Η Aplinestars έδωσε τα δεδομένα που κατέγραψε η στολή του Vinales, όπου η μέγιστη δύναμη που δέχτηκε κατα την πτώση του ήταν τα 23,45g!
Φαίνεται επίσης πως ο αερόσακος της Alpinestars άνοιξε πριν ακόμη ο Vinales φτάσει στο έδαφος και μάλιστα σε χρόνο λιγότερο από τα δέκατα που κράτησε η επίδραση της μέγιστης δύναμης.
Από τα δεδομένα της στολής αντιλαμβανόμαστε και καλύτερα με πόσα χιλιόμετρα έφυγε ο Vinales από την μοτοσυκλέτα. Η αρχική εκτίμηση των 226 χιλιομέτρων έχει προκύψει από τα δεδομένα τηλεμετρίας. Αλλά τα δεδομένα τηλεμετρίας δεν ξέρουν πότε ξεκίνησε να φεύγει από την μοτοσυκλέτα γιατί είχε ήδη αφήσει το γκάζι όπως και την μανέτα του φρένου, αφού φρένο δεν υπήρχε. Οπότε τα δύο βασικά στοιχεία που θα μπορούσαν να βοηθήσουν, τον ακριβή προσδιορισμό, δηλαδή το πότε έκλεισε το γκάζι και το πότε άφησε το φρένο, δεν μας δίνουν την ακριβή στιγμή που άφησε τα χέρια του ρίχνοντας τον εαυτό του από την μοτοσυκλέτα. Τα 226 χιλιόμετρα πρόκυψαν από την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας, η στολή του Vinales όμως ξέρει ακριβώς πότε άφησε τα χέρια και σήκωσε το σώμα του δεχόμενος την πίεση του αέρα, πριν πέσει προς τα δεξιά και χτυπήσει την άσφαλτο.
Με 218Km/h ο Vinales πηδά από την μοτοσυκλέτα γνωρίζοντας πως δεν μπορεί πλέον να την σταματήσει. Την ώρα που τα πόδια του είναι κάτω, ο αερόσακος έχει ήδη ενεργοποιηθεί. Η διάρκεια στην οποία φουσκώνει ο αερόσακος είναι μικρότερη από την διάρκεια που ασκήθηκε η μέγιστη δύναμη, η οποία και έρχεται 1,5 δευτερόλεπτο αργότερα. Η διάρκεια της μέγιστης δύναμης ενεργεί για χιλιοστά του δευτερολέπτου. Όμως όλες μαζί οι μωβ γραμμές, δείχνουν πως στην αρχή ο Vinales δέχεται υψηλές δυνάμεις συνεχόμενα με τον αερόσακο να κάνει την δουλειά του. Από εκεί και πέρα θα τον προστάτευε και μία κοινή φόρμα, καθώς γλιστρά για 4.8 δευτερόλεπτα και φέρνει τούμπες για 1.9 δευτερόλεπτα, πριν σηκωθεί και περπατήσει.
Πηγή: motomag.gr

Ανδρέας Ιακώβου, Μωυσής Ατζάμη, Ηρακλής Πελεντρίδης και Iehab Hallab. Ξάφρισαν τα βραβεία στο BMU στις Σέρρες!
Το έχουμε πει εκατοντάδες φορές εδώ στο car.com.cy: σε ποσοστά άνω του 90%, Κύπριος που ταξιδεύει για αγώνα στο εξωτερικό επιστρέφει πίσω με διακρίσεις. Διακρίσεις για τον ίδιο τον οδηγό, για τους χορηγούς του, για τη χώρα του, για τους φίλους του και πάνω απ’ όλα για την οικογένειά του.
Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τα τέσσερα ονόματα του σημερινού μας τίτλου. Οδηγοί που βρέθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών για τους δύο τελευταίους γύρους του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Και οι τέσσερις επέστρεψαν στην Κύπρο με γεμάτες βαλίτσες – όχι μόνο από εμπειρίες, αλλά και από βάθρα! Ο καθένας ξεχώρισε στη δική του κατηγορία, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι Κύπριοι αναβάτες έχουν το ταλέντο, την πειθαρχία και το πάθος να σταθούν επάξια απέναντι σε κορυφαίους συναθλητές με αμέτρητες ώρες στην πίστα.
Μια δυνατή παρουσία που κλείνει τη φετινή χρονιά με τον καλύτερο τρόπο και μας γεμίζει περηφάνια για το επίπεδο του κυπριακού motorsport.
Ανδρέας Ιακώβου
Ο Ανδρέας, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, ακολούθησε φέτος σχεδόν ολόκληρο το καλεντάρι του BMU Europe RR Championship και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria. Ταξίδεψε σε πέντε διαφορετικές χώρες, φέρνοντας πίσω μαζί του πολλά βάθρα. Με τις δύο τρίτες θέσεις του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, ο Ανδρέας κατακτά επίσημα την τρίτη θέση overall στην κατηγορία STK600 του BMU!
Τεράστιο μπράβο στον Ανδρέα – και αναμένουμε τα νέα του για την επόμενη χρονιά.
Μωυσής Ατζάμη
Ο Μωυσής, όπως και οι επόμενοι δύο αθλητές, συμμετείχε μόνο στους έξι αγώνες του BMU που έγιναν στις Σέρρες. Έδειξε τα δόντια του το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατακτώντας δεύτερη θέση και στους δύο αγώνες της κατηγορίας STK600.
Ίσως έφταιξε που τον… προκαλέσαμε λίγο πριν φύγει για την Ελλάδα, ή ίσως απλά το έχει! Γιατί για να μπεις σε τέτοιου είδους αγώνες με την ελάχιστη δυνατή προπόνηση και να επιστρέψεις με βάθρα, δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη μέρα στην καθημερινότητα.
Iehab Hallab
Ο Iehab έφτασε στην Ελλάδα ήρεμος και με χαμηλούς τόνους – όπως πάντα. Όπως τον ξέρουμε κι από τα track days της Achna Speedway. Διακριτικά, έκανε τη δουλειά του με συνέπεια και έφυγε αθόρυβα, αφήνοντας πίσω του μόνο αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους.
Επιστρέφει με δύο πρώτες θέσεις στην κατηγορία F600. Και την ίδια στιγμή, με μόλις έξι συμμετοχές στους δεκαέξι αγώνες, κατάφερε να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα στην τρίτη θέση της γενικής – αποδεικνύοντας πως η ουσία μετρά περισσότερο από την παρουσία.
Ηρακλής Πελεντρίδης
Με το ίδιο ύφος θέλουμε να μιλήσουμε και για τον Ηρακλή. Ένας από τους πιο επιθετικούς οδηγούς που έχουμε δει ποτέ, με οδήγημα που ξέρει να φέρνει αποτελέσματα. Κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση της F600 το Σάββατο, κάνοντας το 2 στα 2, αφού στην πρώτη του συμμετοχή στις αρχές της χρονιάς είχε πάρει την πρώτη θέση.
Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους οδηγούς, οι οποίοι απέδειξαν πως αν είχαν τον χρόνο, τις οικονομικές δυνατότητες και –πάνω απ’ όλα– τη στήριξη από το κράτος, θα επέστρεφαν με κατακτήσεις πρωταθλημάτων.
Όλα όσα γράψαμε έγιναν χάρη στη στήριξη λίγων χορηγών, των οικογενειών και των φίλων τους, αλλά και από τον “κλεμμένο” χρόνο του μεροκάματου. Μπράβο σε όλους!
Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship
Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Βόρεια Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία-Ερζεγοβίνη).
- Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες.
- Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και Moto-Classic), σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe.
- Προσφέρει μια πλατφόρμα για ερασιτέχνες και ημιεπαγγελματίες αναβάτες των Βαλκανίων να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο και λειτουργεί παράλληλα με τα τοπικά πρωταθλήματα (όπως το Ελληνικό).
