Moto

05 Oct, 2023 Ώρα 09:21

O Marc Marquez είπε το αντίο στην Honda

Thumbnail

Το αναμενόμενο από τις αρχές Αυγούστου, δηλαδή το ότι ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marc Marquez θα πήγαινε στην Gresini – Ducati, επισημοποιήθηκε χτές, με την ανακοίνωση της HRC (Honda Racing Corporation), η οποία αποχαιρετά επισήμως τον οδηγό της, ένα χρόνο νωρίτερα από το τέλος του συμβολαίου τους.

Close

Έτσι η Ιαπωνική εταιρία και ο Marc Marquez αποφάσισαν να τερματίσουν το τετραετές συμβόλαιό τους πρόωρα στο τέλος της σεζόν του 2023 MotoGP World Championship.

Η απόφαση είναι αμοιβαία, ανάμεσα στο HRC και τον Marc Marquez, ώστε και τα δύο μέρη να χωρίσουν δρόμους ώστε να επιτύχουν στο μέλλον τους στόχους τους.

Close
“Αυτό τελειώνει μια συνεργασία 11 χρόνων μεταξύ του #93 και της HRC στην οποία πήραν 6 Παγκόσμια Πρωταθλήματα στη μεγάλη κατηγορία, 5 Τριπλά Στέμματα, 59 νίκες, 101 βάθρα και 64 pole positions, μαζί.

Ο Marquez πήρε την πρώτη του νίκη στη μεγάλη κατηγορία με την Honda RC213V στο Grand Prix of the Americas στο Austin του Texas το 2013 και έγινε ο μικρότερος σε ηλικία νικητής της μεγάλης κατηγορίας και ο νεότερος Παγκόσμιος Πρωταθλητής εκέινη τη χρονιά. Το 2014 υπερασπίστηκε τον Τίτλο του και κέρδισε τους 10 πρώτους Αγώνες της χρονιάς και πήρε και τους Τίτλους το 2016, 2017, 2018 και 2019 ως οδηγός της HRC με την ομάδα Repsol Honda Team.

Close

Και οι δύο πλευρές θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν πλήρως τις υποχρεώσεις τους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP του 2023.

Η HRC εύχεται στον Marc Marquez το καλύτερο tστις μελλοντικές του προσπάθειες”, καταλήγει το σχετικό δελτίο τύπου.

Τώρα πια απομένει η ανακοίνωση της Gresini – Ducati για την ένταξη στην ομάδα του αδελφού του Alex Marquez, ο οποίος έχει ήδη ανανεώσει το συμβόλαιό του και για το 2024 με την Ιταλική ομάδα!

 

13 May, 2025 Ώρα 13:11

MotoGP LeMans: Πρώτη νίκη για Γάλλο αναβάτη στο LeMans μετά από 71 χρόνια

Thumbnail

Σε μία από τις πιο δραματικές και απρόβλεπτες Κυριακές των τελευταίων ετών, ο Johann Zarco χάρισε στη Γαλλία μία ιστορική στιγμή, κατακτώντας τη νίκη στο Grand Prix Γαλλίας στο Le Mans. Με αυτό τον τρόπο έγραψε το όνομά του στην ιστορία ως ο πρώτος Γάλλος αναβάτης που νικά στην κορυφαία κατηγορία του MotoGP επί γαλλικού εδάφους μετά το 1954.

Close

 

 

Ο αναβάτης της LCR Honda Castrol αξιοποίησε στο έπακρο τις δύσκολες και μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες, επιλέγοντας βρόχινα ελαστικά σε μια στιγμή που πολλοί αντίπαλοί του επέλεξαν slicks. Αυτή η στρατηγική, σε συνδυασμό με τον άψογο ρυθμό και τη σταθερότητα του Zarco, του επέτρεψε να ελέγξει τον αγώνα από τα πρώτα στάδια και να περάσει τη γραμμή του τερματισμού σχεδόν 20 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο Marc Márquez.

 

Close

 

Ο αγώνας ξεκίνησε με ένταση, καθώς η ελαφριά βροχή πριν την εκκίνηση ανάγκασε την πλειοψηφία των αναβατών να αλλάξουν ελαστικά στο sighting lap. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τη συμφόρηση στα pit lane, οδήγησε σε κόκκινη σημαία και επανεκκίνηση με 26 γύρους και καθεστώς wet race. Από εκείνη τη στιγμή, κάθε επιλογή στρατηγικής μπορούσε να αποβεί καθοριστική.

Ο poleman Francesco Bagnaia έπεσε στον πρώτο γύρο ενώ την ίδια τύχη είχε και ο Fabio Quartararo, απογοητεύοντας τους 311.000 φιλάθλους που είχαν γεμίσει τις κερκίδες του Bugatti Circuit.

Την ώρα που οι πρωτοκλασάτοι αντιμετώπιζαν ατυχίες, ο Zarco οδηγούσε με ψυχραιμία και ρυθμό, διατηρώντας διαφορά ασφαλείας, ενώ γύρο με τον γύρο άνοιγε τη διαφορά του από τους Marc και Alex Márquez, οι οποίοι έδιναν μάχη με τον καιρό, τα ελαστικά και την ασταθή πρόσφυση. Με την πτώση του Alex Márquez, ο μόνος που διατηρούσε συνεχή απόδοση ήταν ο Zarco, φτάνοντας να έχει προβάδισμα άνω των 19 δευτερολέπτων στον τελευταίο γύρο. Στο μεταξύ, ο Fermín Aldeguer, ο ταλαντούχος rookie της Gresini Ducati, πέρασε τον Pedro Acosta και κατέκτησε το πρώτο του βάθρο στο MotoGP, σε μόλις λίγους αγώνες από το ντεμπούτο του στην κατηγορία. Ο Zarco πέρασε τη γραμμή του τερματισμού και κυριολεκτικά αποθεώθηκε. Μετά από 71 χρόνια αναμονής, ένας Γάλλος αναβάτης έφερνε ξανά το εθνικό τρόπαιο στο σπίτι.

Close

Τελική κατάταξη

1 Johann Zarco    LCR Honda Castrol        45:47.541

2 Marc Márquez    Ducati Lenovo Teami        +19.907

3 Fermín Aldeguer    BK8 Gresini Racing MotoGP    +26.532

4 Pedro Acosta    Red Bull KTM Factory Racing+29.631

5 Maverick Viñales    Red Bull KTM Tech3        +38.136

6 Takaaki Nakagami    Honda HRC Test Team    +59.527

7 Raúl Fernández    Trackhouse MotoGP Team    +1:10.302

8 Fabio Di Giannantonio    Pertamina Enduro     +1:10.363

9 Lorenzo Savadori    Aprilia Racing            +1:25.793

10 Ai Ogura        Trackhouse MotoGP Team    +1:26.529