F1

26 Aug, 2021 Ώρα 16:10

Όταν ο κόσμος της Formula 1 ξεχνά τα ρεκόρ σου, είναι λίγο... μεχ!

Thumbnail

“30 years ago the debut of the most successful driver in F1 history”. Με αυτό το tweet, η Scuderia Ferrari ήθελε να γιορτάσει την 30η επέτειο από το ντεμπούτο του Michael Schumacher στην Formula 1. Αυτό φυσικά έγινε στις 25 Αυγούστου 1991 στην Spa-Francorchamps με τον Schmumi να οδηγεί μια Jordan.

Close

Ένα ιδιαίτερο μύνημα από την Ιταλική ομάδα για τον Γερμανό πρωταθλητή ο οποίος έκανε κυριολεκτικά reset όλα τα ρεκόρ του αθλήματος μέσα σε μια τετραετία (2000-2004). Ωστόσο, το μικρό αυτό μήνυμα δεν πέρασε απαρατήρητο για ένα διαφορετικό λόγο από πολλούς χρήστες του διαδικτύου.

 

Close

 

Στην ανάρτηση, ο Γερμανός πρωταθλητής περιγράφεται ως ο "πιο επιτυχημένος οδηγός της F1". Αυτος φυσικά είναι ένας όρος που τον συνόδευε πολλά χρόνια διατηρώντας 91 νίκες και επτά πρωταθλήματα. Το ρεκόρ νικών όμως έχουν ξεπεραστεί από τον Lewis Hamilton (99) ο οποίος φέτος κυνηγά και το όγδοο του πρωτάθλημα.

Close

Γι Αυτό και έγινε ένας μικρός πανικούλλης κάτω από το post της Ferrari όπου δεν έλειψαν και οι επιθετικές απαντήσεις από οπαδούς του Hamilton. 

 

 

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.