Moto

30 Nov, 2021 Ώρα 10:57

Η Amazon ετοιμάζει σειρά για το MotoGP

Thumbnail

Οι φίλοι της Formula 1 σίγουρα θα γνωρίζετε την καταπληκτική σειρά ντοκιμαντέρ της Amazon η οποία ονομάζεται "Drive to Survive". Η σειρά δίνει μια εντυπωσιακή οπτική του κορυφαίου πρωταθλήματος αυτοκινήτων στον κόσμο με πλούσιο υλικό παρασκηνίου, αρκετά δραματοποιημένο.

Close

Η επιτυχία του εγχειρήματος έκανε τους ανθρώπους της Amazon να σκεφτούν καλά την επόμενη κίνηση με αποτέλεσμα να απευθυνθούν στο δεύτερο μεγαλύτερο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο, το MotoGP. Πριν από λίγες ημέρες λοιπόν ο αμερικανικός κολοσσός ανακοίνωσε πως το 2022 θα βγάλει στον αέρα μια σειρά ντοκιμαντέρ η οποία θα αφορά το πρωτάθλημα του 2021.

 

Close

 

Οκτώ 50λεπτα επεισόδια μέσα στο 2022

Close

Στα οκτώ επεισόδια που θα προβληθούν και θα έχουν διάρκεια 50 λεπτών, οι ήρωες του MotoGP θα αναλάβουν δράση και οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να δουν για πρώτη φορά υλικό παρασκηνίων, μυστικές συζητήσεις, έντονα συναισθήματα και φυσικά τρομερό ανταγωνισμό. Κεντρικό πρόσωπο θα είναι φυσικά ο πρωταθλητής Fabio Quartararo με την Yamaha, ωστόσο δεν θα λείψουν κορυφαία γεγονότα όπως η επιστροφή του Marc Marquez, η δυναμική αντεπίθεση του Pecco Bagnaia με την Ducati και φυσικά η αποχώρηση από την ενεργό δράση του Valentino Rossi.

Εκτός από την δράση στην πίστα, οι τηλεθεατές θα απολαύσουν πλούσιο υλικό από τη ζωή των πρωταγωνιστών εκτός πίστας όπως στις προπονήσεις τους ή στην προσωπική τους ζωή. Την παραγωγή της σειράς ντοκιμαντέρ έχει αναλάβει το στούντιο MediaPro, το οποίο έχει αποδώσει με τεράστια επιτυχία και άλλα ντοκιμαντέρ όπως το "All or Nothing: Manchester City", το "Fernando" και το "Six Dreams". Η σειρά αναμένεται να προβληθεί μέσα στο 2022.

15 Apr, 2024 Ώρα 18:19

MotoGP USA: O Bat-Mav χτύπησε δυνατά!

Thumbnail

O Maverick Viñales έγινε ο πρώτος αναβάτης στην σύγχρονη ιστορία (από το 2002 και μετά στην 4χρονη εποχή) των MotoGP που καταφέρνει να πάρει νίκη με τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές στη μεγάλη κατηγορία, καθώς επικράτησε στο Grand Prix της Αμερικής με την Aprilia.

Close

Μετά το απίστευτο ρεκόρ που έκανε το Σάββατο στις Κατατακτήριες Δοκιμές και τη νίκη που πέτυχε με άνεση στον Αγώνα Sprint, o BatMAv με το σήμα του Batman στο κράνος του, ήταν το φαβορί για τη νίκη και στον Αγώνα της Κυριακής.

 

Close

 

Όμως ξεκινώντας ο αγώνας τα πράγματα έδειχναν δύσκολα για τον Ισπανό, καθώς μετά από μια κακή εκκίνηση βρέθηκε μόλις στη 11η θέση, μετά από επαφή με τον Bagnaia (Ducati). Πρώτος είχε στρίψει ο Pedro Acosta (GASGAS/KTM), που έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση και εκμεταλλεύτηκε τα λάθη των αντιπάλων του, ενώ οι Jorge Martin (Ducati) και Jack Miller (KTM) ακολουθούσαν. Ο Μarc Marquez (Ducati) μπήκε και αυτός στο παιχνίδι, ενώ μια επαφή του με τον Miller στο 2ο γύρο επέτρεψε στον Bagnaia να περάσει στη δεύτερη θέση.

Close

 

 

Μπροστά ο Martin προσπαθούσε απεγνωσμένα να περάσει τον Acosta, ώστε να εκμεταλλευτεί το μαλακό πίσω ελαστικό που είχε, αλλά για κάθε κίνηση του Martin, ο 19χρονος Acosta είχε την απάντηση.

 

 

Τελικά ο αναβάτης της Prima Pramac κατάφερε να περάσει μπροστά και βλέποντάς το, αμέσως ο Marquez επιτέθηκε γρήγορα και πέρασε τους Bagnaia και Acosta. Φτάνοντας τον Martin, o 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής προσπάθησε να τον περάσει στην τελευταία στροφή του πέμπτου γύρου, ενώ και πιο πίσω, Acosta και Bagnaia μας χάριζαν ωραίες μάχες.

Μάχες και προσπεράσεις ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα για την κορυφή, μέχρι που στον 11ο γύρο, ο Marquez πέρασε τον Acosta για να ανέβει στην πρώτη θέση. O επτά φορές νικητής στην πίστα της COTA (Circuit Of The America), λίγες στιγμές αργότερα, έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στην 11η στροφή, μετά από πρόβλημα που αντιμετώπισε με το μπροστινό του φρένο και έπεσε από την πρώτη θέση.

 

 

Αυτο άφησε τον Acosta στην πρώτη θέση, που σε ηλικία 19 χρονών και 325 ημερών θα μπορούσε να γίνει ο νεότερος οδηγός της ιστορίας που θα ανέβαινε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη μεγάλη κατηγορία. Όμως σύντομα άρχισε να νιώθει την πίεση του Viñales, ο οποίος είχε ήδη περάσει τους Bagnaia και Martin και πλέον ήταν πίσω του. Ο αναβάτης της Aprilia πέρασε στην πρώτη θέση στον 13ο γύρο, στην 11η στροφή, ενώ μετά από μερικές μάχες κατάφερε να την κρατήσει και να ανοίξει λίγο τη διαφορά στους τελευταίους γύρους.

Έφτασε μέχρι την καρό σημαία με πάνω από μισό δευτερόλεπτο διαφορά, για να γράψει ιστορία παίρνοντας τη νίκη και είναι μάλιστα ο πρώτος οδηγός φέτος που παίρνει τους 37 βαθμούς των δύο αγώνων του Σαββατοκύριακου, ενώ η απόλυτη κυριαρχία του επισφραγίστηκε και με το ρεκόρ γύρου σε διάρκεια αγώνα, αλλά και με το ρεκόρ συνολικής διάρκειας αγώνα, στο οποίο είναι 5” ταχύτερος από το περσινό ρεκόρ του Alex Rins. Από την πλευρά του ο Acosta πήρε το δεύτερο βάθρο του, μόλις στον τρίτο του αγώνα και έγινε ο νεότερος με δύο συνεχόμενα βάθρα στην ιστορία.

Η μάχη για την τρίτη θέση εκτυλίχθηκε μεταξύ των Ducati των Enea Bastianini  και Jorge Martin, με τον Ιταλό να καταφέρνει να περάσει μπροστά και να συμπληρώσει το βάθρο, αφήνοντας τον Ισπανό τέταρτο. Με αυτή την κίνηση, ο Bastianini πέρασε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας και μείωσε την διαφορά από τον Martin.

 

 

O Bagnaia έκανε έναν μέτριο αγώνα στην πέμπτη θέση, αντιμετωπίζοντας και πάλι προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών του. Πίσω του ο πολύ καλός Fabio Di Giannantonio (Ducati). Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Aleix Espargaro (Aprilia), Marco Bezzecchi (Ducati), Brad Binder (KTM) και Raul Fernandez (Aprilia). H Yamaha και η Honda για άλλη μια φορά αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα και έμειναν στην 12η θέση ο Fabio Quartararo (Yamaha) και στην 16η θέση ο Luca Marini (Honda).