Moto

24 Oct, 2019 Ώρα 13:27

MotoGP: 8 χρόνια χωρίς το Marco Simoncelli

Thumbnail

Σαν σήμερα, πριν από 8 χρόνια έχασε τη ζωή του ο Marco Simoncelli. To τρομακτικό ατύχημα συνέβη στην πίστα της Sepang, όταν ο Marco έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και μπήκε στην τροχιά των Colin Edwards και Valentino Rossi οι οποίοι είχαν μηδενικά περιθώρια αντίδρασης, πέφτοντας πάνω του και τραυματίζοντας τον θανάσιμα σοκάροντας όλο το μηχανοκίνητο αθλητικό κόσμο.

Close

Σήμερα αυτή η μέρα μνήμης έχει ένα οξύμωρο σχήμα, καθώς ο Simoncelli ήταν ένας από τους πλέον θεαματικούς, μαχητικούς και ταλαντούχους αναβάτες της τότε νέας γενιάς αναβατών, κάτι που μας κάνει να αναρωτιόμαστε που θα ήταν αν ζούσε στο πρωτάθλημα και αν ο Marquez θα γιόρταζε ήδη ένα ακόμα παγκόσμιο τίτλο. Αυτό το «αν» μας το προκαλεί η ίδια η σταδιοδρομία του.. «αφάνα». Κάνοντας το ντεμπούτο του το 2002 στην κατηγορία των 125 κυβικών, η πρώτη νίκη ήρθε 2 χρόνια μετά, το 2004. Το 2006 ανέβηκε στα 250 κυβικά και πάλι του πήρε 2 χρόνια για ανέβει στο βάθρο. Τότε όμως δεν κατέβηκε από αυτό σχεδόν όλη τη χρονιά, κερδίζοντας έτσι τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2008 στα 250 κυβικά εκατοστά. Η προάσπιση του τίτλου απέτυχε το 2009, ωστόσο το 2010 ήρθε για να φέρει την άνοδο στη μεγάλη κατηγορία. Το 2011 ξεκίνησε μαχητικά με θέσεις στην πρώτη 5άδα αλλά και με 2 pole positions, μια 3η και μια 2 θέση στο βάθρο. Καταλαβαίνετε πως ο ρυθμός του νεαρού Ιταλού έδειχνε τι θα μπορούσε να κάνει στο μέλλον.

Μετά έγινε το συμβάν στη Μαλαισία..

Close

Ας θυμηθούμε λοιπόν το Marco, όχι με ένα βίντεο «μνημόσυνο», αλλά με ένα βίντεο «γιορτή» με κάποιες από τις καλύτερες στιγμές του αναβάτη που έφυγε κάνοντας αυτό που αγαπούσε.

 

Close
28 Sep, 2020 Ώρα 12:43

Νίκη και πρωτοπορία για τον Fabio Quartararo

Thumbnail

Με την πρώτη του νίκη, μετά από τον Ιούλιο, ο Fabio Quartararo πάτησε και πάλι στο πρώτο σκαλοπάτι του βάθρου. Αυτό έγινε στον αγώνα της Ισπανίας στην πίστα της Καταλονίας, ανεβαίνοντας έτσι και πάλι την κορυφή του πρωταθλήματος αναβατών του MotoGP. 

Close

 

 

Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Morbidelli στην pole position. Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων της εκκίνησης κατάφερε να φύγει αρκετά καλά και να κρατήσει πίσω του τον Jack Miller της Ducati. Από την άλλη ο Dovizioso είδε τον αγώνα του να καταστρέφεται μετά από επαφή με τον Zarco, βγάζοντας τον εκτός αγώνα και κοστίζοντας του την πρώτη θέση του πρωταθλήματος. Πιο μπροστά, ο «Γιατρός» κατάφερε να προσπεράσει τον Miller ενώ την ευκαιρία άρπαξε και ο Quartararo, ξεκινώντας το κυνήγι του Rossi, με τον Morbidelli μπροστά να έχει μισό δευτερόλεπτο απόσταση από τον πολυπρωταθλητή του θεσμού. Στον έκτο γύρο όμως ο ρυθμός του Quartararo αποδείχθηκε αρκετός για να προσπεράσει και τον Rossi, τοποθετώντας τις δυο Petronas Yamaha στις θέσεις 1-2. Ο Quartararo δεν άργησε να πιάσει και τον Morbidelli, ο οποίος έπεσε πίσω και από τον «Γιατρό». Οι ελπίδες για το 200ο βάθρο του Rossi έκαναν φτερά στην συνέχεια όμως, μάλιστα ανήμερα τις εκκίνησης νούμερο 350 της καριέρας του, όταν γλίστρησε και έπεσε στην δεύτερη στροφή. 

 

Close

 

Μπροστά ο Quartararo ήταν άνετος, ενώ στην δεύτερη θέση ο Morbidelli έβλεπε το πίσω ελαστικό του να χάνει κράτημα, με τις δυο Suzuki πίσω του να έρχονταν απειλητικά. Ο Joan Mir δεν άργησε να βρει την ευκαιρία του και να περάσει στην δεύτερη θέση, ενώ ακολούθησε σύντομα και ο Alex Rins, κλειδώνοντας το ηχηρό 2-3 για την Suzuki. Πίσω από τον τέταρτο Morbidelli, τερμάτισε ο Miller, με τους Bagnaia, Nakagami, Petruci, Vinales και Crutchlow να κλείνουν την βαθμολογούμενη δεκάδα του αγώνα στην Βαρκελώνη. 

 

 

Ο Quartararo, που κυριάρχησε στους πρώτους δυο αγώνες τις σεζόν, έμεινα μακριά από το βάθρο για τους επόμενους πέντε, ωστόσο με την νίκη του εδώ, και σε συνδυασμό με την πτώση του Dovi, πέρασε στην πρωτοπορία του πρωταθλήματος με μια διαφορά οκτώ βαθμών από τον Mir. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, η Petronas Yamaha άνοιξε διαφορά 25 βαθμών από την Suzuki, μετά από τις τέσσερεις νίκες της. Ο επόμενος σταθμός του απρόβλεπτου αυτού πρωταθλήματος θα πραγματοποιηθεί στο Le Mans, στις 11 Οκτωβρίου.