Moto

11 Sep, 2023 Ώρα 15:10

MotoGP: 2 στα 2 στο Misano ο Martin

Thumbnail

O Jorge Martin έκανε το 2 στα 2 στο Misano αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς ο Ισπανός κατέκτησε τη νίκη του αγώνα Sprint και επικράτησε άνετα στο Grand Prix της Κυριακής.

Close

Όταν τα κόκκινα φώτα της πίστας του Misano έσβησαν, σηματοδοτώντας την έναρξη του Grand Prix, ο Jorge Martin 9Ducati) κατάφερε να στρίψει πρώτος, με τον Francesco Bagnaia και τον Marco Bezzecchi να ακολουθούν επίσης με Ducati. Πίσω τους ήταν ο Dani Pedrosa με ΚΤΜ και στην προσπάθεια του Maverick Vinales να περάσει μπροστά, ο Ισπανός της Aprilia αναγκάστηκε να ανοίξει τη γραμμή του και αυτό επέτρεψε στον Brad Binder (ΚΤΜ) να περάσει. Οι 2 πρώτοι άρχισαν αμέσως να ανοίγουν διαφορά, με τον Bezzecchi αντίστοιχα να ανοίγει τη διαφορά από τις 2 ΚΤΜ. ο Bagnaia έκανε κάποιες πρώτες προσπάθειες να κοιτάξει από την εσωτερική του Martin, αλλά ο Ισπανός δεν του άφησε κανένα περιθώριο.

Close

Εν τω μεταξύ ο Bezzecchi είχε αρχίσει να τους πλησιάζει και στον 6ο γύρο πέρασε μπροστά από τον Pecco Bagnaia, όμως στα φρένα της 10ης στροφής άνοιξε τη γραμμή του και αυτό επέτρεψε στον Ιταλό της εργοστασιακής Ducati να ξαναπεράσει μπροστά.

Στον επόμενο γύρο ο Bagnaia έκανε νέο ρεκόρ γύρου κατά τη διάρκεια αγώνα (1:31.791), χωρίς όμως να μπορεί και πάλι να επιτεθεί στον Martin.

Close
O Brad Binder βρισκόταν στην 4η θέση, αλλά στον 9ο γύρο έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και έπεσε. Ανέβηκε πάλι στην ΚΤΜ και συνέχισε τον αγώνα, αλλά πλέον ήταν πολύ πίσω, στις τελευταίες θέσεις.

Σε εκείνους τους γύρους είχαμε αρκετές πτώσεις, καθώς οι Michele Pirro (Ducati) & jack Miller (KTM) ήρθαν σε επαφή και έπεσαν στον 10ο γύρο και ο Joan Mir (Honda) ακολούθησε ένα γύρο αργότερα.

Στο 12ο γύρο ο Pedrosa είχε αρχίσει να ρίχνει τη διαφορά από τους 3 πρώτους, ενώ ο Martin άνοιξε τη διαφορά από τον Bagnaia σε πάνω από 2 δευτερόλεπτα. Ήταν προφανές ότι ο Ιταλός δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό και έχασε και τη 2η θέση από τον Bezzecchi στον 19ο γύρο.

Ο Pedrosa είχε αρχίσει στους τελευταίους γύρους να πλησιάζει τον Bagnaia και είχαμε ένα σκηνικό αντίστοιχο του χθεσινού αγώνα Sprint. Όμως και πάλι ο Bagnaia άντεξε στις επιθέσεις του μικροσκοπικού Σαμουράι και κατάφερε να παραμείνει στην τρίτη θέση, με τον Pedrosa να παίρνει άλλη μια ηρωική τέταρτη θέση.

 

 

o Marco Bez ήταν ευχαριστημένος με τη 2η θέση στον Αγώνα

Μπροστά, ο Jorge Martin διέσχισε άνετα πρώτος τη γραμμή του τερματισμού, με διαφορά 1.2 δευτερόλεπτα από τον Marco Bezzecchi.

Πέμπτος τερμάτισε ο Maverick Viñales, μπροστά από τον Miguel Oliveira (Aprilia). O Μarc Marquez ήταν η κορυφαία Honda στην 7η θέση, ενώ πίσω του βρέθηκε ο Raul Fernandez (Aprilia). Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Luca Marini και Johann Zarco και οι δύο με Ducati.

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα του αγώνα αναλυτικά:

Race Classification for RSM MotoGP RAC

Δείτε εδώ τη βαθμολογία του Πρωταθλήματος:

World Championship Team for RSM MotoGP RAC

 

 

Πηγή: Zougla

13 Oct, 2025 Ώρα 09:52

Ανδρέας Ιακώβου, Μωυσής Ατζάμη, Ηρακλής Πελεντρίδης και Iehab Hallab. Ξάφρισαν τα βραβεία στο BMU στις Σέρρες!

Thumbnail

Το έχουμε πει εκατοντάδες φορές εδώ στο car.com.cy: σε ποσοστά άνω του 90%, Κύπριος που ταξιδεύει για αγώνα στο εξωτερικό επιστρέφει πίσω με διακρίσεις. Διακρίσεις για τον ίδιο τον οδηγό, για τους χορηγούς του, για τη χώρα του, για τους φίλους του και πάνω απ’ όλα για την οικογένειά του.

Close

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τα τέσσερα ονόματα του σημερινού μας τίτλου. Οδηγοί που βρέθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών για τους δύο τελευταίους γύρους του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Και οι τέσσερις επέστρεψαν στην Κύπρο με γεμάτες βαλίτσες – όχι μόνο από εμπειρίες, αλλά και από βάθρα! Ο καθένας ξεχώρισε στη δική του κατηγορία, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι Κύπριοι αναβάτες έχουν το ταλέντο, την πειθαρχία και το πάθος να σταθούν επάξια απέναντι σε κορυφαίους συναθλητές με αμέτρητες ώρες στην πίστα.

Μια δυνατή παρουσία που κλείνει τη φετινή χρονιά με τον καλύτερο τρόπο και μας γεμίζει περηφάνια για το επίπεδο του κυπριακού motorsport.

Close

 

 

Ανδρέας Ιακώβου

Ο Ανδρέας, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, ακολούθησε φέτος σχεδόν ολόκληρο το καλεντάρι του BMU Europe RR Championship και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria. Ταξίδεψε σε πέντε διαφορετικές χώρες, φέρνοντας πίσω μαζί του πολλά βάθρα. Με τις δύο τρίτες θέσεις του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, ο Ανδρέας κατακτά επίσημα την τρίτη θέση overall στην κατηγορία STK600 του BMU!

Τεράστιο μπράβο στον Ανδρέα – και αναμένουμε τα νέα του για την επόμενη χρονιά.

 

 

Μωυσής Ατζάμη

Ο Μωυσής, όπως και οι επόμενοι δύο αθλητές, συμμετείχε μόνο στους έξι αγώνες του BMU που έγιναν στις Σέρρες. Έδειξε τα δόντια του το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατακτώντας δεύτερη θέση και στους δύο αγώνες της κατηγορίας STK600.

Ίσως έφταιξε που τον… προκαλέσαμε λίγο πριν φύγει για την Ελλάδα, ή ίσως απλά το έχει! Γιατί για να μπεις σε τέτοιου είδους αγώνες με την ελάχιστη δυνατή προπόνηση και να επιστρέψεις με βάθρα, δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη μέρα στην καθημερινότητα.

 

 

Iehab Hallab

Ο Iehab έφτασε στην Ελλάδα ήρεμος και με χαμηλούς τόνους – όπως πάντα. Όπως τον ξέρουμε κι από τα track days της Achna Speedway. Διακριτικά, έκανε τη δουλειά του με συνέπεια και έφυγε αθόρυβα, αφήνοντας πίσω του μόνο αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους.

Επιστρέφει με δύο πρώτες θέσεις στην κατηγορία F600. Και την ίδια στιγμή, με μόλις έξι συμμετοχές στους δεκαέξι αγώνες, κατάφερε να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα στην τρίτη θέση της γενικής – αποδεικνύοντας πως η ουσία μετρά περισσότερο από την παρουσία.

 

 

Ηρακλής Πελεντρίδης

Με το ίδιο ύφος θέλουμε να μιλήσουμε και για τον Ηρακλή. Ένας από τους πιο επιθετικούς οδηγούς που έχουμε δει ποτέ, με οδήγημα που ξέρει να φέρνει αποτελέσματα. Κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση της F600 το Σάββατο, κάνοντας το 2 στα 2, αφού στην πρώτη του συμμετοχή στις αρχές της χρονιάς είχε πάρει την πρώτη θέση.

 

 

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους οδηγούς, οι οποίοι απέδειξαν πως αν είχαν τον χρόνο, τις οικονομικές δυνατότητες και –πάνω απ’ όλα– τη στήριξη από το κράτος, θα επέστρεφαν με κατακτήσεις πρωταθλημάτων.

Όλα όσα γράψαμε έγιναν χάρη στη στήριξη λίγων χορηγών, των οικογενειών και των φίλων τους, αλλά και από τον “κλεμμένο” χρόνο του μεροκάματου. Μπράβο σε όλους!

Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship

Close

Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Βόρεια Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία-Ερζεγοβίνη).

  • Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες.
  • Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και Moto-Classic), σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe.
  • Προσφέρει μια πλατφόρμα για ερασιτέχνες και ημιεπαγγελματίες αναβάτες των Βαλκανίων να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο και λειτουργεί παράλληλα με τα τοπικά πρωταθλήματα (όπως το Ελληνικό).