Ήταν ένας αγώνας που τα είχε όλα. Δράμα στην αρχή, δράμα στο τέλος. Πτώσεις, προσπεράσεις και ανατροπές βάζουν και πάλι φωτιά στο Πρωτάθλημα, με μόλις πέντε αγώνες να απομένουν.
Με το που έσβησαν τα φώτα, ο Francesco Bagnaia ξεκίνησε δυναμικά και από την pole position έστριψε πρώτος, ακολουθούμενος από τους Jack Miller, Enea Bastianini, Aleix Espargaro και Brad Binder.
Μόλις στην δεύτερη στροφή, ο Fabio Quartararo είχε επαφή με τον Marc Marquez, χτυπώντας τον από πίσω, με αποτέλεσμα ο αναβάτης της Yamaha και επικεφαλής της βαθμολογίας, να βρεθεί στο έδαφος. Τίποτα δεν τελείωσε εκεί, καθώς στιγμές αργότερα ο Marc Marquez θα είχε μια σύγκρουση και με τον Τakaaki Nakagami με τον Ιάπωνα να πέφτει, ενώ ο Marquez αναγκάστηκε να επιστρέψει στα pits και να εγκαταλείψει τον αγώνα. Η πτώση της μοτοσυκλέτας του Nakagami αναγκασε και άλλους αναβάτες να βγουν εκτός γραμμής για να τον αποφύγουν, με τον Pol Espargaro να χτυπά την πεσμένη μοτοσυκλέτα.

Μπροστά, ο Brad Binder πέρασε τον Jack Miller για την δεύτερη θέση, όμως ο Αυστραλός απάντησε. Στον τέταρτο γύρο, ο Bastianini ανέβασε ρυθμό και πέρασε αρχικά τον Binder και μετά τον Μiller για την δεύτερη θέση, ενώ άρχισε να κυνηγά τον Bagnaia.
O Miller θα έχανε και άλλες θέσεις, καθώς στον 7ο γύρο τον πέρασαν ο Brad Binder και ο Aleix Espargaro, αναγκάζοντάς τον να περιοριστεί στην πέμπτη θέση.
Δύο γύρους αργότερα, ο Bastianini θα έκανε την πρώτη κίνηση για να περάσει μπροστά, στην πρώτη στροφή και έμεινε εκεί μέχρι την 12η στροφή, όπου ένα λάθος τον ανάγκασε να ανοίξει την γραμμή του και επέτρεψε στον Bagnaia να περάσει μπροστά.
Η κατάσταση έμεινε ως έχει μέχρι σχεδόν το τέλος, όπου ο Aleix Espargaro κατάφερε να περάσει τον Brad Binder για να ανέβει στις θέσεις του βάθρου στον προτελευταίο γύρο.

Μπροστά, ο Bastianini επιτέθηκε εκ νέου στον Bagnaia, στην 7η στροφή, και αυτή τη φορά κατάφερε να μείνει μπροστά και να περάσει πρώτος την γραμμή του τερματισμού, παίρνοντας την τέταρτη νίκη της σεζόν και βάζοντας τον εαυτό του στην μάχη του Πρωταθλήματος.
Ένα Πρωτάθλημα που είναι πλέον ανοικτό, καθώς η πτώση του Quartararo σε συνδυασμό με την δεύτερη θέση του Bagnaia έριξε την διαφορά στους 10 βαθμούς. Ο Aleix Espargaro, με την τρίτη θέση του, ρίχνει και αυτός την διαφορά στους 17 βαθμούς.
Επίσης, η νίκη του Bastianini κλείδωσε και μαθηματικά το Πρωτάθλημα κατασκευαστών για την Ducati.

Η αναβίωση του θρυλικού Giallo Ducati, στο Misano WSBK
Η Ducati αποτίει φόρο τιμής στην ιστορία της στον κόσμο των αγώνων ανακοινώνοντας ότι και οι δύο εργοστασιακές ομάδες WorldSBK (Aruba.it Racing – Ducati Team) και MotoGP (Ducati Lenovo Team) θα αγωνιστούν στους γύρους στο Misano των αντίστοιχων Παγκοσμίων Πρωταθλημάτων με ειδικά κίτρινα αγωνιστικά χρώματα, που αντιπροσωπεύουν την αναβίωση του θρυλικού Giallo Ducati.
Το project παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Misano World Circuit Marco Simoncelli, στην οποία συμμετείχε ο διευθυντής της Centro Stile Ducati, Andrea Ferraresi, μαζί με τον Ιταλό σχεδιαστή Aldo Drudi, τον άνθρωπο που δημιούργησε την ιδιαίτερη χρωματική εμφάνιση.

Τα αποκαλυπτήρια για τους οπαδούς έγιναν λίγο πριν από τον γύρο σχηματισμού του πρώτου αγώνα του ιταλικού WorldSBK, όταν η ομάδα Aruba.it Racing – Ducati άνοιξε την πόρτα του γκαράζ και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Alvaro Bautista και ο ομόσταυλός του, Michael Ruben Rinaldi, μπήκαν στην πίστα στο τιμόνι των Panigale V4 R στο χρώμα Giallo Ducati και με αγωνιστικές φόρμες στις ίδιες αποχρώσεις με αυτές της μοτοσυκλέτας.

Το κίτρινο είναι ένα χρώμα που έχει μια σημαντική παράδοση στην ιστορία του κατασκευαστή μοτοσυκλετών με έδρα τη Μπολόνια. Οι πρώτες σπορ μοτοσυκλέτες σε αυτό το χρώμα χρονολογούνται από το πρώτο μισό της δεκαετίας του '70 (η 750 Sport και η 750 SS Desmo της ομάδας Spaggiari), αλλά ήταν στη δεκαετία του '90 που το Giallo Ducati, το χρώμα που ενέπνευσε συγκεκριμένα αυτά τα αγωνιστικά χρώματα, είχε τη μεγαλύτερη δημοτικότητα με την υιοθέτησή του στον κόσμο των αγώνων, η οποία στη συνέχεια επεκτάθηκε στη γραμμή παραγωγής.

Τα αξιομνημόνευτα μοντέλα στο Giallo Ducati περιλαμβάνουν σίγουρα τη Ducati 748, της οποίας η αγωνιστική έκδοση χάρισε στον Paolo Casoli τη νίκη στο πρωτάθλημα του 1997 του Supersport World Series, χωρίς να ξεχνάμε superbikes όπως οι 916, 996, 749, 999 και 1199 Panigale και άλλα διάφορα μοντέλα της γκάμας.

“Η Ducati έχει μια εξαιρετική ιστορία για την οποία οι παθιασμένοι θαυμαστές της είναι εξαιρετικά περήφανοι. Το κίτρινο χρώμα είναι ένα σημαντικό μέρος αυτής και επιλέξαμε να το γιορτάσουμε μέσα από μια σύγχρονη χρωματική εμφάνιση γεμάτη ενέργεια”, δήλωσε ο Andrea Ferraresi, Ducati Centro Stile Director.

