Moto

26 Sep, 2022 Ώρα 10:07

Άνετη νίκη για τον Miller, πρώτο βάθρο για KTM στον αγώνα MotoGP της Ιαπωνίας

Thumbnail

Ένας δραματικός αγώνας έλαβε χώρα στην Ιαπωνία για τον 16ο γύρο της σεζόν του 2022 των MotoGP. 

Close

Καθώς οι αναβάτες έφτασαν στο τέλος του γύρου σχηματισμού τους, ένα τεράστιο δράμα εκτυλίχθηκε για τον Aleix Espargaro, καθώς ο αναβάτης της Aprilia αντιμετώπισε ένα τεχνικό πρόβλημα. Κάνοντας μια πολύ γρήγορη αλλαγή μοτοσυκλέτας, ο Espargaro άφησε την RS-GP22 του και έσπευσε στη δεύτερη μοτοσυκλέτα του, ξεκινώντας έτσι βάση κανονισμών από την γραμμή των pits. 

Στην pole position για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια βρισκόταν ο Marc Marquez, ο οποίος ξεκίνησε δυναμικά, αλλά ήταν ο Brad Binder που κατάφερε να στρίψει πρώτος.  Στη συνέχεια, ο Marquez έχασε μια θέση από τον Jorge Martin, ο οποίος πέρασε και τον Marquez και τον Binder για να προηγηθεί στο τέλος του πρώτου γύρου.

Close

Ωστόσο, ο αναβάτης με τον καλύτερο ρυθμό ήταν ο Jack Miller, καθώς ο Αυστραλός γρήγορα κατάφερε να περάσει τους Martin, Marquez, Binder και Miguel Oliveira για να προηγηθεί ο ίδιος. 

 

Close

 

Πιο πίσω, αφού κέρδισαν μία θέση ο καθένας, οι Quartararo και Bagnaia είδαν την πρόοδό τους να σταματά και άρχισαν να δέχονται πίεση από τους αναβάτες πίσω τους. Ένα λάθος του Quartararo στον πέμπτο γύρο επέτρεψε στον Luca Marini να τον περάσει στην πρώτη στροφή, ενώ ο Bagnaia δεχόταν την πίεση του Enea Bastianini, με τον οποίο άρχισε να δίνει μάχες. 

Καθώς ο Miller συνέχιζε να ανοίγει την διαφορά μπροστά, ο Bastianini ξεκίνησε την έφοδό του, περνώντας τον Bagnaia και τον Pol Espargaro, με τον Bagnaia να περνάει και αυτός τον Ισπανό. Ο Miller, ο οποίος συνέχισε να κάνει τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλον, προηγείτο τώρα με τέσσερα δευτερόλεπτα, ενώ πιο πίσω, ο Marini τελικά κατάφερε να περάσει τον Maverick Vinales για την έκτη θέση.

Στον 13ο γύρο ο αντικαταστάτης του Joan Mir, Takuya Tsuda, είδε την μοτοσυκλέτα του να πιάνει φωτιά, πριν ο Alex Rins επιστρέψει στο pit lane για να αποσυρθεί επίσης, τερματίζοντας την συμμετοχή της Suzuki στο ιαπωνικό Grand Prix.

Με τρεις γύρους να απομένουν, έγιναν αρκετές μάχες, με τον Βagnaia να έχει φτάσει στην ουρά του Quartararo, ενώ πιο μπροστά, ο Marquez έκανε μια υπέροχη κίνηση στον Oliveira για να πάρει την τέταρτη θέση από τον Πορτογάλο αναβάτη.

Ο Miller έφτασε στην γραμμή του τερματισμού για να πάρει μια άνετη νίκη, ενώ πιο πίσω ένα τεράστιο λάθος του Bagnaia στον τελευταίο γύρο - ο οποίος πίεσε πολύ τα φρένα στην τρίτη στροφή όταν προσπάθησε να προσπεράσει τον Quartararo, έχασε το μπροστινό μέρος της Ducati του και έπεσε - έβαλε φωτιά στο Πρωτάθλημα, με τον Quartararo πλέον να ανοίγει την διαφορά στους 18 βαθμούς. Ο Bagnaia μάλιστα χειροκρότησε σαρκαστικά τον εαυτό του για το λάθος του αυτό. 

Το βάθρο συμπλήρωσαν τελικά ο Brad Binder (το πρώτο βάθρο της ΚΤΜ μετά τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς στην Ινδονησία) και ο Jorge Martin, που έχασε στον τελευταίο γύρο την δεύτερη θέση από τον Binder. O Marc Marquez πήρε μια ηρωϊκή τέταρτη θέση, αφήνοντας τον Oliveira πέμπτο. 

Πιο πίσω, o Aleix Espargaro προσπαθούσε να ανέβει και είχε έναν σχετικά καλό ρυθμό, αλλά δεν κατάφερε να πάρει βαθμούς, καθώς πέρασε την γραμμή του τερματισμού στην 16η θέση. 

13 Oct, 2025 Ώρα 09:52

Ανδρέας Ιακώβου, Μωυσής Ατζάμη, Ηρακλής Πελεντρίδης και Iehab Hallab. Ξάφρισαν τα βραβεία στο BMU στις Σέρρες!

Thumbnail

Το έχουμε πει εκατοντάδες φορές εδώ στο car.com.cy: σε ποσοστά άνω του 90%, Κύπριος που ταξιδεύει για αγώνα στο εξωτερικό επιστρέφει πίσω με διακρίσεις. Διακρίσεις για τον ίδιο τον οδηγό, για τους χορηγούς του, για τη χώρα του, για τους φίλους του και πάνω απ’ όλα για την οικογένειά του.

Close

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τα τέσσερα ονόματα του σημερινού μας τίτλου. Οδηγοί που βρέθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών για τους δύο τελευταίους γύρους του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Και οι τέσσερις επέστρεψαν στην Κύπρο με γεμάτες βαλίτσες – όχι μόνο από εμπειρίες, αλλά και από βάθρα! Ο καθένας ξεχώρισε στη δική του κατηγορία, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι Κύπριοι αναβάτες έχουν το ταλέντο, την πειθαρχία και το πάθος να σταθούν επάξια απέναντι σε κορυφαίους συναθλητές με αμέτρητες ώρες στην πίστα.

Μια δυνατή παρουσία που κλείνει τη φετινή χρονιά με τον καλύτερο τρόπο και μας γεμίζει περηφάνια για το επίπεδο του κυπριακού motorsport.

Close

 

 

Ανδρέας Ιακώβου

Ο Ανδρέας, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, ακολούθησε φέτος σχεδόν ολόκληρο το καλεντάρι του BMU Europe RR Championship και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria. Ταξίδεψε σε πέντε διαφορετικές χώρες, φέρνοντας πίσω μαζί του πολλά βάθρα. Με τις δύο τρίτες θέσεις του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, ο Ανδρέας κατακτά επίσημα την τρίτη θέση overall στην κατηγορία STK600 του BMU!

Τεράστιο μπράβο στον Ανδρέα – και αναμένουμε τα νέα του για την επόμενη χρονιά.

 

 

Μωυσής Ατζάμη

Ο Μωυσής, όπως και οι επόμενοι δύο αθλητές, συμμετείχε μόνο στους έξι αγώνες του BMU που έγιναν στις Σέρρες. Έδειξε τα δόντια του το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατακτώντας δεύτερη θέση και στους δύο αγώνες της κατηγορίας STK600.

Ίσως έφταιξε που τον… προκαλέσαμε λίγο πριν φύγει για την Ελλάδα, ή ίσως απλά το έχει! Γιατί για να μπεις σε τέτοιου είδους αγώνες με την ελάχιστη δυνατή προπόνηση και να επιστρέψεις με βάθρα, δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη μέρα στην καθημερινότητα.

 

 

Iehab Hallab

Ο Iehab έφτασε στην Ελλάδα ήρεμος και με χαμηλούς τόνους – όπως πάντα. Όπως τον ξέρουμε κι από τα track days της Achna Speedway. Διακριτικά, έκανε τη δουλειά του με συνέπεια και έφυγε αθόρυβα, αφήνοντας πίσω του μόνο αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους.

Επιστρέφει με δύο πρώτες θέσεις στην κατηγορία F600. Και την ίδια στιγμή, με μόλις έξι συμμετοχές στους δεκαέξι αγώνες, κατάφερε να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα στην τρίτη θέση της γενικής – αποδεικνύοντας πως η ουσία μετρά περισσότερο από την παρουσία.

 

 

Ηρακλής Πελεντρίδης

Με το ίδιο ύφος θέλουμε να μιλήσουμε και για τον Ηρακλή. Ένας από τους πιο επιθετικούς οδηγούς που έχουμε δει ποτέ, με οδήγημα που ξέρει να φέρνει αποτελέσματα. Κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση της F600 το Σάββατο, κάνοντας το 2 στα 2, αφού στην πρώτη του συμμετοχή στις αρχές της χρονιάς είχε πάρει την πρώτη θέση.

 

 

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους οδηγούς, οι οποίοι απέδειξαν πως αν είχαν τον χρόνο, τις οικονομικές δυνατότητες και –πάνω απ’ όλα– τη στήριξη από το κράτος, θα επέστρεφαν με κατακτήσεις πρωταθλημάτων.

Όλα όσα γράψαμε έγιναν χάρη στη στήριξη λίγων χορηγών, των οικογενειών και των φίλων τους, αλλά και από τον “κλεμμένο” χρόνο του μεροκάματου. Μπράβο σε όλους!

Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship

Close

Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Βόρεια Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία-Ερζεγοβίνη).

  • Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες.
  • Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και Moto-Classic), σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe.
  • Προσφέρει μια πλατφόρμα για ερασιτέχνες και ημιεπαγγελματίες αναβάτες των Βαλκανίων να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο και λειτουργεί παράλληλα με τα τοπικά πρωταθλήματα (όπως το Ελληνικό).