Moto

30 Apr, 2024 Ώρα 14:13

Η νίκη του Bagnaia αλλάζει τα δεδομένα στη βαθμολογία του MotoGP

Thumbnail

Ο αναβάτης της Pramac Ducati, Jorge Martin, «απειλούσε» τους υπόλοιπους με ένα πιθανό προβάδισμα 47 πόντων στο πρωτάθλημα. Και όλα αυτά, αφού βρισκόνταν στην πρωτοπορία του Ισπανικού αγώνα στον 11ο από 25 γύρους, μπροστά από τους Bagnaia και Marquez. Όλα όμως άλλαξαν μετά από πτώση του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος, ανοίγοντας το δρόμο για τον Bagnaia και τον Marquez να κάνουν μάχη για τη νίκη.

Close

 

 

Κερδίζοντας τον Marquez κατά 0.372 δευτερόλεπτα, αφού πραγματοποίησε και ρεκόρ γύρου στη Jerez - ο Bagnaia είναι τώρα μόλις 17 πόντους πίσω από τον Martin, έχοντας αποκλειστεί από το sprint του Σαββάτου. Ο Marquez γιόρτασε το πρώτο του βάθρο Grand Prix ως αναβάτης της Ducati και το πρώτο του από το περασμένο Ιαπωνικό GP, ενώ ο αναβάτης της VR46 Ducati, Marco Bezzecchi, πήρε το πρώτο του βάθρο της σεζόν από την τρίτη θέση.

 

Close

 

Μετατρέποντας την pole σε πρωτοπορία, ο Marquez οδήγησε τον αγώνα καθώς ο Martin είχε μπει δεύτερος μπροστά από τον Bezzecchi και τον Bagnaia. Σηματοδοτώντας τις προθέσεις του από την αρχή, ο Bagnaia πραγματοποίησε μια απίστευτη διπλή προσπέραση στα φρένα κόντρα σε Bezzecchi κα Martin για να ανέβει στη δεύτερη θέση. Στο τέλος του πρώτου γύρου, ο Bagnaia πέρασε τον Marquez, αλλά ο δεύτερος αντέδρασε άμεσα, προσπαθώντας να ξαναπάρει την πρώτη θέση στον δεύτερο γύρο χωρίς όμως να τα καταφέρει.

 

 

Ένα λάθος για τον Bagnaia στην τελευταία στροφή επέτρεψε στον Martin να έρθει στην πρώτη θέση και να ρίξει τον αναβάτη της εργοστασιακής ομάδας Ducati στην τρίτη θέση, αν και προσωρινά, καθώς εκείνος πλησίασε τον Marquez για τη δεύτερη θέση. Η πρωτοπορία ωστόσο άλλαξε χέρια στον 11ο γύρο όταν ο Martin έχασε το εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας του στη στροφή 6, αφήνοντας τον Bagnaia μπροστά. Πίσω του, δεύτερος, ήταν ο Bezzecchi και τρίτος ο Marquez, αλλά ο Ισπανός δεν άργησε να αρπάξει τη δεύτερη θέση στον 14ο γύρο

Ακολούθησαν μερικές εξαιρετικές ανταλλαγές ανάμεσα σε Bagnaia και Marquez, με τον Bagnaia να καταλήγει νικητής, σπάζοντας μάλιστα και το ρεκόρ της πίστας. Η επόμενη συνάντηση του MotoGP θα πραγματοποιηθεί στη θρυλική πίστα Le Mans το Σαββατοκύριακο 11 και 12 Μαΐου.

Τελική κατάταξη

1 F. Bagnaia            DUCATI TEAM

2 M. Marquez            GRESINI DUCATI        +0.372    

3 M. Bezzecchi        VR46 DUCATI            +3.903

4 A. Marquez            GRESINI DUCATI        +7.205

5 E. Bastianini            DUCATI TEAM        +7.253

6 B. Binder            RED BULL KTM         +7.801

7 F. Di Giannantonio        VR46 DUCATI            +10.063

8 M. Oliveira            TRACKHOUSE APRILIA    +10.979

9 M. Viñales            APRILIA RACING         +11.217

10 P. Acosta            TECH 3 KTM            +20.762

13 Oct, 2025 Ώρα 09:52

Ανδρέας Ιακώβου, Μωυσής Ατζάμη, Ηρακλής Πελεντρίδης και Iehab Hallab. Ξάφρισαν τα βραβεία στο BMU στις Σέρρες!

Thumbnail

Το έχουμε πει εκατοντάδες φορές εδώ στο car.com.cy: σε ποσοστά άνω του 90%, Κύπριος που ταξιδεύει για αγώνα στο εξωτερικό επιστρέφει πίσω με διακρίσεις. Διακρίσεις για τον ίδιο τον οδηγό, για τους χορηγούς του, για τη χώρα του, για τους φίλους του και πάνω απ’ όλα για την οικογένειά του.

Close

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τα τέσσερα ονόματα του σημερινού μας τίτλου. Οδηγοί που βρέθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών για τους δύο τελευταίους γύρους του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Και οι τέσσερις επέστρεψαν στην Κύπρο με γεμάτες βαλίτσες – όχι μόνο από εμπειρίες, αλλά και από βάθρα! Ο καθένας ξεχώρισε στη δική του κατηγορία, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι Κύπριοι αναβάτες έχουν το ταλέντο, την πειθαρχία και το πάθος να σταθούν επάξια απέναντι σε κορυφαίους συναθλητές με αμέτρητες ώρες στην πίστα.

Μια δυνατή παρουσία που κλείνει τη φετινή χρονιά με τον καλύτερο τρόπο και μας γεμίζει περηφάνια για το επίπεδο του κυπριακού motorsport.

Close

 

 

Ανδρέας Ιακώβου

Ο Ανδρέας, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, ακολούθησε φέτος σχεδόν ολόκληρο το καλεντάρι του BMU Europe RR Championship και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria. Ταξίδεψε σε πέντε διαφορετικές χώρες, φέρνοντας πίσω μαζί του πολλά βάθρα. Με τις δύο τρίτες θέσεις του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, ο Ανδρέας κατακτά επίσημα την τρίτη θέση overall στην κατηγορία STK600 του BMU!

Τεράστιο μπράβο στον Ανδρέα – και αναμένουμε τα νέα του για την επόμενη χρονιά.

 

 

Μωυσής Ατζάμη

Ο Μωυσής, όπως και οι επόμενοι δύο αθλητές, συμμετείχε μόνο στους έξι αγώνες του BMU που έγιναν στις Σέρρες. Έδειξε τα δόντια του το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατακτώντας δεύτερη θέση και στους δύο αγώνες της κατηγορίας STK600.

Ίσως έφταιξε που τον… προκαλέσαμε λίγο πριν φύγει για την Ελλάδα, ή ίσως απλά το έχει! Γιατί για να μπεις σε τέτοιου είδους αγώνες με την ελάχιστη δυνατή προπόνηση και να επιστρέψεις με βάθρα, δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη μέρα στην καθημερινότητα.

 

 

Iehab Hallab

Ο Iehab έφτασε στην Ελλάδα ήρεμος και με χαμηλούς τόνους – όπως πάντα. Όπως τον ξέρουμε κι από τα track days της Achna Speedway. Διακριτικά, έκανε τη δουλειά του με συνέπεια και έφυγε αθόρυβα, αφήνοντας πίσω του μόνο αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους.

Επιστρέφει με δύο πρώτες θέσεις στην κατηγορία F600. Και την ίδια στιγμή, με μόλις έξι συμμετοχές στους δεκαέξι αγώνες, κατάφερε να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα στην τρίτη θέση της γενικής – αποδεικνύοντας πως η ουσία μετρά περισσότερο από την παρουσία.

 

 

Ηρακλής Πελεντρίδης

Με το ίδιο ύφος θέλουμε να μιλήσουμε και για τον Ηρακλή. Ένας από τους πιο επιθετικούς οδηγούς που έχουμε δει ποτέ, με οδήγημα που ξέρει να φέρνει αποτελέσματα. Κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση της F600 το Σάββατο, κάνοντας το 2 στα 2, αφού στην πρώτη του συμμετοχή στις αρχές της χρονιάς είχε πάρει την πρώτη θέση.

 

 

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους οδηγούς, οι οποίοι απέδειξαν πως αν είχαν τον χρόνο, τις οικονομικές δυνατότητες και –πάνω απ’ όλα– τη στήριξη από το κράτος, θα επέστρεφαν με κατακτήσεις πρωταθλημάτων.

Όλα όσα γράψαμε έγιναν χάρη στη στήριξη λίγων χορηγών, των οικογενειών και των φίλων τους, αλλά και από τον “κλεμμένο” χρόνο του μεροκάματου. Μπράβο σε όλους!

Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship

Close

Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Βόρεια Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία-Ερζεγοβίνη).

  • Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες.
  • Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και Moto-Classic), σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe.
  • Προσφέρει μια πλατφόρμα για ερασιτέχνες και ημιεπαγγελματίες αναβάτες των Βαλκανίων να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο και λειτουργεί παράλληλα με τα τοπικά πρωταθλήματα (όπως το Ελληνικό).