Στην πίστα του Σακχίρ, η οποία βρίσκεται στην έρημο της Μέσης Ανατολής, πραγματοποιείται ο τελευταίος back to back αγώνας της χρονιάς στη Formula 1.
Στο Μπαχρέιν θα γίνουν δύο συνεχόμενα GP, πριν η αυλαία της σεζόν πέσει στο Άμπου Ντάμπι. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και οδηγών τα πάντα έχουν κριθεί. Mercedes και Lewis Hamilton είναι για μια ακόμα φορά πρωταθλητές, σαρώνοντας τα πάντα στο πέρασμά τους.

Το circuit είναι εντυπωσιακό τόσο από άποψη χάραξης όσο και αισθητικής, με την πρώτη στροφή της πίστας να έχει το όνομα του Michael Schumacher. Η Pirelli έχει δώσει στις ομάδες τη μαλακή (C4), τη μέση (C3) και τη σκληρή (C2) γόμα.
Το ενδιαφέρον στρέφεται στη μάχη για την τρίτη θέση στους κατασκευαστές, με τις Racing Point, McLaren και Renault να μονομαχούν ρόδα με ρόδα και τη Ferrari να πλησιάζει. Ο Hamilton είναι φυσικά το μεγάλο φαβορί και σε αυτόν τον αγώνα, με τους Bottas και Verstappen να τον ακολουθούν.

Μπαχρέιν
Sakhir Grand Prix 2020
Παρασκευή 27 Νοεμβρίου
Ελεύθερες δοκιμές (FP1): 13:00-14:30
Ελεύθερες δοκιμές (FP2): 17:00-18:30
Σάββατο 28 Νοεμβρίου
Ελεύθερες δοκιμές (FP3): 13:00-14:00
Κατατακτήριες: 16:00-17:00
Κυριακή 29 Νοεμβρίου
Αγώνας: 16:10

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010
Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.
Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.
Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,
Close
είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.
Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.
Close Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.
Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.
