Η Ferrari επιστρέφει στο κορυφαίο επίπεδο αγώνων αντοχής για πρώτη φορά μετά από 50 χρόνια με τη νέα αγωνιστική έκδοση 499P. Στόχος, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA του επόμενου έτους στην κατηγορία Le Mans Hypercar με το όχημα να κάνει το ντεμπούτο του στον αγώνα 1.000 Miles of Sebring τον Μάρτιο του 2023.

Το μονοθέσιο 499P (το νούμερο αντιπροσωπεύει την χωρητικότητα σε κυβισμό κάθε κυλίνδρου του κινητήρα και το «P» τη λέξη prototype) φέρει αρκετή τεχνολογία από τη Formula 1 με την Ferrari να έχει αναπτύξει η ίδια τόσο το carbon monocoque πλαίσιο, όσο και το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και τον κινητήρα. Μάλιστα για να είναι σίγουροι με το αποτέλεσμα και να ρυθμίσουν τα πάντα, από ανάρτηση και ηλεκτρονικά, η εταιρία «έγραψε» πάνω από 12.000χλμ. δοκιμών με το όχημα.

Το τετρακίνητο σύνολο χρησιμοποιεί έναν 6κύλινδρο biturbo κινητήρα ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 680 άλογα, την ώρα που το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.030 κιλά. Μάλιστα ο ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 272 άλογα, είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα σε αντίθεση με τον θερμικό κινητήρα που είναι μπροστά.

Μάλιστα η μπαταρία 900 Volt έρχεται αυτούσια από τον κόσμο της Formula 1, κάτι που σημαίνει πως επαναφορτίζεται κατά το ρολάρισμα ή το φρενάρισμα. Το σύστημα μετάδοσης με τη σειρά του αποτελείται από ένα 7τάχυτο σειριακό κιβώτιο σχέσεων που στέλνει τη κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε πως η Ferrari έχει κερδίσει τον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans 9 φορές, με τη τελευταία να είναι το 1965. Ώρα για την επιστροφή της στον πιο απαιτητικό αγώνα του κόσμου.

Ο Τζιωρτζής παρουσίασε το HTFX Ford Mustang V8, λίγες ημέρες πριν από την έναρξη της νέας σεζόν
Λίγες ημέρες πριν από την έναρξη της νέας αγωνιστικής σεζόν, ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής παρουσίασε το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητό του, HTFX Ford Mustang V8, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 02 Απριλίου, στη Γαλλία και την πίστα Circuits De Vendee Fontenay-Le-Comte, ιδιοκτησίας της νέας ομάδας του, SPEEDHOUSE.
Ο 28χρονος οδηγός θα λάβει μέρος για έκτη συνεχόμενη χρονιά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα NASCAR, συμμετέχοντας για τρίτη διαδοχική σεζόν στην κατηγορία PRO. Στις πόρτες του νέου αυτοκινήτου του θα είναι αναγραμμένος ο αριθμός 64.

«Είμαι ευγνώμων που γι’ ακόμη μια χρονιά θα εκπροσωπήσω το νησί μας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα NASCAR. Είμαι πιο έτοιμος και πιο αποφασισμένος από ποτέ και, με τη δέσμευση της ομάδας, είμαι βέβαιος ότι έχουμε έναν κοινό στόχο, τον ευρωπαϊκό τίτλο, στον οποίο ήμασταν πολύ κοντά τα τελευταία χρόνια» δήλωσε κατά την παρουσίαση του αυτοκινήτου ο Τζιωρτζής, που συμπλήρωσε: «Εκπροσωπώντας το νησί μου, την Κύπρο, από το 2020 σε ένα πρωτάθλημα πιστοποιημένο από τη FIA(Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου), με κάνει ακόμα πιο δυνατό και είμαι έτοιμος να φέρω το ευρωπαϊκό τρόπαιο στην γενέτειρα μου, την Λευκωσία».
Επί ευκαιρίας, ευχαρίστησε τους χορηγούς και την οικογένειά του. «Ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Πλατινένιο μου χορηγό, την εταιρεία HTFX, καθώς και τους υποστηρικτές μου, Alco Filters, Psaltis Auto Parts, Televantos Used Trucks, Panayiotides Gifts, Daytona Raceway και το Sana Hiltonia, αλλά και την οικογένειά μου, χωρίς τη συνδρομή της οποίας δεν θα ήταν δυνατόν να φθάσω μέχρι εδώ».

Παρών στην παρουσίαση ήταν και ο Εκτελεστικός Διευθυντής της εταιρείας HTFX, κ. Κυριάκος Χατζηκυριάκου, ο οποίος σημείωσε: «Η ΗΤFX βρίσκεται για δεύτερη χρονιά δίπλα στις προσπάθειες του συμπατριώτη μας, πλέον ως Πλατινένιος Χορηγός, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ΝASCAR με κύριο στόχο την κατάκτηση του τίτλου. Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην σεζόν, αλλά και στον πρώτο αγώνα στην Ισπανία, καθώς είναι και η αγαπημένη του πίστα».
Ο εναρκτήριος αγώνας της σεζόν θα γίνει στην πίστα Circuit Ricardo Tormo της Ισπανίας το Σαββατοκύριακο 12-13 Απριλίου, ενώ ακολούθως στο καλεντάρι είναι οι αγώνες σε Ιταλία, Αγγλία, Ολλανδία, Τσεχία, Γερμανία και Βέλγιο.
Πλατινένιος Χορηγός του Βλαδίμηρου Τζιωρτζή είναι η HTFX, ενώ τον υποστηρίζουν η ALCO Filters, η Psaltis Auto Parts, η Televantos Used Trucks, η Panayiotides Gifts, το Sana Hiltonia και η πίστα Daytona Raceway.
