Moto

08 Oct, 2021 Ώρα 12:09

21 αγώνες για το αγωνιστικό ημερολόγιο MotoGP 2022

Thumbnail

Ανακοινώθηκε το προσωρινό αγωνιστικό ημερολόγιο MotoGP για το 2022. Και αναφέρουμε τη λέξη προσωρινό αφού η πρόσφατη ιστορία μας έχει αποδείξει ότι πολλά μπορούν να αλλάξουν μέχρι να έρθει η στιγμή της εκκίνησης του πρωταθλήματος, ιδιαίτερα με την πανδημία Covid-19.

Close

Το αγωνιστικό ημερολόγιο του 2022 περιλαμβάνει 21 αγώνες με την έναρξη να γίνεται στο Κατάρ με τον νυχτερινό αγώνα στην πίστα Losail. Μόλις στο δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος οι αναβάτες θα δοκιμάσουν για πρώτη φορά την πίστα Mandalika στην Ινδονησία η οποία είναι ολοκαίνουρια. Στις αρχές Απριλίου μετακομίζουμε στην Αργεντινή και την πίστα Termas de Rio Hondo η οποία δοκιμάστηκε τον περασμένο χειμώνα με μια τρομερή φωτιά που δεν άφησε τίποτα όρθιο στις εγκαταστάσεις της πίστας.

 

Close

 

Το MotoGP βρέθηκε στη Φινλανδία τελευταία φορά το 1982!

Close

Η συνέχεια είναι ομαλή με τους γνωστούς αγώνες στην Ευρώπη φτάνοντας στις 10 Ιουλίου που συναντάμε τη δεύτερη μεγάλη είσοδο στο MotoGP. Το πρωτάθλημα θα επιστρέψει στη Φινλανδία και την πίστα Kymiring μετά από 40 χρόνια με τον αγώνα να μας οδηγεί στο καλοκαιρινό διάλειμμα. Μετά το Aragon στην Ισπανία οι ομάδες θα ξεκινήσουν το τελευταίο κομμάτι της σεζόν με επισκέψεις στις πίστες της Ασίας που περιλαμβάνει τις Ιαπωνία, Ταϊλάνδη, Αυστραλία και Μαλαισία, πριν επιστρέψουν στη Βαλένθια για τη λήξη της σεζόν στις 6 Νοεμβρίου.

Όσο για τις δοκιμές του χειμώνα, το πρώτο τεστ του 2022 θα γίνει στις 31 Ιανουαρίου στη Sepang. Θα ακολουθήσει ακόμα ένα διήμερο στις αρχές Φεβρουαρίου στην πίστα της Μαλαισίας, ενώ στις 11 Φεβρουαρίου οι αναβάτες και οι ομάδες θα επισκεφτούν την πίστα της Ινδονησίας για ένα τριήμερο τεστ.

Το βίντεο της παρουσίασης του προγράμματος.

15 Apr, 2024 Ώρα 18:19

MotoGP USA: O Bat-Mav χτύπησε δυνατά!

Thumbnail

O Maverick Viñales έγινε ο πρώτος αναβάτης στην σύγχρονη ιστορία (από το 2002 και μετά στην 4χρονη εποχή) των MotoGP που καταφέρνει να πάρει νίκη με τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές στη μεγάλη κατηγορία, καθώς επικράτησε στο Grand Prix της Αμερικής με την Aprilia.

Close

Μετά το απίστευτο ρεκόρ που έκανε το Σάββατο στις Κατατακτήριες Δοκιμές και τη νίκη που πέτυχε με άνεση στον Αγώνα Sprint, o BatMAv με το σήμα του Batman στο κράνος του, ήταν το φαβορί για τη νίκη και στον Αγώνα της Κυριακής.

 

Close

 

Όμως ξεκινώντας ο αγώνας τα πράγματα έδειχναν δύσκολα για τον Ισπανό, καθώς μετά από μια κακή εκκίνηση βρέθηκε μόλις στη 11η θέση, μετά από επαφή με τον Bagnaia (Ducati). Πρώτος είχε στρίψει ο Pedro Acosta (GASGAS/KTM), που έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση και εκμεταλλεύτηκε τα λάθη των αντιπάλων του, ενώ οι Jorge Martin (Ducati) και Jack Miller (KTM) ακολουθούσαν. Ο Μarc Marquez (Ducati) μπήκε και αυτός στο παιχνίδι, ενώ μια επαφή του με τον Miller στο 2ο γύρο επέτρεψε στον Bagnaia να περάσει στη δεύτερη θέση.

Close

 

 

Μπροστά ο Martin προσπαθούσε απεγνωσμένα να περάσει τον Acosta, ώστε να εκμεταλλευτεί το μαλακό πίσω ελαστικό που είχε, αλλά για κάθε κίνηση του Martin, ο 19χρονος Acosta είχε την απάντηση.

 

 

Τελικά ο αναβάτης της Prima Pramac κατάφερε να περάσει μπροστά και βλέποντάς το, αμέσως ο Marquez επιτέθηκε γρήγορα και πέρασε τους Bagnaia και Acosta. Φτάνοντας τον Martin, o 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής προσπάθησε να τον περάσει στην τελευταία στροφή του πέμπτου γύρου, ενώ και πιο πίσω, Acosta και Bagnaia μας χάριζαν ωραίες μάχες.

Μάχες και προσπεράσεις ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα για την κορυφή, μέχρι που στον 11ο γύρο, ο Marquez πέρασε τον Acosta για να ανέβει στην πρώτη θέση. O επτά φορές νικητής στην πίστα της COTA (Circuit Of The America), λίγες στιγμές αργότερα, έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στην 11η στροφή, μετά από πρόβλημα που αντιμετώπισε με το μπροστινό του φρένο και έπεσε από την πρώτη θέση.

 

 

Αυτο άφησε τον Acosta στην πρώτη θέση, που σε ηλικία 19 χρονών και 325 ημερών θα μπορούσε να γίνει ο νεότερος οδηγός της ιστορίας που θα ανέβαινε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη μεγάλη κατηγορία. Όμως σύντομα άρχισε να νιώθει την πίεση του Viñales, ο οποίος είχε ήδη περάσει τους Bagnaia και Martin και πλέον ήταν πίσω του. Ο αναβάτης της Aprilia πέρασε στην πρώτη θέση στον 13ο γύρο, στην 11η στροφή, ενώ μετά από μερικές μάχες κατάφερε να την κρατήσει και να ανοίξει λίγο τη διαφορά στους τελευταίους γύρους.

Έφτασε μέχρι την καρό σημαία με πάνω από μισό δευτερόλεπτο διαφορά, για να γράψει ιστορία παίρνοντας τη νίκη και είναι μάλιστα ο πρώτος οδηγός φέτος που παίρνει τους 37 βαθμούς των δύο αγώνων του Σαββατοκύριακου, ενώ η απόλυτη κυριαρχία του επισφραγίστηκε και με το ρεκόρ γύρου σε διάρκεια αγώνα, αλλά και με το ρεκόρ συνολικής διάρκειας αγώνα, στο οποίο είναι 5” ταχύτερος από το περσινό ρεκόρ του Alex Rins. Από την πλευρά του ο Acosta πήρε το δεύτερο βάθρο του, μόλις στον τρίτο του αγώνα και έγινε ο νεότερος με δύο συνεχόμενα βάθρα στην ιστορία.

Η μάχη για την τρίτη θέση εκτυλίχθηκε μεταξύ των Ducati των Enea Bastianini  και Jorge Martin, με τον Ιταλό να καταφέρνει να περάσει μπροστά και να συμπληρώσει το βάθρο, αφήνοντας τον Ισπανό τέταρτο. Με αυτή την κίνηση, ο Bastianini πέρασε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας και μείωσε την διαφορά από τον Martin.

 

 

O Bagnaia έκανε έναν μέτριο αγώνα στην πέμπτη θέση, αντιμετωπίζοντας και πάλι προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών του. Πίσω του ο πολύ καλός Fabio Di Giannantonio (Ducati). Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Aleix Espargaro (Aprilia), Marco Bezzecchi (Ducati), Brad Binder (KTM) και Raul Fernandez (Aprilia). H Yamaha και η Honda για άλλη μια φορά αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα και έμειναν στην 12η θέση ο Fabio Quartararo (Yamaha) και στην 16η θέση ο Luca Marini (Honda).