Γενικά

31 Oct, 2019 Ώρα 11:57

Κλείνει την χρονιά με βάθρο ο Έλληνας

Thumbnail

Μια δύσκολη, πρώτη, χρονιά αλλά γεμάτη γνώση και εμπειρίες στο Porsche Mobil 1 Supercup, έφτασε στο τέλος της για το συμπατριώτη μας Ευτύχιο Έλληνα. Ο περσινός πρωταθλητής του Porsche Cup Μ. Βρετανίας έφθασε στο νήμα έχοντας πάρει δυο τέταρτες θέσεις, και ένα βάθρο (τερμάτισε και στην Γερμανία τρίτος, ωστόσο ο αγώνας διακόπηκε λόγω κακοκαιρίας και δεν μοίρασε βαθμούς καθώς δεν καλύφτηκε το 50% του αγώνα). Στην rookie χρονιά του στον κορυφαίο θεσμό των πρωταθλημάτων της Porsche, ο Tio έδειξε από τι είναι φτιαγμένος, παλεύοντας με τα κορυφαία ονόματα του πρωταθλήματος μέχρι και τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Μάλιστα στην Ουγγαρία κατέκτησε και μια pole position, την οποία όμως έχασε λόγω του ότι ίσχυαν κίτρινες σημαίες όταν βελτίωνε τον χρόνο του, κάτι που πρόσφατα έζησε και ο Max Verstappen στον αγώνα του Μεξικού. 

Close

 

 

Στο διπλό αγώνα στην πίστα στο Μεξικό, ο Έλληνας κατάφερε να ανέβει στο βάθρο στον πρώτο αγώνα, μετά που κράτησε πίσω του τον Larry ten Voorde (MRS GT-Racing) αλλά και τον Porsche Junior Julien Andlauer (ΒWT Lechner racing) έχοντας μάλιστα και ζημιά στον προφυλακτήρα της Porsche του μπροστά από τον πρώτο γύρο. Ο πρωταθλητής μας δήλωσε «Αυτό είναι ένα φοβερό αποτέλεσμα για μένα. Κράτησα την αυτοσυγκέντρωση μου μέχρι το τέλος και ανταμείφτηκα με ένα βάθρο». Νικητής του πρώτου αγώνα ήταν ο Michael Ammermüller (BWT Lechner Racing), που κράτησε την πρωτοπορία από την εκκίνηση μέχρι και τον τερματισμό, κατακτώντας έτσι τον φετινό τίτλο του Porsche Mobil 1 Supecup, και μαθηματικά, χωρίς να τον επηρέαζε τον αποτέλεσμα του δεύτερου αγώνα. Αυτός είναι ο τρίτος συνεχόμενος τίτλος του στο πρωτάθλημα αυτό. Ο πρώτος αγώνας ήταν γεμάτος μάχες και προσπεράσματα μέχρι και την καρό σημαία, ενώ στο βάθρο, στην δεύτερη θέση, μαζί με τον Ammermüller και τον Tio, στάθηκε ο Ayhancan Guven που στέφθηκε και πρωταθλητής των Rookie για φέτος, με την BWT Lechner Racing να σηκώνει το πρωτάθλημα ομάδων. 

 

Close

 

Ο Ammermüller έκλεισε το Σαββατοκύριακο με τον καλύτερο πιθανό τρόπο, μετά από δυο pole position, κατακτώντας και την δεύτερη νίκη στο Μεξικό. Ο Ευτύχιος αρχικά τερμάτισε στην όγδοη θέση της γενικής του αγώνα, ωστόσο μετά από απόφαση των αγωνοδικών, κατέληξε στην ενδέκατη θέση του αγώνα. Έτσι, στο τέλος της πρώτης του χρονιάς, σαν rookie, στο κορυφαίο Porsche Mobil 1 Supercup, ο Tio τερμάτισε στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης του πρωταθλήματος, μαζεύοντας μπόλικες εμπειρίες και κερδίζοντας εντυπώσεις με το παθιασμένο και σταθερό του οδήγημα.

22 Mar, 2024 Ώρα 11:14

Gymkhana Cyprus #1 – Αυτή τη Κυριακή στην Achna Speedway!

Thumbnail

Η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου σε συνεργασία με το Time Attack Club αφουγκραζόμενη την ανάγκη για νέες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού προχωρεί στη διοργάνωση του πρώτου αγώνα Gymkhana στην πίστα Achna Speedway.

Close

O αγώνας αυτός απευθύνεται σε οδηγούς αγώνων drift, Time Attack, Rally, Ταχύτητας και Αναβάσεων αλλά και σε ειδικές κατηγορίες όπως Cross Cars. Και βέβαια είναι ιδανικός και για πολιτικά αυτοκίνητα, οργανωμένα Clubs, ακόμη και ιδιώτες που θέλουν να δοκιμάσουν τις ικανότητες τους με ασφάλεια πάντα, στην πίστα.

 

Close

 

Η Achna Speedway έχει ετοιμάσει μια διαδρομή με δύο ίδιες πίστες όπου οι αγωνιζόμενοι θα συναγωνίζονται μεταξύ τους ξεκινώντας παράλληλα. Δείτε τον σχεδιασμό της.

Close

Οι αγωνιζόμενοι θα γράφουν ένα χρόνο στην αριστερή πίστα και ένα χρόνο στη δεξιά. Ανάλογα με τις συμμετοχές, η διαδικασία θα προχωρά σε επόμενο γύρο (ladders) μέχρι οι δύο συμμετέχοντες με τον καλύτερο χρόνο να φτάσουν στον τελικό.

Το Time Attack Club προσκαλεί όλους να συμμετέχουν και όλους να έρθουν να δουν αυτή τη νέα μορφή αθλήματος!

Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχών, δείτε εδώ ή τηλεφωνήστε στο 99960807 Χάρης, 99675910 Χάρης.

Οι κανονισμοί είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.

 

 

Τι είναι το Gymkhana

To Gymkhana είναι ένας χρονομετρημένος αγώνας σε μια μικρή διαδρομή. Ουσιαστικά, παίρνει την τυπική μονόδρομη διαδρομή και προσθέτει εμπόδια όπως κώνους και βαρέλια. Η ταχύτητα στην πίστα δεν είναι ιδιαίτερα ψηλή, έτσι οι οδηγοί πρέπει να χρησιμοποιούν οδήγηση με πρόσφυση, καθώς και ελιγμούς χειρόφρενου πιθανότατα και ανάλογα με την κίνηση στους τροχούς (rear wheel drive) αλλά και δεξιότητες πέδησης με το αριστερό πόδι, αν είναι γνώστες. Μπορούν όμως κάποιοι οδηγοί ακόμη και με ένα αυτοκίνητο δρόμου να διακριθούν, αν έχουν αντίληψη της διαδρομής και καλά αντανακλαστικά. Ο πιο γρήγορος χρόνος κερδίζει.

Είναι η πολυπλοκότητα του αθλήματος αυτού που προσελκύει τους αγωνιζόμενους, καθώς και η ευκαιρία να δοκιμάσουν τις οδηγικές τους αγωνιστικές σε κάποιο βαθμό ικανότητες.

Οι αγώνες αυτοί εμπνεύστηκαν από βίντεο στο διαδίκτυο που έδειχναν τις δεξιότητες διάσημων οδηγών, όπως ο θρύλος της Subaru Rally Team, Ken Block, να περιηγούνται σε εγκαταλελειμμένα κτίρια αεροδρομίων και τσιμεντένιες αποθήκες με ταχύτητες που προκαλούν ρίγος.

Ωστόσο, το Gymkhana είναι ένα άθλημα που έχει χαρακτηριστεί ως σκάκι υψηλής ταχύτητας (εναντίον του εαυτού σου) και το «διαβατήριο της πύλης του μηχανοκίνητου αθλητισμού». Ένας οδηγός προσπαθεί να νικήσει τους αντιπάλους του και να κερδίσει και τον προσωπικό του καλύτερο χρόνο. Είναι ένας αγώνας Time Attack στην ουσία στην παρουσία θεατών στην κερκίδα που παρακολουθούν τα ζεύγη να αγωνίζονται ενάντια στο χρόνο.

Παρά το ότι το Gymkhana είναι ακόμα σε αρχικά στάδια, είναι ανοιχτό σε όλους τους οδηγούς: Με πολιτικά και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Και στις ΗΠΑ, όταν διοργανώνεται, προσελκύει περισσότερους οπαδούς από οποιαδήποτε άλλο αγώνισμα, όπως το NASCAR!

Στο Gymkhana παίζει ρόλο όχι τόσο η ιπποδύναμη αλλά η ικανότητα ελιγμών του αυτοκινήτου και του οδηγού. Ένα από τα πιο δελεαστικά στοιχεία του Gymkhana σε σχέση με άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι ότι το κάθε αυτοκίνητο μπορεί να συμμετέχει, αρκεί να περάσει την τεχνική πιστοποίηση.