F1

08 Mar, 2022 Ώρα 12:04

Μυθικό το νέο συμβόλαιο του Verstappen με τη Red Bull!

Thumbnail

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2021 Max Verstappen υπέγραψε νέο συμβόλαιο με την Red Bull, επιβεβαιώνοντας τις δηλώσεις του μετά τον περσινό τελικό πως θα παραμείνει για μια ζωή στην ίδια ομάδα.

Close

Η συνεργασία του λοιπόν με την εταιρία ανανεώθηκε μέχρι και το 2028 (το 2023 έληγε το προηγούμενο) ενώ οι φήμες σχετικά με τις νέες απολαβές του προκαλούν ίλιγγο.

Μέχρι και φέτος, οι απολαβές του Ολλανδού άγγιζαν τα 22 εκατομμύρια ευρώ, με τις φήμες πλέον να κάνουν λόγo για… διπλασιασμό του ποσού, κάτι το οποίο δεν έχει επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη. Εάν τελικά το οριστικό ποσό φτάσει τα 53 εκατ. ευρώ όπως έχει «κυκλοφορήσει» στο διαδίκτυο, τότε ο 24χρονος θα γίνει αυτόματα ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός στην ιστορία της Formula 1.

Close

«Μου αρέσει πολύ να είμαι μέλος της Oracle Red Bull Racing Team, οπότε η επιλογή να παραμείνω μέχρι τη σεζόν του 2028 ήταν μια εύκολη απόφαση», είπε ο Verstappen. «Λατρεύω αυτή την ομάδα και πέρυσι ήταν απλά απίστευτη, ο στόχος μας από τότε που ήμασταν μαζί το 2016 ήταν να κερδίσουμε το πρωτάθλημα και το κάναμε, οπότε τώρα μένει να διατηρήσουμε την κορυφή».

Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, δήλωσε πως ο Ολλανδός θα είναι βασικό μέρος της ομάδας στο μέλλον, ενώ η Red Bull σχεδιάζει να κατασκευάσει τους δικούς της κινητήρες από το 2026 και μετά.

Close

Ο Verstappen έχει πλέον το μεγαλύτερο συμβόλαιο  (και χρονικά και ποσοτικά) από οποιονδήποτε οδηγό στη Formula 1. Ο Lando Norris υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με τη McLaren μέχρι το τέλος του 2025 και ο Charles Leclerc υπέγραψε συμφωνία το 2019 με τη Ferrari μέχρι το τέλος του 2024.Το συμβόλαιο του Χάμιλτον με τη Mercedes έχει διάρκεια μέχρι το τέλος του 2023 και ο Τζορτζ Ράσελ, ο οποίος εντάσσεται στη Mercedes φέτος  θεωρείται ως η νέα μακροπρόθεσμη προοπτική της ομάδας.

18 Apr, 2025 Ώρα 08:33

F1 Saudi Arabia: Πασχαλιάτικα Grand Prix υπό το φως των προβολέων

Thumbnail

Μετά το Grand Prix στην Ιαπωνία ( 4-6 Απριλίου), το Grand Prix στο Μπαχρέιν (11-13 Απριλίου) σειρά έχει το Grand Prix στη Σαουδική Αραβία (18-20 Απριλίου). Πασχαλιάτικα θα έχουμε αγώνα στη F1 και ευτυχώς που δεν είναι μεσημέρι γιατί τη μάχη θα την κέρδιζε ο οβελίας. Ο αγώνας στη Σαουδική Αραβία θα ξεκινήσει στις 20.00.

Close

Η Τζέντα φτάνει έως το τέλος της στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας. Είναι μια παραθαλάσσια πόλη στη Σαουδική Αραβία και θεωρείται πύλη εισόδου για τους προσκυνητές που κατευθύνονται προς τη Μέκκα, ενώ παράλληλα αποτελεί σημαντικό εμπορικό κέντρο και πολιτιστικό κόμβο. Είναι γνωστή για τη σύγχρονη παραλία της και την ιστορική συνοικία Αλ-Μπαλάντ.

 

Close

 

Για πρώτη φορά αγώνας της F1 στη Σαουδική Αραβία έγινε τον Δεκέμβριο του 2021. Οι τρεις επόμενοι αγώνες έγιναν τον Μάρτιο και φέτος θα γίνει τον Απρίλιο και αυτό γιατί τα επίπεδα θερμοκρασίας, ανέμου και υγρασίας  είναι παρόμοια με αυτά του καλοκαιριού.

Close

Σήμερα Παρασκευή 18 Απριλίου θα γίνουν τα δύο πρώτα ανεπίσημα δοκιμαστικά. Το Practice 1 θα ξεκινήσει στις 16.30 και το Practice 2 στις 20.00

Το Σάββατο 19 Απριλίου το Practice 3 θα γίνει στις 16.30 και στις 20.00 θα ακολουθήσει το Qualifying για την pole position.

Την Κυριακή 20 Απριλίου ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 20.00 υπο το φώς των προβολέων.

 

 

Η πίστα έχει μήκος 6.174 μέτρα και είναι μία από τις ταχύτερες της F1. Δεν θα ήταν υπερβολή αν σας λέγαμε ότι το 80% του αγώνα όλοι οι οδηγοί πηγαίνουν με τέρμα γκάζι. Η πίστα είναι τεχνική. ‘Έχει 16 αριστερές και 11 δεξιές στροφές.

Παρόλο που υπάρχουν τρεις ζώνες DRS, οι προσπεράσεις δεν είναι τόσο εύκολες λόγω έλλειψης έντονων σημείων φρεναρίσματος. Η επιφάνεια της πίστας δεν είναι πολύ τραχιά αλλά οι πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται στα ελαστικά είναι σημαντικές.

 

 

Η επιλογή γομών για τους πρώτους τέσσερις αγώνες αυτής της σεζόν ήταν η ίδια με πέρυσι, αλλά για τον πέμπτο γύρο, η Pirelli έχει κάνει ένα βήμα προς το μαλακό άκρο. Έτσι η τριάδα που θα είναι διαθέσιμη στην Τζέντα έχει: Σκληρή γόμα τη C3, μέση γόμα τη C4 και μαλακή γόμα τη C5. Αυτό είναι εναρμονισμένο με το στόχο, που έχουν θέσει η FIA, η F1 και οι ομάδες για να δημιουργήσουν περισσότερες επιλογές στρατηγικής και επομένως πιο συναρπαστικούς και απρόβλεπτους αγώνες. Στις τέσσερις προηγούμενες διοργανώσεις αυτού του Grand Prix, η μια αλλαγή κυριάρχησε, τόσο όσον αφορά στην αποτελεσματικότητα όσο και στην προτίμηση των ομάδων, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας ανακάτευε λίγο τα πράγματα.