Τεχνολογία

28 Feb, 2020 Ώρα 17:14

Το εντυπωσιακό εσωτερικό του ολοκαίνουριου Hyundai i20

Thumbnail

Δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες θα διαθέτει η νέα γενιά του Hyundai i20 το οποίο θα είναι, συγκριτικά με τον προκάτοχό του, πιο άνετο και ευρύχωρο.  

Close

Πίσω από το τιμόνι θα βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών με χρωματισμούς που αλλάζουν αναλόγως το drive mode που επιλέγει ο οδηγός, μπλε χρωματισμός για Normal, πράσινος για Eco και πορτοκαλί για Sport. Στα δεξιά του τιμονιού, τοποθετημένη ψηλά στο κέντρο του ταμπλό, βρίσκεται η κεντρική οθόνη αφής διαστάσεων 10,25 ιντσών.

Ενσωματωμένη στην οθόνη αφής υπάρχει μια σειρά από νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας που βρίσκουμε για πρώτη φορά στο i20, συμπεριλαμβανομένου του Hyundai Bluelink Telematics. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται οι Hyundai LIVE services, οι οποίες περιλαμβάνουν δεδομένα κυκλοφορίας και καιρού σε πραγματικό χρόνο, πληροφορίες σχετικά με κοντινούς σταθμούς καυσίμων, συμπεριλαμβανομένων των τιμών των καυσίμων και των χώρων στάθμευσης, καθώς και online φωνητική αναγνώριση. Επιπρόσθετα, τα Bluelink services περιλαμβάνουν Find My Car, remote lock services, navigation σε τοπικά σημεία ενδιαφέροντος, πληροφορίες συναγερμού του οχήματος και αναφορές συντήρησης.

Close

 

 

Close
09 Jan, 2025 Ώρα 08:20

Δές το U9 της BYD να πηδά πάνω από λακκούβες, κινούμενο με 120χλμ./ώρα (βίντεο)

Thumbnail

Tο εντυπωσιακό supercar YangWang U9 (ανήκει στη BYD) κοστίζει 210.000 ευρώ, όντας αμιγώς ηλεκτρικό και με απίθανη ιπποδύναμη στα 1.305 άλογα. Δεν είναι διάσημο μόνο για την απίστευτη ταχύτητα του, αλλά και για το γεγονός πως διαθέτει την πιο εξελιγμένη ανάρτηση στον κόσμο. Μία ανάρτηση που επιτρέπει στο μοντέλο να κινείται ακόμα και με 3 τροχούς αλλά και να χοροπηδάει (αρκετά ψηλά μάλιστα).

Close

Όπως παρουσιάζεται στο βίντεο που ενσωματώνεται παρακάτω, η ρύθμιση της ανάρτησης μπορεί να κάνει ολόκληρο το αυτοκίνητο να πηδήξει αρκετά χιλιοστά από το έδαφος. Οι μπροστινοί τροχοί αναδύονται πρώτοι για να βοηθήσουν το U9 να πετάξει στον αέρα, και στη συνέχεια ακολουθούν οι πίσω τροχοί. Αν και το κενό είναι μόνο 2,5 μέτρα, το κείμενο στην οθόνη μας λέει ότι το U9 πήδηξε συνολικά 6 μέτρα. Στη συνέχεια, ακολουθεί μια διαδρομή 4 μέτρων με μεταλλικά καρφιά που καταστρέφουν τα ελαστικά με το καθένα να έχει ύψος 35 χιλιοστά ενώ μετά υπάρχει ένα κομμάτι ίδιου μεγέθους με τέσσερις λωρίδες σκόνης σε έντονο χρώμα.

 

Close

 

Διαφημισμένο από την BYD ως “το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου αμαξώματος παγκοσμίως”, η λεγόμενη ρύθμιση ανάρτησης Disus θα χωριστεί σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες, οι οποίες θα βρουν το δρόμο τους στο εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με απώτερο στόχο τη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας. Υπάρχει το Disus-C, το οποίο ρυθμίζει την απόσβεση με τον έλεγχο της ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας του αμορτισέρ, το Disus-A, το οποίο χρησιμοποιεί αμορτισέρ αέρα που μπορεί να ρυθμιστεί έως και 150 χιλιοστά , και το Disus-P, το οποίο είναι “το πρώτο έξυπνο υδραυλικό σύστημα ελέγχου αμαξώματος στον κόσμο” και μπορεί να ελέγχει την εισαγωγή λαδιού του αμορτισέρ, τη βαλβίδα ρύθμισης της απόσβεσης και τη βαλβίδα ρύθμισης της ακαμψίας. Επιπλέον, έχει ρυθμιζόμενη διαδρομή έως και 200 χιλιοστά και μπορεί να ανυψώσει και τους τέσσερις τροχούς ταυτόχρονα ή κάθε τροχό ανεξάρτητα.

Close