Moto

04 Oct, 2021 Ώρα 08:52

Ισοπεδωτικός ο Marc Marquez στο MotoGP Αμερικής

Thumbnail

Μπορεί ο Marc Marquez να ήταν ένα από τα φαβορί για τη νίκη στις ΗΠΑ, ωστόσο υπήρχε συγκρατημένη αισιοδοξία στον ίδιο και την Repsol Honda. Ο λόγος φυσικά είναι το τραυματισμένο του χέρι το οποίο ακόμα δεν είναι στο 100%. Όλα αυτά όμως τα άφησε πίσω του ο Ισπανός ο οποίος από την πρώτη στροφή του αγώνα έδειξε τις προθέσεις του.

Close

Οδήγησε τον αγώνα με μαεστρία από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο και δεν άφησε σε κανένα περιθώριο να αμφισβητήσει την κυριαρχία του. Αυτή είναι η δεύτερη νίκη της χρονιάς για τον Marquez ο οποίος είναι ο Βασιλιάς της COtA με 7 νίκες και 7 pole position σε 8 αγώνες στη συγκεκριμένη πίστα.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο πολύ ικανοποιημένος Fabio Quartararo. Ο Γάλλος της Yamaha γνώριζε ότι εκείνο που έπρεπε να κάνει ήταν να αφήσει πίσω του τον Pecco Bagnaia. Κατάφερε να το πετύχει οδηγώντας εντυπωσιακά και με αυτήν τη δεύτερη θέση ανέβασε πάλι τη διαφορά στη βαθμολογία πάνω από τους 50 βαθμούς. Την τελευταία θέση του βάθρου συμπλήρωσε ο Francesco Bagnaia με την εργοστασιακή Ducati. Ο Ιταλός μετά την pole position έδειξε ότι θα μπορούσε να παλέψει για κάτι καλύτερο, αλλά δεν είχε τον ρυθμό να παλέψει για τη νίκη, αλλά ούτε για τη δεύτερη θέση.

Close

 

 

Αψιμαχίες μεταξύ Mir και Miller, εκπληκτικός ξανά ο Bastianini

Στην 4η θέση τερμάτισε ο Alex Rins με την εργοστασιακή Suzuki. Ο Ισπανός έκανε εξαιρετική εκκίνηση και βρέθηκε γρήγορα στη μάχη του βάθρου. Στο τέλος δεν κατάφερε να παλέψει για την πρώτη τριάδα, εκμεταλλεύτηκε όμως την ποινή διέλευσης που δέχτηκε ο Jorge Martin και τερμάτισε τελικά στην τετράδα. Στην 5η θέση βρέθηκε ο εντυπωσιακός Jorge Martin με την Pramac Ducati, ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακός ήταν ο Enea Bastianini ο οποίος έκλεισε την εξάδα με την Ducati της Ensponsorama Avintia.

Μάχη στο τέλος είχαν οι Joan Mir και Jack Miller καθώς ο Ισπανός της Suzuki προσπάθησε να περάσει στον τελευταίο γύρο, αλλά ακούμπησε με την Ducati του Αυστραλού και τον έβγαλε εκτός πίστας αφήνοντάς τον στην 8η θέση. Τη δεκάδα έκλεισαν οι Brad Binder (KTM) και Pol Espargaro (Honda), ενώ πτώσεις σημείωσαν οι Aleix Espargaro, Johann Zarco και Taka Nakagami.

Επόμενος αγώνας πραγματοποιείται στην πίστα Misano Marco Simoncelli στην Ιταλία στις 22-24 Οκτωβρίου.

Close

Αποτελέσματα Αγώνα

Βαθμολογία Πρωταθλήματος

 

Πηγή: Zougla.gr

13 Oct, 2025 Ώρα 09:52

Ανδρέας Ιακώβου, Μωυσής Ατζάμη, Ηρακλής Πελεντρίδης και Iehab Hallab. Ξάφρισαν τα βραβεία στο BMU στις Σέρρες!

Thumbnail

Το έχουμε πει εκατοντάδες φορές εδώ στο car.com.cy: σε ποσοστά άνω του 90%, Κύπριος που ταξιδεύει για αγώνα στο εξωτερικό επιστρέφει πίσω με διακρίσεις. Διακρίσεις για τον ίδιο τον οδηγό, για τους χορηγούς του, για τη χώρα του, για τους φίλους του και πάνω απ’ όλα για την οικογένειά του.

Close

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τα τέσσερα ονόματα του σημερινού μας τίτλου. Οδηγοί που βρέθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών για τους δύο τελευταίους γύρους του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Και οι τέσσερις επέστρεψαν στην Κύπρο με γεμάτες βαλίτσες – όχι μόνο από εμπειρίες, αλλά και από βάθρα! Ο καθένας ξεχώρισε στη δική του κατηγορία, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι Κύπριοι αναβάτες έχουν το ταλέντο, την πειθαρχία και το πάθος να σταθούν επάξια απέναντι σε κορυφαίους συναθλητές με αμέτρητες ώρες στην πίστα.

Μια δυνατή παρουσία που κλείνει τη φετινή χρονιά με τον καλύτερο τρόπο και μας γεμίζει περηφάνια για το επίπεδο του κυπριακού motorsport.

Close

 

 

Ανδρέας Ιακώβου

Ο Ανδρέας, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, ακολούθησε φέτος σχεδόν ολόκληρο το καλεντάρι του BMU Europe RR Championship και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria. Ταξίδεψε σε πέντε διαφορετικές χώρες, φέρνοντας πίσω μαζί του πολλά βάθρα. Με τις δύο τρίτες θέσεις του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, ο Ανδρέας κατακτά επίσημα την τρίτη θέση overall στην κατηγορία STK600 του BMU!

Τεράστιο μπράβο στον Ανδρέα – και αναμένουμε τα νέα του για την επόμενη χρονιά.

 

 

Μωυσής Ατζάμη

Ο Μωυσής, όπως και οι επόμενοι δύο αθλητές, συμμετείχε μόνο στους έξι αγώνες του BMU που έγιναν στις Σέρρες. Έδειξε τα δόντια του το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατακτώντας δεύτερη θέση και στους δύο αγώνες της κατηγορίας STK600.

Ίσως έφταιξε που τον… προκαλέσαμε λίγο πριν φύγει για την Ελλάδα, ή ίσως απλά το έχει! Γιατί για να μπεις σε τέτοιου είδους αγώνες με την ελάχιστη δυνατή προπόνηση και να επιστρέψεις με βάθρα, δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη μέρα στην καθημερινότητα.

 

 

Iehab Hallab

Ο Iehab έφτασε στην Ελλάδα ήρεμος και με χαμηλούς τόνους – όπως πάντα. Όπως τον ξέρουμε κι από τα track days της Achna Speedway. Διακριτικά, έκανε τη δουλειά του με συνέπεια και έφυγε αθόρυβα, αφήνοντας πίσω του μόνο αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους.

Επιστρέφει με δύο πρώτες θέσεις στην κατηγορία F600. Και την ίδια στιγμή, με μόλις έξι συμμετοχές στους δεκαέξι αγώνες, κατάφερε να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα στην τρίτη θέση της γενικής – αποδεικνύοντας πως η ουσία μετρά περισσότερο από την παρουσία.

 

 

Ηρακλής Πελεντρίδης

Με το ίδιο ύφος θέλουμε να μιλήσουμε και για τον Ηρακλή. Ένας από τους πιο επιθετικούς οδηγούς που έχουμε δει ποτέ, με οδήγημα που ξέρει να φέρνει αποτελέσματα. Κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση της F600 το Σάββατο, κάνοντας το 2 στα 2, αφού στην πρώτη του συμμετοχή στις αρχές της χρονιάς είχε πάρει την πρώτη θέση.

 

 

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους οδηγούς, οι οποίοι απέδειξαν πως αν είχαν τον χρόνο, τις οικονομικές δυνατότητες και –πάνω απ’ όλα– τη στήριξη από το κράτος, θα επέστρεφαν με κατακτήσεις πρωταθλημάτων.

Όλα όσα γράψαμε έγιναν χάρη στη στήριξη λίγων χορηγών, των οικογενειών και των φίλων τους, αλλά και από τον “κλεμμένο” χρόνο του μεροκάματου. Μπράβο σε όλους!

Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship

Close

Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Βόρεια Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία-Ερζεγοβίνη).

  • Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες.
  • Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και Moto-Classic), σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe.
  • Προσφέρει μια πλατφόρμα για ερασιτέχνες και ημιεπαγγελματίες αναβάτες των Βαλκανίων να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο και λειτουργεί παράλληλα με τα τοπικά πρωταθλήματα (όπως το Ελληνικό).