F1

06 Dec, 2020 Ώρα 11:02

Η επιστροφή του Grosjean στα paddock

Thumbnail

Την Τετάρτη πήρε εξιτήριο και το απόγευμα της Πέμπτης μετέβη στα paddock της πίστας του Sakhir προκειμένου να δει τους μηχανικούς του και να συναντήσει τους ανθρώπους που τον βοήθησαν να βγει ζωντανός.

Close

Το ατύχημα του Romain Grosjean δεν θα το ξεχάσει ποτέ κανείς. Η σκηνή που βγαίνει μέσα από τη φωτιά έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό όλων. Ο Γάλλος ωστόσο επιθυμεί να αφήσει πίσω του αυτό που συνέβη. Να το βγάλει από το μυαλό του και να επιστρέψει στις πίστες.

 

Close

 

Γι΄ αυτό και επισκέφθηκε αμέσως το circuit του Μπαχρέιν, όπου αυτό το τριήμερο φιλοξενείται ο προτελευταίος αγώνας της σεζόν. Είχε μια αγκαλιά για όλους. Για τα μέλη της Haas, το πλήρωμα του ιατρικού αυτοκινήτου, τους διασώστες της πίστας και τους ανθρώπους της FIA.

Close

 

 

Στόχος του είναι να μπορέσει να αγωνιστεί στον τελευταίο αγώνα της σεζόν στο Άμπου Ντάμπι. Βέβαια, για να συμβεί αυτό, πρέπει να ξεπρηστεί τελείως το αριστερό του πόδι και να δουν οι γιατροί σε τι κατάσταση είναι το αριστερό του χέρι.

Δείτε το βίντεο απο την επίσκεψη του στο Μπαχρέιν εδώ.

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.