικές Shelby Cobra Daytonas και Ford GT40s.

14 Feb, 2025 Ώρα 10:53

Η αγωνιστική Jaguar D-Type του 1954, πωλείται όσο μια Bugatti Tourbillon!

Thumbnail

Στα χέρια του Σερ Στέρλινγκ Μος, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά των 24 ωρών του Le Mans εκείνη τη χρονιά.

Close

Δεν υπάρχουν πολλά κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, με τη χάρη και φινέτσα της Jaguar D-Type. Και σίγουρα είναι ακόμα λιγότερα αυτά που έχουν τη δική της αξία μεταπώλησης, μετά από 7 και πλέον δεκαετίες.

 

Close

 

Η συγκεκριμένη δεν πρόκειται να καταρρίψει το ιστορικό ρεκόρ, που κρατάει από το 2016, όταν η D-Type που θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1956, τίναξε στον αέρα το μπλοκ δημοπρασιών με το εκπληκτικό ποσό των 21,78 εκατομμυρίων δολαρίων!

Close

 

 

Όμως, η Broad Arrow Auctions, που θα τη βγάλει στο σφυρί, στις αρχές Μαρτίου, εκτιμά ότι θα πουληθεί μεταξύ 6,5 και 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, όσο δηλαδή κοστίζει μια ολοκαίνουργια Bugatti Tourbillon, μαζί με τα… παρελκόμενα.

 

 

Τι είναι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη D-Typer τόσο ξεχωριστή. Πέραν της άριστης λειτουργικής της κατάστασης, είναι το γεγονός ότι ελάχιστα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής έχουν τόσο πλούσια αγωνιστική δράση. Αναμφίβολα η κορυφαία στιγμή της,. Ήταν ο εμβληματικός αγώνας του Le Mans το 1954, όταν με τον θρυλικό Σερ Στέρλινγκ Μος και τον Πίτερ Γουόκερ, σημείωσε τους καλύτερους χρόνους στα δοκιμαστικά.

Δυστυχώς, δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρώσει τον αγώνα, καθώς η Jaguar την απέσυρε, λόγω ξαφνικού προβλήματος στο σύστημα πέδησης.