Τεχνολογία

31 Oct, 2019 Ώρα 18:18

Δοκιμές με εξωσκελετούς σε γραμμή παραγωγής της Nissan

Thumbnail

Πολύ σύντομα η Nissan στην Ισπανία θα ολοκληρώσει τη δοκιμαστική φάση ενός πρωτοποριακού έργου εξωσκελετών πριν την ενσωμάτωσή του στις γραμμές παραγωγής, στο εργοστάσιο Zona Franca της Βαρκελώνης.

Close

Οι εξωτερικές συσκευές των  εξωσκελετών, συμβάλλουν στη μείωση της πίεσης που ασκείται σε κανονικές συνθήκες  στους μυς των εργαζομένων στις γραμμές παραγωγής, έως και 60%, μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμών που σχετίζονται με την εργασία και συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην εργασιακή ευημερία.

_

Close

 

Πραγματικές δοκιμές

Close

Ο Καταλανικός Όμιλος Αυτοκινητοβιομηχανιών (CIAC) χρηματοδοτεί το έργο για την εισαγωγή εξωσκελετών στην αυτοκινητοβιομηχανία, με την συμμετοχή του Τεχνολογικού Κέντρου Eurecat και του Πολυτεχνείου της Καταλονίας (UPC).

Η Nissan Ισπανίας  διευκόλυνε την εκτεταμένη δοκιμή σε πραγματικό περιβάλλον παραγωγής, δοκιμάζοντας πέντε διαφορετικά μοντέλα που υποστηρίζουν τα πόδια, τους ώμους και την πλάτη,  από τις αρχές του 2018. Η ανατροφοδότηση από τους 14 εργαζόμενους που συμμετείχαν στη δοκιμή, βοήθησε την ιαπωνική φίρμα να προσδιορίσει τα δύο μοντέλα που προσφέρουν το χαμηλότερο βάρος, το υψηλότερο λειτουργικό επίπεδο και την καλύτερη απόδοση.

_

 

Μέχρι τέλος του 2019

Αυτά τα δύο μοντέλα, δοκιμάστηκαν περαιτέρω στο χρονικό διάστημα μεταξύ Μαΐου και Ιουλίου του 2019 και παρέχουν τη βέλτιστη υποστήριξη στους  ώμους για τους εργαζομένους που εκτελούν εναέρια καθήκοντα, ως ένα σημαντικό ποσοστό κατά τη βάρδιά τους.  Κατασκευασμένες από υλικά ελαφρού κράματος, οι φουτουριστικές συσκευές ζυγίζουν μεταξύ 1,5 και 3 κιλών.

Το έργο θα ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2019, με δυνατότητα ενσωμάτωσης στη διαδικασία παραγωγής της γραμμής Zona Franca και στη συνέχεια  σε άλλες παραγωγικές εγκαταστάσεις.

 

 

02 Jul, 2020 Ώρα 22:22

Νέο cruise control για μοτοσικλέτες που προσαρμόζεται ανάλογα με την ταχύτητα

Thumbnail

To active cruise control με αυτόματη προσαρμογή στην ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος είναι ένα σύστημα το οποίο προσφέρεται για τα αυτοκίνητα εδώ και αρκετά χρόνια, όχι όμως για τις μοτοσικλέτες. Ωστόσο, με το Active Cruise Control (ACC), η BMW Motorrad σύντομα θα προσφέρει στους αναβάτες αυτό το είδος υποβοήθησης που θα επαναπροσδιορίσει την εμπειρία οδήγησης μιας μοτοσικλέτας.

Close

Το ACC είναι ένα καινοτόμο σύστημα υποβοήθησης αναβάτη που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Bosch. Η πολυετής εμπειρία από τα συστήματα υποβοήθησης των επιβατικών αυτοκινήτων και των δύο εταιρειών έτυχε επιλεκτικής εφαρμογής για χρήση σε μοτοσικλέτες.

_

Close

 

Άνεση

Close

Το εν λόγω σύστημα προσφέρει μέγιστη άνεση για απαιτητικούς αναβάτες μοτοσικλετών τουρισμού, προσαρμόζοντας αυτόματα την ταχύτητα που έχει ορίσει ο αναβάτης και την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.

Το σύστημα ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα της μοτοσικλέτας όταν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα μειώνεται, ώστε να διατηρείται η απόσταση που έχει ορίσει ο αναβάτης.

_

 

Εύκολη ρύθμιση

Αυτή η απόσταση μπορεί να αλλάζει σε τρία στάδια. Τόσο η ταχύτητα οδήγησης όσο και η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα ρυθμίζεται άνετα μέσω ενός μπουτόν. Οι εκάστοτε ρυθμίσεις εμφανίζονται στην TFT οθόνη του πίνακα οργάνων. Το νέο BMW Motorrad ACC έχει δύο επιλέξιμα προφίλ ελέγχου: άνετο ή δυναμικό, με ανάλογη συμπεριφορά κατά την επιτάχυνση ή την επιβράδυνση. Ο έλεγχος απόστασης μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί ώστε να χρησιμοποιηθεί το Dynamic Cruise Control (DCC).

Όταν η μοτοσικλέτα στρίβει, η ταχύτητα μειώνεται αυτόματα από το ACC εάν είναι απαραίτητο ώστε να επιτυγχάνεται μία άνετη γωνία κλίσης. Ωστόσο, με την αύξηση της γωνίας κλίσης, το δυναμικό φρενάρισμα και η επιτάχυνση περιορίζονται προκειμένου να διατηρηθεί η σταθερότητα και να μην επηρεαστεί η άνεση του αναβάτη από ένα απότομο φρενάρισμα ή επιτάχυνση.