F1

02 Dec, 2020 Ώρα 12:20

Ο Mick Schumacher στην Haas

Thumbnail

Όπως αναμενόταν η Haas ανακοίνωσε πως υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο με τον Mick Schumacher, με τον γιο του Michael Schumacher να οδηγεί από του χρόνου για λογαριασμό της.

Close

Ο 21χρονος Schumacher, που θα έχει ως teammate του στην Haas τον Ρώσο Nikita Mazepin, θα οδηγήσει το φετινό μονοθέσιο της ομάδας στο FP1 του GP του Άμπου Ντάμπι την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου, πριν συμμετάσχει στις δοκιμές νέων οδηγών στην πίστα Yas Marina, την Τρίτη 15 Δεκεμβρίου.

Ο Schumacher είναι μέλος της ακαδημίας οδηγών της Ferrari και βρίσκεται στη κορυφή του πρωταθλήματος της Formula 2. Έτσι έχει πολλές πιθανότητες να αναδειχτεί πρωταθλητής της Formula 2 στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Μπαχρέιν.

Close

Ο Guenther Steiner, επικεφαλής της Haas F1 Team είπε:

Είμαι πολύ χαρούμενος που μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τον Mick Schumacher ως οδηγό μας για την επόμενη σεζόν και ανυπομονώ να τον καλωσορίσω στην ομάδα.

Close

Το πρωτάθλημα της Formula 2 υπήρξε εδώ και πολύ καιρό ως αποδεικτικό στοιχείο για το ταλέντο του για να δείξει τα διαπιστευτήριά του και το φετινό πρωτάθλημα ήταν αναμφίβολα ένα από τα πιο ανταγωνιστικά των τελευταίων σεζόν. Ο Mick έχει κερδίσει αγώνες, έχει ανέβει σε πολλά βάθρα και έχει καταφέρει να κερδίσει αρκετούς άλλους ταλαντούχους οδηγούς μέσα στο 2020.

Πιστεύω ακράδαντα ότι κέρδισε την ευκαιρία να εισέλθει στη Formula 1 με βάση τις επιδόσεις του. Έχουμε μια ευκαιρία μπροστά μας, ως ομάδα, να αξιολογήσουμε και να καλλιεργήσουμε έναν νέο οδηγό, δεδομένης της εξοικείωσής μας. Δημιουργούμε τα δομικά στοιχεία για τη συνεχή μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της ομάδας και ανυπομονώ ο Mick να συνεισφέρει στην ομάδα, τόσο εντός όσο και εκτός πίστας.

Ο Schumacher αγωνίζεται εδώ και 6 χρόνια σε διάφορα πρωταθλήματα, αρχικά για το ADAC F4 Germany του 2015 και στη συνέχεια για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της FIA Formula 3, όπου το 2018 κέρδισε το πρωτάθλημα, κατακτώντας 8 νίκες.

Το 2019 έγινε μέλος της ακαδημίας οδηγών της Ferrari και έκανε το ντεμπούτο του στην Formula 2. Ο Schumacher είχε την πρώτη του γεύση με μονοθέσια της Formula 1 τον Απρίλιο του 2019, συμμετέχοντας στις δοκιμές στο Μπαχρέιν, οδηγώντας τόσο το μονοθέσιο της Ferrari, όσο και της Alfa Romeo.

Από την μεριά του ο Mick Schumacher δήλωσε:

Η προοπτική να είμαι στο grid της Formula 1 το επόμενο έτος με κάνει απίστευτα χαρούμενo. Δεν έχω λόγια. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Haas F1 Team, τη Scuderia Ferrari και την ακαδημία οδηγών της Ferrari για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου.

Θέλω επίσης να αναγνωρίσω και να επεκτείνω την αγάπη μου στους γονείς μου, ξέρω ότι τους χρωστάω τα πάντα. Πάντα πίστευα ότι θα πραγματοποιούσα το όνειρό μου και θα γινόμουν οδηγός της Formula 1.

Ένα τεράστιο ευχαριστώ πρέπει επίσης να πω σε όλους τους υπέροχους οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού εκεί έξω που με υποστήριξαν καθ ‘όλη τη διάρκεια της καριέρας μου. Θα δώσω τα πάντα, όπως πάντα, και ανυπομονώ να συνεχίσω αυτό το ταξίδι μαζί με την Haas.

 

 

Πηγή: Autoblog 

04 Apr, 2024 Ώρα 13:19

F1: Στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου το Grand Prix της Κυριακής

Thumbnail

Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία των αγώνων που η F1 επισκέπτεται την πίστα της Suzuka International Racing Course τόσο νωρίς. Μέχρι και πέρυσι ο αγώνας ήταν πάντα στο πρόγραμμα, στο δεύτερο μέρος της σεζόν, κάπου ανάμεσα στον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο και θεωρητικά στην πίστα αυτή έβγαινε «μαθηματικά» ποιος θα είναι ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής. Μάλιστα τα δύο  τελευταία χρόνια, είχαμε δύο στάνταρ αποτελέσματα. Το 2022, σ’ αυτή την πίστα, ο Max Verstappen σφράγισε το δεύτερο τίτλο του, ενώ το 2023 η Red Bull εξασφάλισε τη διατήρηση του τίτλου των κατασκευαστών.

Close

Το πρώτο Grand Prix του Ειρηνικού είχε γίνει στις 17 Απριλίου 1994, στην Αΐντα. Το 1995 ο αγώνας μεταφέρθηκε τον Οκτώβριο.

Το παραδοσιακό slot της τελευταίας σεζόν άλλαξε και τώρα στις αρχές Απριλίου έχουμε αγώνα με έναν καιρό να δείχνει τα δόντια του. Αυτό το διάστημα αναμένονται ψυχρότερες συνθήκες και οι γιαπωνέζοι μετεωρολόγοι προβλέπουν την ημέρα του αγώνα βροχές και καταιγίδες.

Close

Στους τρεις προηγούμενους αγώνες, στο Bahrain, στη Saudia Arabia και στην  Αυστραλία, η πίστα ήταν στεγνή. Τα βρόχινα αλλά και τα ενδιάμεσα ελαστικά μέχρι σήμερα ήταν τυλιγμένα στις κουβέρτες. Τώρα όμως φαίνεται ότι θα βγουν αφού ο 4ος αγώνας λογικά θα γίνει υπό βροχή.

Το Weather.com αναφέρει πιθανότητα βροχής και τις τρεις ημέρες στην Ιαπωνία. Την Παρασκευή αναμένεται συννεφιά με θερμοκρασίες έως και 15 βαθμούς Κελσίου. Υπάρχει 23% πιθανότητα βροχής κατά τη διάρκεια του FP1!

Close

Το Σάββατο, η θερμοκρασία προβλέπεται να αυξηθεί κατά έναν βαθμό και η πιθανότητα βροχής αυξάνεται στο 24%. Οι κατατακτήριες δοκιμές, ωστόσο, αναμένεται να έχουν τελειώσει πριν αρχίσει να βρέχει.

 

 

Τι λέει το πρόγραμμα

Την Παρασκευή, 5 Απριλίου, στις 05.30 θα γίνει το Practice 1

Την ίδια ημέρα στις 09.00 θα γίνει το Practice 2

Το Σάββατο, 6 Απριλίου, στις 05.30 θα γίνει το Practice 3 και λίγες ώρες αργότερα στις 09.00 θα γίνει το Qualifying όπου θα βγει και ο Pole Man του αγώνα.

Την Κυριακή, 7 Απριλίου, ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 08.00 το πρωί.

Το τέταρτο Grand Prix της σεζόν συμπίπτει με την εποχή των ανθισμένων κερασιών. Η Sakura στην Ιαπωνία, εμφανίζεται ανάμεσα στο τέλος Μαρτίου με αρχές Απριλίου. Sakura ονομάζεται στην Ιαπωνία το άνθος αρκετών δέντρων του γένους Prunus. Συγκεκριμένα της ιαπωνικής κερασιάς Prunus serrulata.

Είναι η πρώτη φορά που το Ιαπωνικό Grand Prix θα διεξαχθεί αυτή την εποχή της «Sakura». Η πρώιμη άνοιξη λογικό είναι να έχει χαμηλότερες θερμοκρασίες από ότι είναι συνηθισμένες. Αυτή την εποχή κυμαίνονται μεταξύ 8°C και 13°C.

 

 

Η Suzuka International Racing Course έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και είναι αγαπητή στους πιλότους της F1. Για πρώτη φορά αγώνας της F1 έγινε το 1987. Η πίστα είναι κλασική και δοκιμάζει τις ικανότητες των οδηγών με την απαιτητική χάραξη σχήματος «8». Το συνολικό μήκος της πίστας είναι 5.807 μέτρα. Οι πιλότοι θα καλύψουν σε 53 γύρους 307.471 Km. Το ρεκόρ με χρόνο 1.30.983 κατέχει από το 2019 ο Lewis Hamilton.

H πίστα δοκιμάζει επίσης τα ελαστικά: τόσο από άποψη φθοράς – λόγω υψηλών επιπέδων τραχύτητας ασφάλτου – όσο και από τις δυνάμεις και τα φορτία, στα οποία υπόκεινται τα ελαστικά σε όλες τις στροφές που συνθέτουν έναν γύρο. Ως συνήθως, η Pirelli επέλεξε τις πιο σκληρές γόμες.

 

 

H C1 θα είναι το σκληρό ελαστικό, η C2 το μεσαίο ελαστικό και η C3 το μαλακό ελαστικό. Αυτή η επιλογή χρησιμοποιήθηκε και στο Μπαχρέιν για τον πρώτο αγώνα της σεζόν.

Η συνήθης στρατηγική αγώνα, είναι αυτή των δυο αλλαγών, λόγω της ενέργειας που μεταφέρεται από τα ελαστικά και της πίεσης στην οποία, αυτά υπόκεινται. Ωστόσο, οι χαμηλότερες θερμοκρασίες μπορεί να δώσουν τη δυνατότητα και για στρατηγική μιας αλλαγής ειδικά στους οδηγούς που είναι ευγενικοί με τα ελαστικά τους.

Από την άλλη πλευρά, οι χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να δυσκολέψουν τη διατήρηση των ελαστικών στο σωστό παράθυρο λειτουργίας, ιδιαίτερα στον πρώτο γύρο εξόδου από τα πιτ. Η στρατηγική της μιας αλλαγής μειώνει επίσης την αποτελεσματικότητα προσπέρασης στα πιτ (undercut), η οποία είναι συνήθως πολύ χρήσιμη στη Suzuka. Αναμένεται η σκληρή και η μεσαία γόμα να πρωταγωνιστήσουν στον αγώνα. Βέβαια όπως είπαμε όλα θα εξαρτηθούν από τον καιρό.

Μετά τον αγώνα στην Αυστραλία η βαθμολογία των οδηγών έχει ως εξής

 

 

Μετά τον αγώνα στην Αυστραλία η βαθμολογία των ομάδων έχει ως εξής