Γενικά

29 Oct, 2019 Ώρα 12:46

Time Attack by EKO 4th Round: Φοβερός αγώνας με περάσματα σε βρεγμένη άσφαλτο!

Thumbnail

Με επιτυχία στέφθηκε και ο 4ος γύρος του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Time Attack by EKO με μια δόση βρεγμένου οδοστρώματος στην Achna Speedway. 

Close

 

 

Ξεκινώντας με τα δοκιμαστικά οι θερμοκρασίες και ο καιρός ήταν πραγματικά ιδανικά για κατάρριψη ρεκόρ στην πίστα. Και αυτό φάνηκε με τους χρόνους να πέφτουν σε καλά νούμερα. Μας την χάλασε όμως ο καιρός όπου με το ξεκίνημα της πρώτης χρονομετρημένης προσπάθειας άρχισε να ρίχνει καρεκλοπόδαρα. Ο αγώνας διακόπηκε για λίγο και συνέχισε μόλις σταμάτησε η βροχή με βρεγμένη άσφαλτο. 

 

Close

 

Οφείλουμε να πούμε ότι η προσπάθεια των οδηγών στο βρεγμένο ήταν απίστευτη. Μας κατενθουσίασαν με τα περάσματα τούς τα οποία σε σύγκριση με στεγνό δεν είχαν κάτι να ζηλέψουν. Μην σας πούμε ότι το απολαύσαμε παραπάνω!

Για να δούμε λοιπόν αναλυτικά τα αποτελέσματα της ημέρας. 

 

 

Στην κατηγορία RC Open ο Andy Παπαγεωργίου (Honda S2000) κατάφερε να επικρατήσει στην πρώτη θέση με διαφορά μερικών εκατοστών του δευτερολέπτου από τον Λουκά Χριστοφόρου (Honda Civic)! Ταυτόχρονα έγραψε και τον καλύτερο χρόνο της ημέρας με 1:06.027. Στην Τρίτη θέση βρέθηκε ο Γιώργος Σκουρής με Honda Civic.

 

 

 

 

Στην M2 Ο Chris Παπαγεωργίου με S2000 πήρε την πρώτη θέση με τον Κωνσταντίνο Κάκα να ακολουθεί στη Δεύτερη.

 

 

 

 

Στην RC E2 ο Γιάννης Καπετάνιος (Lan Evo) ο οποίος μας κατενθουσίασε στα βρεγμένα περάσματα κατάφερε να ρίξει τον χρόνο του στο 1:09.242 αφού ξεκίνησε η πίστα να στεγνώνει. Στη δεύτερη θέση ακολούθησε ο Γιώργος Αρτεμίου με Honda Civic και στην τρίτη θέση ο Χρίστος Χατζηγεωργίου με AE86!

 

 

 

 

 

 

Στην RC E1 ο Άθως Μιχαηλάς (Honda Civic) πήρε την πρώτη με τον  Αβράμη Αβραάμ (Nissan Pulsar) να τον ακολουθεί στη δεύτερη. Στην Τρίτη θέση βρέθηκε ο Ανδρέας Αντωνίου με Honda Civic. Οι χρόνοι τους μπορούμε να πούμε ότι ήταν αρκετά πίσω σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα. 

 

 

 

 

 

 

Προχωρώντας στην RC S1 με διαφορά χιλιοστών του δευτερολέπτου ο Σταύρος Γεωργιάδης με MX5 κατάφερε να επικρατήσει του Στέλιου Κυθρεώτη ο οποίος έτρεχε με την «δεύτερη του μηχανή» λόγω προβλημάτων στην καλή (Honda Civic). 

 

 

 

 

Στην RC S2 o Χρίστος Πικκής  με Lan EVO III o οποίος χωρίς ανταγωνισμό πήρε τη πρώτη θέση της κατηγορίας!

 

 

Στην Μ1 O Στέλιος Κυριακίδης (Honda Civic) διατηρώντας τους χρόνους του και με διαφορά χιλιοστών του δευτερολέπτου κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση με τον Ανδρέα Καμπέρη (Honda Integra) να ακολουθεί στην δεύτερη. Την τρίτη θέση πήρε ο Μιχάλης Χατζηαναστάσης με Honda Civic!

 

 

 

 

 

 

Στην S4 ο Dimitri Kizriakov (Subaru Impreza) έριξε τους χρόνους του σχεδόν ένα δευτερόλεπτο από τον προηγούμενο αγώνα. Έτσι επικράτησε στην πρώτη θέση με τον Χριστόφορο Χριστοφή (Subaru Impreza) να ακολουθεί στην δεύτερη. 

 

 

 

 

Στην S3 η Μαρία Χατζηγεωργίου με Honda Integra συνεχίζει την καλή δουλειά ρίχνοντας τους χρόνους της ακόμη πιο κάτω κερδίζοντας την κατηγορία.

 

 

Τελειώνουμε με την S1 όπου ο Πάυλος Γιάλλουρος με Honda Civic πήρε την πρώτη θέση χωρίς ανταγωνισμό!

 

 

Ραντεβού λοιπόν για τον 5ο και τελευταίο αγώνα του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Time Attack by EKO στις 24 Νοεμβρίου. Μια εβδομάδα μετά από το αγαπημένο μας Boyz Stuff Show. See you There!

 

 

Bασικός χορηγός του Παγκύπριου Πρωταθλήματος Time Attack είναι η EKO με την EKO Racing 100.

Χορηγοί του αγώνα είναι επίσης η εταιρεία Ψάλτης Ανταλλακτικά και το Toolwarehouse.

Υποστηριxτές είναι επίσης το Intercollege Autoworks, το αγαπημένο μας Boyz Stuff Show 2019 όπως και το Only Racing Cy The Petrolheads Place.

Χορηγός επικοινωνίας είναι το  Car.com.cy , η μεγαλύτερη ιστοσελίδα αυτοκινήτου της Κύπρου και ο Όμιλος στον οποίο ανήκει, η  Digital Tree

Close

Promoter του πρωταθλήματος και βασικός υποστηριχτής του θεσμού είναι βέβαια η STS Events.

 

Ευχαριστούμε επίσης τους Motor Addict για τις υπέροχες φωτογραφίες!

 

22 Nov, 2024 Ώρα 18:30

O Ευαγόρας Παπασάββας προάγεται στην USF Pro 2000

Thumbnail

Είναι μόλις 16 ετών αλλά έχει θέσει ψηλά το στόχαστρό του, διεκδικώντας μια θέση στο στερέωμα των αγώνων αυτοκινήτου στις ΗΠΑ. Ο λόγος για τον Ευαγόρα Παπασάββα, κάτοικο Mid-Ohio με καταγωγή από τη Λεμεσό, ο οποίος ετοιμάζεται να κάνει τώρα το επόμενο μεγάλο βήμα της καριέρας του. 

Close

Ο Ευαγόρας Παπασάββας δεν μιλά πολύ. Αφήνει την οδήγησή του να μιλήσει για τον εαυτό του και η αλήθεια είναι πως το 2024, μετά από όσα έδειξε στο πρωτάθλημα USF2000 των ΗΠΑ, κατάφερε να στρέψει πολύ σημαντικά κεφάλια προς το μέρος του τα οποία έσπευσαν όχι απλώς να τον συγχαρούν, αλλά για να του προσφέρουν ένα ακόμη πιο λαμπρό μέλλον.  

Το έμπειρο μάτι των «ειδικών παρατηρητών» εστίασε από νωρίς την προσοχή του στον νεαρό συμπατριώτη μας. Παρόλο που τα στεγνά αποτελέσματά του δεν αποκαλύπτουν την πραγματική εικόνα της πορείας του στο 2024 (δύο νίκες, δύο pole positions και μια τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα) οι εμφανίσεις του στην πίστα μαρτυρούν ότι ο ίδιος έχει τα φόντα για να φτάσει πολύ ψηλά. Η οδήγησή του στη βροχή του Portland, όπου κατάφερε να περπατήσει πάνω στο νερό και να αναδυθεί σαν καρχαρίας στην επιφάνεια, ήταν ένα από τα πολλά κερασάκια που είδαμε τον ίδιο να τοποθετεί φέτος πάνω στην τούρτα. 

Close

 

 

Προβιβασμός σε ανώτερη κατηγορία 

Η ομάδα TJ Speed (που ανήκει στον πρώην μηχανολόγο του Jacques Villeneuve, Tim Neff) έτρεξε για να εξασφαλίσει πρώτη την υπογραφή του Παπασάββα, διορίζοντάς τον ως πρώτο οδηγό της για το 2025 και αναγγέλλοντας στον ίδιο ότι θέλει να τον προβιβάσει από την USF2000 στην USF Pro 2000, κατηγορία η οποία βρίσκεται μόλις δύο σκαλοπάτια μακριά από το πασίγνωστο πρωτάθλημα των Indycars. 

H TJ Speed, όμως, δεν αποτελεί άλλη μια ομάδα του πρωταθλήματος αλλά την ομάδα η οποία έχει από το 2025 την ευθηνή για το πρόγραμμα Εξέλιξης Οδηγών της HMD Motorsports η οποία αγωνίζεται στο Indy NXT: το πρωτάθλημα που εκτρέφει και προμηθεύει με ταλέντα την κορωνίδα των αγώνων αυτοκινήτου της Αμερικής.

«Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα για μένα και για την καριέρα μου», ανέφερε ο Ευαγόρας. «Δεν βλέπω την ώρα να ξεκινήσω τη συνεργασία μου με μια νέα ομάδα, με ένα νέο μονοθέσιο, σε ένα νέο πρωτάθλημα και μάλιστα ως οδηγός του προγράμματος που οδηγεί στο Indy NXT». 

 

Η TJ Speed δήλωσε με τη σειρά της, χωρίς να κρύψει τον ενθουσιασμό της, πως ο Κύπριος οδηγός έχει την ικανότητα, τη θέληση και την εμπειρία για να πετύχει μαζί της τους στόχους του. 

 

Close

 

Οι βάσεις για κάτι μεγαλύτερο 

Ο συμπατριώτης μας ανυπομονεί λοιπόν να δοκιμάσει το νέο του αυτοκίνητο στο πρώτο του test με την ομάδα στο τέλος αυτού του μήνα (26-27 Νοεμβρίου στο Barber Motorsports Park) τραβώντας πίσω τα γάντια για να μάθει πως συμπεριφέρεται το νέο εργαλείο ταχύτητας που θα αναλάβει. 

Η μονοθέσια βολίδα που θα πιλοτάρει στο πρωτάθλημα του 2025 ο Παπασάββας είναι μοντέλο της Tatuus, η οποία κατασκευάζει και τα μονοθέσια των άλλων μικρών κατηγοριών, προσφέροντας έτσι ομαλή προσαρμογή στους νεοφερμένους, ενώ το κινητήριο σύνολο αποτελεί ένας δίλιτρος MZR. Η τελική ταχύτητα του μονοθέσιου, που ζυγίζει μόλις 520 κιλά, ξεπερνά τα 265 χλμ./ώρα. 

Η μεγαλύτερη ευχάριστη έκπληξη αναφορικά με το μέλλον του Παπασάββα, ωστόσο, είναι πως η HMD έχει πρόσφατα μετακομίσει στη νέα, άρτια από τεχνολογικής άποψης βάση της, μεγέθους 7.500 τ.μ., κοντά στη θρυλική πίστα της Indianapolis, με την ομάδα να διαθέτει τώρα τον δικό της εξομοιωτή οδήγησης, γυμναστήριο, βαφείο κ.λπ. 

Το σημαντικότερο είναι πως η ομάδα της TJ Speed θα μετακομίσει επίσης σε αυτή τη νέα βάση, εκμεταλλευόμενη με κάθε τρόπο τις νέες εγκαταστάσεις, οι οποίες θα επιτρέψουν στον Ευαγόρα να ανθίσει σε ένα εύφορο περιβάλλον, προκειμένου να μπορέσει να βαδίσει στα χνάρια πρώην αστέρων της USF Pro 2000, όπως ο Pato O'Ward και ο Kyle Kirkwood, που τερμάτισαν στους πρώτους επτά στο φετινό πρωτάθλημα των Indycar.