Η Ducati αποτίει φόρο τιμής στην ιστορία της στον κόσμο των αγώνων ανακοινώνοντας ότι και οι δύο εργοστασιακές ομάδες WorldSBK (Aruba.it Racing – Ducati Team) και MotoGP (Ducati Lenovo Team) θα αγωνιστούν στους γύρους στο Misano των αντίστοιχων Παγκοσμίων Πρωταθλημάτων με ειδικά κίτρινα αγωνιστικά χρώματα, που αντιπροσωπεύουν την αναβίωση του θρυλικού Giallo Ducati.
Το project παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Misano World Circuit Marco Simoncelli, στην οποία συμμετείχε ο διευθυντής της Centro Stile Ducati, Andrea Ferraresi, μαζί με τον Ιταλό σχεδιαστή Aldo Drudi, τον άνθρωπο που δημιούργησε την ιδιαίτερη χρωματική εμφάνιση.

Τα αποκαλυπτήρια για τους οπαδούς έγιναν λίγο πριν από τον γύρο σχηματισμού του πρώτου αγώνα του ιταλικού WorldSBK, όταν η ομάδα Aruba.it Racing – Ducati άνοιξε την πόρτα του γκαράζ και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Alvaro Bautista και ο ομόσταυλός του, Michael Ruben Rinaldi, μπήκαν στην πίστα στο τιμόνι των Panigale V4 R στο χρώμα Giallo Ducati και με αγωνιστικές φόρμες στις ίδιες αποχρώσεις με αυτές της μοτοσυκλέτας.

Το κίτρινο είναι ένα χρώμα που έχει μια σημαντική παράδοση στην ιστορία του κατασκευαστή μοτοσυκλετών με έδρα τη Μπολόνια. Οι πρώτες σπορ μοτοσυκλέτες σε αυτό το χρώμα χρονολογούνται από το πρώτο μισό της δεκαετίας του '70 (η 750 Sport και η 750 SS Desmo της ομάδας Spaggiari), αλλά ήταν στη δεκαετία του '90 που το Giallo Ducati, το χρώμα που ενέπνευσε συγκεκριμένα αυτά τα αγωνιστικά χρώματα, είχε τη μεγαλύτερη δημοτικότητα με την υιοθέτησή του στον κόσμο των αγώνων, η οποία στη συνέχεια επεκτάθηκε στη γραμμή παραγωγής.

Τα αξιομνημόνευτα μοντέλα στο Giallo Ducati περιλαμβάνουν σίγουρα τη Ducati 748, της οποίας η αγωνιστική έκδοση χάρισε στον Paolo Casoli τη νίκη στο πρωτάθλημα του 1997 του Supersport World Series, χωρίς να ξεχνάμε superbikes όπως οι 916, 996, 749, 999 και 1199 Panigale και άλλα διάφορα μοντέλα της γκάμας.

“Η Ducati έχει μια εξαιρετική ιστορία για την οποία οι παθιασμένοι θαυμαστές της είναι εξαιρετικά περήφανοι. Το κίτρινο χρώμα είναι ένα σημαντικό μέρος αυτής και επιλέξαμε να το γιορτάσουμε μέσα από μια σύγχρονη χρωματική εμφάνιση γεμάτη ενέργεια”, δήλωσε ο Andrea Ferraresi, Ducati Centro Stile Director.


MotoGP: 2 στα 2 στο Misano ο Martin
O Jorge Martin έκανε το 2 στα 2 στο Misano αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς ο Ισπανός κατέκτησε τη νίκη του αγώνα Sprint και επικράτησε άνετα στο Grand Prix της Κυριακής.
Όταν τα κόκκινα φώτα της πίστας του Misano έσβησαν, σηματοδοτώντας την έναρξη του Grand Prix, ο Jorge Martin 9Ducati) κατάφερε να στρίψει πρώτος, με τον Francesco Bagnaia και τον Marco Bezzecchi να ακολουθούν επίσης με Ducati. Πίσω τους ήταν ο Dani Pedrosa με ΚΤΜ και στην προσπάθεια του Maverick Vinales να περάσει μπροστά, ο Ισπανός της Aprilia αναγκάστηκε να ανοίξει τη γραμμή του και αυτό επέτρεψε στον Brad Binder (ΚΤΜ) να περάσει.
Οι 2 πρώτοι άρχισαν αμέσως να ανοίγουν διαφορά, με τον Bezzecchi αντίστοιχα να ανοίγει τη διαφορά από τις 2 ΚΤΜ. ο Bagnaia έκανε κάποιες πρώτες προσπάθειες να κοιτάξει από την εσωτερική του Martin, αλλά ο Ισπανός δεν του άφησε κανένα περιθώριο.
Εν τω μεταξύ ο Bezzecchi είχε αρχίσει να τους πλησιάζει και στον 6ο γύρο πέρασε μπροστά από τον Pecco Bagnaia, όμως στα φρένα της 10ης στροφής άνοιξε τη γραμμή του και αυτό επέτρεψε στον Ιταλό της εργοστασιακής Ducati να ξαναπεράσει μπροστά.
Στον επόμενο γύρο ο Bagnaia έκανε νέο ρεκόρ γύρου κατά τη διάρκεια αγώνα (1:31.791), χωρίς όμως να μπορεί και πάλι να επιτεθεί στον Martin.
Σε εκείνους τους γύρους είχαμε αρκετές πτώσεις, καθώς οι Michele Pirro (Ducati) & jack Miller (KTM) ήρθαν σε επαφή και έπεσαν στον 10ο γύρο και ο Joan Mir (Honda) ακολούθησε ένα γύρο αργότερα.
Στο 12ο γύρο ο Pedrosa είχε αρχίσει να ρίχνει τη διαφορά από τους 3 πρώτους, ενώ ο Martin άνοιξε τη διαφορά από τον Bagnaia σε πάνω από 2 δευτερόλεπτα. Ήταν προφανές ότι ο Ιταλός δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό και έχασε και τη 2η θέση από τον Bezzecchi στον 19ο γύρο.
Ο Pedrosa είχε αρχίσει στους τελευταίους γύρους να πλησιάζει τον Bagnaia και είχαμε ένα σκηνικό αντίστοιχο του χθεσινού αγώνα Sprint. Όμως και πάλι ο Bagnaia άντεξε στις επιθέσεις του μικροσκοπικού Σαμουράι και κατάφερε να παραμείνει στην τρίτη θέση, με τον Pedrosa να παίρνει άλλη μια ηρωική τέταρτη θέση.

o Marco Bez ήταν ευχαριστημένος με τη 2η θέση στον Αγώνα
Μπροστά, ο Jorge Martin διέσχισε άνετα πρώτος τη γραμμή του τερματισμού, με διαφορά 1.2 δευτερόλεπτα από τον Marco Bezzecchi.
Πέμπτος τερμάτισε ο Maverick Viñales, μπροστά από τον Miguel Oliveira (Aprilia). O Μarc Marquez ήταν η κορυφαία Honda στην 7η θέση, ενώ πίσω του βρέθηκε ο Raul Fernandez (Aprilia). Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Luca Marini και Johann Zarco και οι δύο με Ducati.
Δείτε εδώ τα αποτελέσματα του αγώνα αναλυτικά:
Race Classification for RSM MotoGP RAC
Δείτε εδώ τη βαθμολογία του Πρωταθλήματος:
World Championship Team for RSM MotoGP RAC
Πηγή: Zougla
