Η Ducati αποτίει φόρο τιμής στην ιστορία της στον κόσμο των αγώνων ανακοινώνοντας ότι και οι δύο εργοστασιακές ομάδες WorldSBK (Aruba.it Racing – Ducati Team) και MotoGP (Ducati Lenovo Team) θα αγωνιστούν στους γύρους στο Misano των αντίστοιχων Παγκοσμίων Πρωταθλημάτων με ειδικά κίτρινα αγωνιστικά χρώματα, που αντιπροσωπεύουν την αναβίωση του θρυλικού Giallo Ducati.
Το project παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Misano World Circuit Marco Simoncelli, στην οποία συμμετείχε ο διευθυντής της Centro Stile Ducati, Andrea Ferraresi, μαζί με τον Ιταλό σχεδιαστή Aldo Drudi, τον άνθρωπο που δημιούργησε την ιδιαίτερη χρωματική εμφάνιση.

Τα αποκαλυπτήρια για τους οπαδούς έγιναν λίγο πριν από τον γύρο σχηματισμού του πρώτου αγώνα του ιταλικού WorldSBK, όταν η ομάδα Aruba.it Racing – Ducati άνοιξε την πόρτα του γκαράζ και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Alvaro Bautista και ο ομόσταυλός του, Michael Ruben Rinaldi, μπήκαν στην πίστα στο τιμόνι των Panigale V4 R στο χρώμα Giallo Ducati και με αγωνιστικές φόρμες στις ίδιες αποχρώσεις με αυτές της μοτοσυκλέτας.

Το κίτρινο είναι ένα χρώμα που έχει μια σημαντική παράδοση στην ιστορία του κατασκευαστή μοτοσυκλετών με έδρα τη Μπολόνια. Οι πρώτες σπορ μοτοσυκλέτες σε αυτό το χρώμα χρονολογούνται από το πρώτο μισό της δεκαετίας του '70 (η 750 Sport και η 750 SS Desmo της ομάδας Spaggiari), αλλά ήταν στη δεκαετία του '90 που το Giallo Ducati, το χρώμα που ενέπνευσε συγκεκριμένα αυτά τα αγωνιστικά χρώματα, είχε τη μεγαλύτερη δημοτικότητα με την υιοθέτησή του στον κόσμο των αγώνων, η οποία στη συνέχεια επεκτάθηκε στη γραμμή παραγωγής.

Τα αξιομνημόνευτα μοντέλα στο Giallo Ducati περιλαμβάνουν σίγουρα τη Ducati 748, της οποίας η αγωνιστική έκδοση χάρισε στον Paolo Casoli τη νίκη στο πρωτάθλημα του 1997 του Supersport World Series, χωρίς να ξεχνάμε superbikes όπως οι 916, 996, 749, 999 και 1199 Panigale και άλλα διάφορα μοντέλα της γκάμας.

“Η Ducati έχει μια εξαιρετική ιστορία για την οποία οι παθιασμένοι θαυμαστές της είναι εξαιρετικά περήφανοι. Το κίτρινο χρώμα είναι ένα σημαντικό μέρος αυτής και επιλέξαμε να το γιορτάσουμε μέσα από μια σύγχρονη χρωματική εμφάνιση γεμάτη ενέργεια”, δήλωσε ο Andrea Ferraresi, Ducati Centro Stile Director.


MotoGP: Μπορεί κανείς να σταματήσει τον Βασιλιά του Sachsenring το 2025;
Ο Marc Marquez καταφθάνει με κέφι, σε μια εμβληματική πίστα του MotoGP στην Γερμανία – θα σταματήσουν άραγε οι συνεχείς νίκες;
Ιδιαίτερη, μοναδική και διασκεδαστική – η σχεδίαση της πίστας στο Sachsenring την καθιστά ξεχωριστή στο ημερολόγιο έχοντας 7 διαδοχικές αριστερές στροφές, με ανηφόρες και κατηφόρες, γρήγορη, ασταμάτητη και χωρίς σημεία χαλάρωσης. Με τα χρόνια, ο Marc Marquez (Ducati Lenovo Team) την έχει κάνει βασίλειό του – είναι αναμφίβολα ο πιο αγαπημένος του χώρος για μάχες. Έχει πάρει 8 συνεχόμενες νίκες στο MotoGP™ από το 2013 έως το 2021 – η τελευταία μάλιστα σηματοδότησε και την επιστροφή του στην κορυφή μετά τον τραυματισμό – και υπάρχει λόγος που είναι το φαβορί για αυτό το Σαββατοκύριακο.
ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ #93: Η 9η νίκη σε Γερμανικό έδαφος
Μαγεία στο Mugello, εντυπωσιασμός στο Assen και μια φανταστική εμφάνιση στο Sachsenring; Αυτό είναι το σχέδιο: ο Marc Marquez έχει προβάδισμα 68 βαθμών από τον αδελφό του Alex Marquez (BK8 Gresini Racing MotoGP). Η φόρμα του #93 στο Sachsenring είναι εντυπωσιακή και με τον αδερφό του τραυματία μετά την πτώση στο Assen, μπορεί να επεκτείνει περαιτέρω τη διαφορά στο Πρωτάθλημα. Ο ίδιος ο Alex θα πρέπει να περάσει από ιατρικό έλεγχο την Πέμπτη για να μπορέσει να συμμετάσχει, ενώ το βάθρο του πέρυσι είναι το αποκορύφωμά του στην Γερμανία.
Όσο για τον Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), ο #63 ήταν νικητής πέρυσι στο Sachsenring και θα κάνει τα πάντα για να μειώσει τη διαφορά στη μάχη για τη 2η θέση. Μπορεί να μην είναι στην πρώτη τριάδα, αλλά ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) έδειξε ταχύτητα όλο το Σαββατοκύριακο, ίσως όμως αυτό που του λείπει είναι η τύχη, τόσο στο Sprint όσο και στον κύριο Αγώνα. Τέσσερις pole positions το 2025 – θα ανταμειφθούν οι προσπάθειές του στο Sachsenring;
BEZZECCHI ΚΑΙ ACOSTA: Η έκπληξη στο Sachsenring;
Ο Marco Bezzecchi (Aprilia Racing) έκλεψε τις εντυπώσεις στο Assen με μια εξαιρετική εμφάνιση. Πίεσε τον #93 μέχρι το τέλος, πήρε τη 2η θέση και πλησίασε την κορυφαία τετράδα. Δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην Γερμανία στο MotoGP – υπάρχει πάντα πρώτη φορά για όλα… Ο Pedro Acosta (Red Bull KTM Factory Racing Team) ήταν επίσης δυνατός στο Assen, καταγράφοντας την έβδομη συνεχόμενη εμφάνισή του στην πρώτη οκτάδα. Η 7η θέση ήταν το αποτέλεσμά του το 2024 – μπορεί να παλέψει φέτος για το βάθρο και να περάσει τον Johann Zarco (CASTROL Honda LCR) στη βαθμολογία; Ο Zarco στοχεύει σε επιστροφή στην πρώτη δεκάδα. Μπροστά απ’ όλους, οι δύο Ducati της Pertamina Enduro VR46 Racing Team των Franco Morbidelli και Fabio Di Giannantonio, με μόλις τρεις βαθμούς να τους χωρίζουν στην 4η και 5η θέση του Πρωταθλήματος αντίστοιχα.
ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ: Ο Viñales σε φόρμα, ο Fernandez ανεβαίνει
Ο Acosta δεν ήταν ο μόνος αναβάτης της KTM που εντυπωσίασε στον προηγούμενο Αγώνα, ενώ ο Maverick Viñales (Red Bull KTM Tech 3) ανέβηκε ξανά στη σειρά και τερμάτισε 5ος. Το πρώτο του βάθρο με την Αυστριακή ομάδα ακόμα του ξεφεύγει, αλλά βρίσκεται πολύ κοντά – μόλις 12 βαθμούς πίσω από τον Fermin Aldeguer (BK8 Gresini Racing MotoGP) στη βαθμολογία. Ο Aldeguer εγκατέλειψε στο Assen αλλά αναμένεται να είναι έτοιμος για το Sachsenring. Η ατυχία συνεχίζεται για τον Ai Ogura (Trackhouse MotoGP Team) μετά από εγκατάλειψη στην Ολλανδία, την ώρα που ο συναθλητής του Raul Fernandez έχει βελτιωμένη απόδοση με σταθερή παρουσία στην πρώτη δεκάδα από το Le Mans, ελπίζει να βελτιώσει την περσινή 10η θέση του στο Sachsenring. Ανάμεσά τους στη βαθμολογία βρίσκεται ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) που έρχεται με υψηλές προσδοκίες για μια πίστα που απολαμβάνει.
ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΘΕΣΕΙΣ: Η Yamaha αναζητά αγωνιστικό ρυθμό
Τρεις KTM ήταν στην πρώτη δεκάδα στο Assen, συμπεριλαμβανομένου του Enea Bastianini (Red Bull KTM Tech3). Ο #23 εξακολουθεί να υστερεί στον έναν γρήγορο γύρο, αλλά μήπως η μικρή και απαιτητική πίστα του Sachsenring τον ευνοήσει; Βρίσκεται λίγο πιο πάνω από τον Luca Marini (Honda HRC Castrol), ο οποίος αναμένεται να επιστρέψει αυτό το Σαββατοκύριακο μετά από τραυματισμό. Ο συναθλητής του, Joan Mir, είχε πτώση στο Assen και το καλύτερό του αποτέλεσμα στο Sachsenring είναι μια 7η θέση από τη “rookie” σεζόν του το 2019. Οι Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP) και το δίδυμο της Prima Pramac Yamaha MotoGP, Jack Miller και Miguel Oliveira, ελπίζουν να βελτιώσουν τα αποτελέσματα της Yamaha στην Γερμανία. Είναι γρήγοροι στον έναν γύρο αλλά ακόμα ψάχνουν τη διάρκεια αυτής της δυναμικής σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Ο Somkiat Chantra (IDEMITSU Honda LCR) πήρε τους πρώτους του βαθμούς στο MotoGP – και στην ιστορία της Ταϊλάνδης – στον προηγούμενο Αγώνα, αλλά δυστυχώς θα μείνει εκτός για αυτό και τον επόμενο GP λόγω ατυχήματος στην προπόνηση. Αντικαταστάτης δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί, οπότε αναμένουμε.
Το Sachsenring είναι το σπίτι του MotoGP στην Γερμανία με κλασικές μάχες στον τελευταίο γύρο και θεαματικοί τερματισμοί έχουν λάβει χώρα σε αυτή την πίστα των 3,671 χιλιομέτρων. Η θέση εκκίνησης στην πίστα είναι πιο σημαντική από ποτέ και οι Κατατακτήριες θα καθορίσουν την πορεία του κάθε Αγώνα. Μπροστά σε ένα τεράστιο Γερμανικό κοινό και στο μέσο της σεζόν του 2025, φροντίστε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη των ιστοριών για τον 11ο Γύρο, στην Cosmote TV.
