Με το παρατσούκλι “Το Μυρμήγκι της Cervera”, ο Marc έγινε ο νεότερος Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην πρώτη του σεζόν και στη συνέχεια κυριάρχησε στο MotoGP για πάνω από μια δεκαετία, σπάζοντας ρεκόρ το ένα μετά το άλλο και κατακτώντας πέντε ακόμη Τίτλους. Το ατρόμητο στυλ οδήγησής του και η ακατάπαυστη επιδίωξη της μεγαλοπρέπειας τον κάνουν ιδανικό για την Insta360.
Τώρα, με την Insta360 στο πλευρό του, ξεκινά μια νέα εποχή στην καριέρα του, αγωνιζόμενος με το κόκκινο χρώμα στην ομάδα Ducati Lenovo και κυνηγώντας τον έβδομο παγκόσμιο Τίτλο του.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, η Insta360 θα είναι εκεί παρασκηνιακά για να καταγράψει αποκλειστικές, αδημοσίευτες εικόνες και βίντεο από το πώς είναι να ζεις, να προπονείσαι και να ανταγωνίζεσαι ως ένας από τους καλύτερους όλων των εποχών.
Δείτε το βίντεο στο YouTube για μια πρώτη ματιά!
Κάθε γενιά του MotoGP έχει ένα όνομα που ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα: Giacomo Agostini, Mick Doohan, Valentino Rossi. Τώρα, είναι ο Marc Márquez, ο νέος Πρέσβης της Ομάδας Insta360.
Αφού κυριάρχησε στις κατηγορίες 125cc και Moto2, ο Márquez μπήκε στην σκηνή με την ομάδα Repsol Honda (τώρα Honda HRC) στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP του 2013. Όχι μόνο κατέκτησε το Χρυσό στην πρώτη του σεζόν, αλλά έθεσε το ρεκόρ για τον νεότερο αγωνιζόμενο που το κατάφερε – ένα επίτευγμα που θα επαναλάμβανε συνεχώς, κερδίζοντας τον τίτλο του νεότερου έξι φορές πρωταθλητή του MotoGP. Αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό. Όσο περισσότερο αγωνιζόταν, τόσο περισσότερα ρεκόρ κατέρριπτε, και τώρα, μπαίνοντας στην 13η σεζόν του, κατέχει πάνω από 30 ρεκόρ στο MotoGP.

Αλλά αυτό που πραγματικά καθορίζει έναν θρύλο δεν είναι το πώς ξεχωρίζει στη νίκη, αλλά το πώς ξεπερνά την ήττα. Στον πρώτο Αγώνα της σεζόν 2020, ο Márquez εκτοξεύθηκε από την μοτοσυκλέτα του, σπάζοντας σοβαρά το δεξί του χέρι. Ο τραυματισμός, η αποκατάσταση και οι τέσσερις επόμενες χειρουργικές επεμβάσεις τον ανάγκασαν να χάσει το υπόλοιπο της σεζόν, την αρχή της επόμενης και ακόμα και μέρος της σεζόν 2023.
Η διαδικασία ανάρρωσης ήταν τόσο δύσκολη που σκέφτηκε ακόμη και την αποχώρηση, αλλά αντ’ αυτού, πήρε την τολμηρή απόφαση όχι μόνο να επιστρέψει, αλλά και να κάνει μια καινούργια αρχή. Τώρα, αγωνίζεται με την ομάδα Ducati Lenovo και με το παρατσούκλι “Todo al Rojo” (“Όλα στα Κόκκινα”), πάει για το έβδομο πρωτάθλημά του – και με την Insta360, έχει έναν νέο δρόμο, μια νέα λήψη και νέο εξοπλισμό.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, θα υπάρχουν αποκλειστικά παρασκηνιακά πλάνα και πλάνα από την προπόνηση του Marc Márquez και αυτά τα επικά πλάνα μοτοσυκλέτας, θα προέρχονται από τον εξοπλισμό της Ομάδας Insta360.
Οι αθλητές και δημιουργοί της Ομάδας Insta360 προέρχονται από όλο τον κόσμο, χρησιμοποιώντας κάμερες για να καταγράψουν τις εκπληκτικές τους εμπειρίες και να ενισχύσουν τη δημιουργικότητά τους. Είναι η ενσάρκωση της στάσης “Think Bold” και συνεχώς ξεπερνούν τα όρια στους αντίστοιχους τομείς τους.
Βρείτε τα προιόντα της Insta360 στην ιστοσελίδα της DJI Cyprus

MotoGP LeMans: Πρώτη νίκη για Γάλλο αναβάτη στο LeMans μετά από 71 χρόνια
Σε μία από τις πιο δραματικές και απρόβλεπτες Κυριακές των τελευταίων ετών, ο Johann Zarco χάρισε στη Γαλλία μία ιστορική στιγμή, κατακτώντας τη νίκη στο Grand Prix Γαλλίας στο Le Mans. Με αυτό τον τρόπο έγραψε το όνομά του στην ιστορία ως ο πρώτος Γάλλος αναβάτης που νικά στην κορυφαία κατηγορία του MotoGP επί γαλλικού εδάφους μετά το 1954.

Ο αναβάτης της LCR Honda Castrol αξιοποίησε στο έπακρο τις δύσκολες και μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες, επιλέγοντας βρόχινα ελαστικά σε μια στιγμή που πολλοί αντίπαλοί του επέλεξαν slicks. Αυτή η στρατηγική, σε συνδυασμό με τον άψογο ρυθμό και τη σταθερότητα του Zarco, του επέτρεψε να ελέγξει τον αγώνα από τα πρώτα στάδια και να περάσει τη γραμμή του τερματισμού σχεδόν 20 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο Marc Márquez.

Ο αγώνας ξεκίνησε με ένταση, καθώς η ελαφριά βροχή πριν την εκκίνηση ανάγκασε την πλειοψηφία των αναβατών να αλλάξουν ελαστικά στο sighting lap. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τη συμφόρηση στα pit lane, οδήγησε σε κόκκινη σημαία και επανεκκίνηση με 26 γύρους και καθεστώς wet race. Από εκείνη τη στιγμή, κάθε επιλογή στρατηγικής μπορούσε να αποβεί καθοριστική.
Ο poleman Francesco Bagnaia έπεσε στον πρώτο γύρο ενώ την ίδια τύχη είχε και ο Fabio Quartararo, απογοητεύοντας τους 311.000 φιλάθλους που είχαν γεμίσει τις κερκίδες του Bugatti Circuit.
Την ώρα που οι πρωτοκλασάτοι αντιμετώπιζαν ατυχίες, ο Zarco οδηγούσε με ψυχραιμία και ρυθμό, διατηρώντας διαφορά ασφαλείας, ενώ γύρο με τον γύρο άνοιγε τη διαφορά του από τους Marc και Alex Márquez, οι οποίοι έδιναν μάχη με τον καιρό, τα ελαστικά και την ασταθή πρόσφυση. Με την πτώση του Alex Márquez, ο μόνος που διατηρούσε συνεχή απόδοση ήταν ο Zarco, φτάνοντας να έχει προβάδισμα άνω των 19 δευτερολέπτων στον τελευταίο γύρο. Στο μεταξύ, ο Fermín Aldeguer, ο ταλαντούχος rookie της Gresini Ducati, πέρασε τον Pedro Acosta και κατέκτησε το πρώτο του βάθρο στο MotoGP, σε μόλις λίγους αγώνες από το ντεμπούτο του στην κατηγορία.
Ο Zarco πέρασε τη γραμμή του τερματισμού και κυριολεκτικά αποθεώθηκε. Μετά από 71 χρόνια αναμονής, ένας Γάλλος αναβάτης έφερνε ξανά το εθνικό τρόπαιο στο σπίτι.
Τελική κατάταξη
1 Johann Zarco LCR Honda Castrol 45:47.541
2 Marc Márquez Ducati Lenovo Teami +19.907
3 Fermín Aldeguer BK8 Gresini Racing MotoGP +26.532
4 Pedro Acosta Red Bull KTM Factory Racing+29.631
5 Maverick Viñales Red Bull KTM Tech3 +38.136
6 Takaaki Nakagami Honda HRC Test Team +59.527
7 Raúl Fernández Trackhouse MotoGP Team +1:10.302
8 Fabio Di Giannantonio Pertamina Enduro +1:10.363
9 Lorenzo Savadori Aprilia Racing +1:25.793
10 Ai Ogura Trackhouse MotoGP Team +1:26.529
