Στο πλαίσιο της επετείου για τα 100 χρόνια ζωής, η γαλλική φίρμα θα παρουσιάσει στις 16 Μαΐου, στο Παρίσι, ένα ολοκαίνουργιο πρωτότυπο όχημα με άκρως ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά.
Το concept θα ενσωματώνει πρωτοποριακές τεχνολογίες, όπως το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 5 με τεχνητή νοημοσύνη, και θα διακρίνεται για την καινοτόμο αισθητική της καμπίνας. Η Citroen το χαρακτηρίζει ως ένα εκπληκτικά άνετο αυτοκίνητο, απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον και ηλεκτρικό.
Βέβαια, αυτό που κάνει εντύπωση στην teaser φωτογραφία που δόθηκε στη δημοσιότητα είναι το λογότυπο. Το συγκεκριμένο σήμα παραπέμπει σε ένα από τα πρώτα που είχαν χρησιμοποιηθεί από τον ιδρυτή της μάρκας, André Citroen, το 1919, επαναφέροντας μνήμες από το παρελθόν.
Γερμανία: Κόπηκαν οι επιδοτήσεις, έπεσαν κατακόρυφα οι πωλήσεις ηλεκτρικών
Η αγορά της Γερμανίας είναι η μεγαλύτερη αγορά πώλησης αυτοκινήτων στην Ευρώπη και πέρυσι πουλήθηκαν 2.817.331 νέα αυτοκίνητα (-1%). Με την κυβέρνηση να έχει τερματίσει τις κρατικές επιδοτήσεις για την αγορά ενός ηλεκτρικού μοντέλου, αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις του να παρουσιάσουν πτώση 27,4%.
Συνολικά μόλις 380.609 νέα αυτοκίνητα πουλήθηκαν πέρυσι στη Γερμανία, νούμερο που ισοδυναμεί με μερίδιο αγοράς 13,5%. Τα υβριδικά είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 12,7%, σημειώνοντας 947.398 πωλήσεις φτάνοντας σε μερίδιο αγοράς 33,6%. Τα plug-in υβριδικά είδαν το ποσοστό τους να αυξάνεται κατά 9,2%, στις 191.905 μονάδες, καταλαμβάνοντας μερίδιο 6,8% στο σύνολο της αγοράς.
Τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα παραμένουν ο πιο κοινός τύπος κινητήρων στη Γερμανία, αντιπροσωπεύοντας το 35,2% του συνόλου των πωλήσεων. Πέρυσι, πουλήθηκαν 991.948 αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης (+1,4%), ενώ οι πωλήσεις αυτοκινήτων ντίζελ επιβραδύνθηκαν κατά 0,7%, σε 483.261 μονάδες, έχοντας μερίδιο 17,2%.