Τεχνολογία

23 Apr, 2019 Ώρα 23:51

Tο πρώτο πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο της Tesla

Thumbnail

H Tesla είναι μια φίρμα που έχει κάνει τη μεγαλύτερη αίσθηση στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας τα τελευταία χρόνια. Είναι αυτή που προχώρησε πρώτη στη μαζική παραγωγή των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, δημιούργησε δικές της υποδομές και δίκτυο φόρτισης και ενσωμάτωσε στα μοντέλα της την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

Close

Πλέον, η Tesla είναι η πρώτη που τελειοποίησε το σύστημα πλήρους αυτόματης οδήγησης. Το νέο λογισμικό της μάρκας υποστηρίζει το «Full Self-Driving», δίνοντας τη δυνατότητα στον κάτοχο να επιλέξει τη διεύθυνση στο σύστημα πλοήγησης και το αυτοκίνητο να τον μεταφέρει χωρίς την ανθρώπινη συνδρομή στον τελικό προορισμό. Το σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης της Tesla ανιχνεύει οτιδήποτε κινείται στον δρόμο, επεξεργάζεται όλα τα δεδομένα, «διαβάζει» τις διασταυρώσεις, τα σήματα, τα φανάρια, τις κυκλοφοριακές συνθήκες και κινεί εντελώς μόνο του το αυτοκίνητο.

Close

Οι εποχές και ο τρόπος που ξέραμε το αυτοκίνητο αλλάζουν...

 

Close

 

 

Tags
09 Jan, 2025 Ώρα 08:20

Δές το U9 της BYD να πηδά πάνω από λακκούβες, κινούμενο με 120χλμ./ώρα (βίντεο)

Thumbnail

Tο εντυπωσιακό supercar YangWang U9 (ανήκει στη BYD) κοστίζει 210.000 ευρώ, όντας αμιγώς ηλεκτρικό και με απίθανη ιπποδύναμη στα 1.305 άλογα. Δεν είναι διάσημο μόνο για την απίστευτη ταχύτητα του, αλλά και για το γεγονός πως διαθέτει την πιο εξελιγμένη ανάρτηση στον κόσμο. Μία ανάρτηση που επιτρέπει στο μοντέλο να κινείται ακόμα και με 3 τροχούς αλλά και να χοροπηδάει (αρκετά ψηλά μάλιστα).

Close

Όπως παρουσιάζεται στο βίντεο που ενσωματώνεται παρακάτω, η ρύθμιση της ανάρτησης μπορεί να κάνει ολόκληρο το αυτοκίνητο να πηδήξει αρκετά χιλιοστά από το έδαφος. Οι μπροστινοί τροχοί αναδύονται πρώτοι για να βοηθήσουν το U9 να πετάξει στον αέρα, και στη συνέχεια ακολουθούν οι πίσω τροχοί. Αν και το κενό είναι μόνο 2,5 μέτρα, το κείμενο στην οθόνη μας λέει ότι το U9 πήδηξε συνολικά 6 μέτρα. Στη συνέχεια, ακολουθεί μια διαδρομή 4 μέτρων με μεταλλικά καρφιά που καταστρέφουν τα ελαστικά με το καθένα να έχει ύψος 35 χιλιοστά ενώ μετά υπάρχει ένα κομμάτι ίδιου μεγέθους με τέσσερις λωρίδες σκόνης σε έντονο χρώμα.

 

Close

 

Διαφημισμένο από την BYD ως “το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου αμαξώματος παγκοσμίως”, η λεγόμενη ρύθμιση ανάρτησης Disus θα χωριστεί σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες, οι οποίες θα βρουν το δρόμο τους στο εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με απώτερο στόχο τη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας. Υπάρχει το Disus-C, το οποίο ρυθμίζει την απόσβεση με τον έλεγχο της ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας του αμορτισέρ, το Disus-A, το οποίο χρησιμοποιεί αμορτισέρ αέρα που μπορεί να ρυθμιστεί έως και 150 χιλιοστά , και το Disus-P, το οποίο είναι “το πρώτο έξυπνο υδραυλικό σύστημα ελέγχου αμαξώματος στον κόσμο” και μπορεί να ελέγχει την εισαγωγή λαδιού του αμορτισέρ, τη βαλβίδα ρύθμισης της απόσβεσης και τη βαλβίδα ρύθμισης της ακαμψίας. Επιπλέον, έχει ρυθμιζόμενη διαδρομή έως και 200 χιλιοστά και μπορεί να ανυψώσει και τους τέσσερις τροχούς ταυτόχρονα ή κάθε τροχό ανεξάρτητα.

Close