Καθώς η σκόνη πέφτει μετά το GP της Καταλονίας, υπάρχουν πολλά να συζητηθούν. Και το πρώτο, είναι ότι ο κυρίαρχος Πρωταθλητής Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) έρχεται μετά από αυτό το μεγάλο highside, από το οποίο γλίτωσε χωρίς κατάγματα και σχετικά αλώβητος. Ωστόσο, το νούμερο 1 πρέπει να κριθεί σε κατάλληλη φυσική κατάσταση από τους γιατρούς, για να αγωνιστεί στο Misano, επομένως θα είναι ένας σημαντικός έλεγχος της κατάστασής του σήμερα Πέμπτη για τον αναβάτη της Ducati.
Αν είναι σε θέση να αγωνιστεί – και φαινόταν ανένδοτος ακόμη και πριν φύγει από τη Βαρκελώνη ότι επρόκειτο να προσπαθήσει – μπορούμε να περιμένουμε ότι θα είναι έτοιμος τόσο γρήγορα; Το κοινό θα τον επευφημεί, αλλά μπορεί να είναι ένα πιο δύσκολο Σαββατοκύριακο, και αυτό θα μπορούσε να αφήσει την πόρτα για τη νίκη τουλάχιστον μισάνοιχτη.

Υπάρχουν αρκετοί για να διεκδικήσουν την εντός έδρας νίκη. Αλλά πρώτα, ας μιλήσουμε για την Aprilia. Δεν είναι ένας αγώνας εντός έδρας για τους αναβάτες – απλώς πήραν ένα ιστορικό 1-2 ως αποτέλεσμα – αλλά είναι για το εργοστάσιο στο Noale και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από το να φτάσουν στη νίκη. Ήταν μόλις 0.377 δευτερόλεπτα διαφορά μεταξύ των δύο στον προηγούμενο Αγώνα, που επίσης δείχνει ένα στενό ανταγωνισμό. Θα μπορούσε στο Misano να επαναληφθεί; Ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing) θα είναι γεμάτος αυτοπεποίθηση και ο συναθλητής του Maverick Viñales κέρδισε σε αυτήν την πίστα στο παρελθόν. Αυτό έγινε με διαφορετική μοτοσυκλέτα, αλλά είναι επίσης ο αναβάτης με το μοναδικό βάθρο της Aprilia σε αυτό το χώρο μέχρι στιγμής…

Ο Miguel Oliveira (Ομάδα CryptoDATA RNF MotoGP™) είχε επίσης εξαιρετικό ρυθμό στη Βαρκελώνη με την RS-GP του 2022 – την ίδια μοτοσυκλέτα που ανέβηκε σε αυτό το βάθρο με τον Viñales – και έφτασε φρέσκος από την πρώτη σειρά με την Aprilia. Τι μπορεί να κάνει; Και μπορεί ο συναθλητής του Raul Fernandez να μετατρέψει την καλή ταχύτητα σε μια συνεχή επίθεση;
Εν τω μεταξύ για την Mooney VR46, είναι ένας αγώνας εντός έδρας με τριπλή σημασία για τους αναβάτες, για την ομάδα και για τις μοτοσυκλέτες τους. Ωστόσο, για τον Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team) δεν ήταν ο ιδανικός προάγγελος το Circuit de Barcelona-Catalunya, καθώς δεν ήταν αρκετά μπροστά πριν από αυτό το περιστατικό της στροφής 1, κάτι που συνέβαλε σε ένα πιο δύσκολο Σαββατοκύριακο. Τελείωσε μόλις με μερικούς βαθμούς. Ο συναθλητής του Luca Marini, εν τω μεταξύ, δεν κατάφερε να πάρει καλή θέση από τις πρώτες Κατατακτήριες μετά από ένα Σαββατοκύριακο άδοξο σε σύγκριση με τη φόρμα του μέχρι στιγμής το 2023. Κέρδισε τον Bezzecchi με λίγο περισσότερο από ένα δέκατο, αλλά και οι δύο θέλουν να παλέψουν για πολύ περισσότερα στο Misano. Ο Marini ήταν πέρυσι τέταρτος. Και επιπλέον ο Valentino Rossi θα είναι στην πίστα για να τους συμβουλεύει, αλλά ίσως και να τους αγχώνει;
Φυσικά δεν πρέπει να αγνοήσουμε στους επίδοξους πρωταγωνιστές τους οδηγούς της Prima Pramac Jorge Martin και Johann Zarco, αλλά και τους οδηγούς της ΚΤΜ Brad Binder και Jack Miller.
Για να δούμε λοιπόν τι θα γίνει από αύριο το πρωί όταν η δράση θα ξεκινήσει μέσα στην πίστα.
Πηγή: Zougla.gr

BMU Europe: Με βάθρα επιστρέφουν από την πίστα των Σερρών, οι Κύπριοι οδηγοί!
Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε η πίστα των Σερρών φιλοξένησε τον 3ο και 4ο αγώνα του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας.
Στους δύο αυτούς αγώνες του BMU Europe RR Championship είχαμε και πάλι Κυπριακές συμμετοχές. Οι Κύπριοι αναβάτες έδειξαν εξαιρετική απόδοση και κατέκτησαν σημαντικές θέσεις στα βάθρα των κατηγοριών τους. Ας τα δούμε αναλυτικά.
Στον τρίτο αγώνα του BMU Europe είχαμε 3 βάθρα. Στη κατηγορία STK600 o Ανδρέας Ιακώβου ανέβηκε στη τρίτη θέση του βάθρου με τον Μωυσή Ajami να ακολουθεί στη τέταρτη θέση της κατηγορίας. Μεγάλη επιτυχία για τον Ανδρέα ο οποίος ανεβαίνει σιγά σιγά βλέποντας τους στόχους του να γίνονται πραγματικότητα. O Μωυσής είχε σχετικά δύσκολο Σαββατοκύριακο με μικρά προβλήματα στη μοτοσυκλέτα. Τερμάτισε όμως με περηφάνεια και αυτό είναι που έχει σημασία.

Στην F600 o Ηρακλής Πελεντρίτης έκανε τη διαφορά και έφερε τη Κυπριακή σημαία στη πρώτη θέση της κατηγορίας. Δίπλα του στη δεύτερη θέση ο Iehab Hallab. Και οι δύο outsiders μεταξύ των 19 οδηγών της F600 έδειξαν τις δυνατότητες τους και έφεραν το καλύτερο αποτέλεσμα που θα μπορούσαν να φέρουν.

Η Κυριακή του τέταρτου αγώνα ήταν ακόμη πιο δύσκολη για τους οδηγούς. Με την κούραση του τρίτου αγώνα αλλά και με μικροπροβλήματα οι Ατζαμής και Ιακώβου δεν κατάφεραν να ανέβουν βάθρο αλλά το πάλεψαν και τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα.

Στην F600 o Iehab Hallab όμως δεν το έβαλε κάτω. Τερμάτισε πρώτος στην κατηγορία κανοντας μας όλους περήφανους. Ο Ηρακλής δυστυχώς δεν κατάφερε να τελειώσει τον αγώνα.

Οι νίκες των Κύπριων οδηγών αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία αν αναλογιστεί κανείς τις συνθήκες κάτω από τις οποίες επιτεύχθηκαν. Δεν πρόκειται για επαγγελματίες αναβάτες με απεριόριστο χρόνο προπόνησης και εξειδικευμένη πρόσβαση στην πίστα των Σερρών. Πρόκειται για ανθρώπους της διπλανής πόρτας, που εργάζονται καθημερινά στο μεροκάματο και καταφέρνουν να ανέβουν στη σέλα λίγες μόλις ημέρες πριν από τον αγώνα. Με ελάχιστο χρόνο δοκιμών και προσαρμογής, αποδεικνύουν με πάθος, αφοσίωση και αγωνιστικό ήθος ότι η θέληση και το ταλέντο μπορούν να ξεπεράσουν τα όρια και τις αντικειμενικές δυσκολίες.
Μεγάλο μπράβο από την ομάδα μας εδώ στην STS Events. To Car.com.cy όπως και η Achna Speedway σας εύχονται τα καλύτερα. Καλές επιτυχίες στους επόμενους αγώνες.
Δείτε όλα τα αποτελέσματα του αγώνα εδώ.




Φωτογραφίες: Apex Photography , MotoMag.gr
