F1

04 Mar, 2022 Ώρα 11:13

Τέλος οι αγώνες της F1 για τη Ρωσία-Τερματίστηκε το συμβόλαιο

Thumbnail

H Formula 1 τερμάτισε τη συμφωνία με τη Ρωσία για τους αγώνες Grand Prix, οπότε εκτός από τον φετινό αγώνα του Σότσι που ήταν προγραμματισμένος για τον Σεπτέμβριο δεν θα γίνονται πλέον grand prix της F1 στη Ρωσία, αφού τερματίστηκε εντελώς το συμβόλαιο που είχε με τη χώρα.

Close

«Η Formula 1 τερμάτισε το συμβόλαιό της με τη διοργανώτρια του ρωσικού γκραν πρι που σημαίνει ότι η Ρωσία δεν θα φιλοξενεί γκραν πρι της F1 στο μέλλον», δήλωσε εκπρόσωπος της Formula 1 στο CNN.

Το ρωσικό γκραν πρι της Formula 1 του 2022, το οποίο επρόκειτο να διεξαχθεί το Σεπτέμβριο στο Ολυμπιακό Πάρκο του Σότσι, ακυρώθηκε την περασμένη εβδομάδα μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.

Close

Αυτή θα ήταν η τελευταία χρονιά που γκραν πρι θα γίνονταν στο Σότσι, αφού είχε συμφωνηθει με τη Formula 1 από το 2023 το ρωσικό γκραν πρι να γίνεται σε μια νέα ειδικά κατασκευασμένη πίστα λίγο έξω από την Αγία Πετρούπολη. Ωστόσο, όπως ήρθαν τα πράγματα, τα γκραν πρι της F1, τέλειωσαν μέχρι νεωτέρας για τη Ρωσία.

 

Close
12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.